ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

:hug: pepille tilanteen vuoksi..

papaijaalle ja yplle voima :hug:

mä oon kauheen väsyny..mun kroppaa ei ole tehty aamuvuoroihin!! sen takii mä varmaan hakeuduin vuorotyöhö, ku oon vähän anarkisti ja tykkään kulkee eri suuntaan, ku systeemi! mua ei varmaan ikinä sais 8-16-työhön..
ainut hyvä juttu on sunnuntain aamuvuorossa, et illalla pääsee kattoo idolsia ja bb:tä..
hitto, ku pitäs nyt jaksaa lähtee pitkälle lenkille koirien kans..
 
Päivää! Missäs kaikki on??

mul oli lyhyt aamuvuoro ja huomen viel yks, ni sit ois pari vapaata..huoh..onneks oli ihana työkaveri tänään parina eikä pomo oo viikoloppuna töissä, ni sai olla vähän rennommin..:)

mul oli kauhee pyörrytys aamulla--> pesin naaman--> jalat pystyyn--> kasvovesi-->jalat pystyyn--> naamarasva--> jalat pystyyn jne...ei siis kertakaikkiaan pysyny tolkku päässä..onneks osaan aina vähän ennakoida, ku sumenee silmissä, tulee hiki ja äänet voimistuu, ni tajuun mennä maaten..ei siinä enää kerkee muualle..sit pääsin lopulta käymään juomassa vettä, ni kohta olo meni ohi..meinasin jo soittaa töihi, et en pysty tulee..mistä lie taas johtu.. :/

mä täällä vaan yksin kirjottelen, eikä kukaa varmaa ees lue :D :p

ovista oottelen ja greippimehua juopottelen :)
 
Heippa ja anteeksi rakkaat poissaoloni!

Eilen oli niin kiire, etten ehtiny palstalle. Töissä tein aamuvuoron, jonka jälkeen nukuin 3 tuntia. Sitten pikkujouluihin ja rairait päälle :D :D Baarissa oltiin vissiin kolmeen asti, pizzerian kautta kotiin ja sängyssä ehkä klo05 :LOL: Vuorokauden aikana olin siis nukkunut 3 tuntia! No tänään posotinkin sitten iltapäivä kahteen. Oli kyllä kiva ilta.

Kiitos onnittelijoille =)

Mulla on se suurin painontunne ja kipuilu loppunu alavatsasta, eli ei varmaan ole kystasta kyse. Toivottavasti ois sitten ovis! Mietin et ku huomenna pitäs alottaa terot, että jos alottaski maanantaina, ettei se estä mahdollista ovista. Tai no, saa nyt nähdä miten sitä tekee.

KP, ai se on kääpiösnautseri, mä katoin ihan väärin :D
 
Hei mähän oon unohtanu vissiin kertoa niistä verikoe-tuloksista!
Kilppariarvo oli 1,9, muistaakseni alle 2 pitää olla ettei vaikuta raskautumiseen. Tosin mun työterveyslääkäri ei ollu kuullukkaan moisesta...prolaktiini oli 150, yläraja on 500 eli ihan hyvät tulokset! Ei ainakaan noista pitäs olla kiinni oviksen =) Tietty tuo pco vaikuttaa, mut että ei oo nuo enää mukana sotkemassa.
 
Mie taisin tippua, kp1. Kovin oudolla tavalla kuitenkin iski!? Ei ole ollut normaaleja alaselkäkipuja (niitä on AINA). Alavattassa pieniä tuntemuksia parina-kolmena päivänä, ei muuta. Alku oli tosi hämärä; kävin herätessäni vessassa ja ei mitään! Muutaman minuutin kuluttua totesin, että ei prkl, taas vessaan ja siinä sit jo vuosinkin!!! Siis hä? Menkathan alkaa aina ihan hissukseen.. tipalla parilla.. Nyt alkuun meni max. 5 minsaa ja tavaraa tulee. Niin ja vuoto on miltei vaaleanpunaista, ainakin toistaseks. Koskaan en ole tällästa kokenut!!!??? Toivottavasti ei oo merkki mistään vakavasta.. kp en oo just ny laskenu mut 45:n kieppeillä kuitenkin..
 
Duffy hyvä, ku kaikki oli kunnossa! mä en vieläkään oo käyny niissä, vaik ne on mulle määrätty, ku on liian tuttuja ne labratädit työn kautta..

bb tai tulis plussa..;)

Mii :hug: oudosta tädistä!

KP hyvää matkaa!

on: ovis ollakko vai eikö olla?? siinäpä vasta kysymys...
Mulla alko vapaat! oujeah.. B)
 
Hyvää matkaa KP, mä tulin sieltä just eilen... oli paikaallaan. Rankka reissu, vieläkin väsyttää. Ei se virtsis sitten onneksi tullut, join ehkä noin neljä litraa vettä siinä aamusta ja karpalomehua ja vaikka mitä, niin että oksetti. Mut pysyi se poissa. Ehkä se olikin vaan joku uusi ovisoire? Heh.

Mä tuolla toisessa pinossa tilitin tätä samaa, mutta ihmettelen sitä että oviskipuja on aina vaan vasemman munasarjan kohdalla. Ei koskaan oikean. Oonhan mä kyllä vasenkätinenkin, mutta että vasenmunasarjainen? Tarttee testata joku kerta, että tapahtuuko tuolla yhtään mitään.

Mut sain töitä, joten vuodenvaihteen jälkeen panostan täysillä siihen ja nää hommat tulee sitten siinä perässä. Reissussa ollessa juteltiin miehen kanssa näistäkin asioista. Sillä kun on lapsi ennestään, niin kertoi että sitä olivat "tehneet" viis vuotta. Yks km välissä. Pyys mua ottaan vaan rennosti, että kyllä se sieltä tulee kun on sen aika. Ja sit kumminkin on vähän väliä hoputtamassa mua lääkäriin... koittais päättää :D
 
Moroo!

Kuulostaapa kyllä Mii hassulta tädiltä. Onko sulla aiemmin kierto venähtäny? Voihan tuo liittyä siihenki. En usko, että mitään vakavaa on.

Hauskaa reissua KP:lle =)

Menehän HaLPe vaan niihin verikokeisiin, ei tarvi sitten miettiä ja pähkäillä että mistä mikäkin johtuu tai ei jóhdu :D

Lupu, hyvä ettei tullukkaan virtsis!

Mulla sitten jäi ne terot tänään alottamatta, haen ja alotan ne huomenna. Eipä se niissä oo niin päivän päälle.

Ai niin, bblle hirrrrmuset peukutukset!! b=)d

Ihanaa vapaapäivää ollaan vietetty miehen kans, kummitäti, mummo ja äiti kävi synttärikahveilla. Huomenna pitäs raahautua aamu viideksi töihin, jeejee.
 
Me laitettiin tähti ikkunaan, mutta joulukalenteri unohettu ostaa! No huomenna sillä apteekkireissulal ostan sen :D Ihana ku joulu tulee! Mä oon niin jouluihminen että. Varsinki nytk un on suhteessa,sinkkuna melkeenpä inhosin joulua, se on niin perhejuhla ja yksin sen viettäminen oli niin surkeeta.
 
hei naiset.! :)
:hug: kaikille, jotka kokevat tarvitsevansa sellaisen.!

ON: tätiä odotellessa..... :D

hitsi, kuulin tänään että yks tuttu synnytti viikolla 23.. :ashamed: mukelo voi olosuhteisiin nähden ihan hyvin.. on leikattu ja leikkauksessa poistettiin osa suolta. sydän ja kaikki näyttää toimivan hyvin.. huhhuh mitä jengii, tää nainen oli menny jorviin ja sanonu et on vatsa tosi kipee ja on sellanen tunne et kaikki ei oo hyvin. noh, ne oli sitte ultralla kattonu ja kaikki oli kuulemma hyvin ja käski mennä vaan kotiin. no tää oli sit tehny työtä käskettyä ja menny kotiin, kestäny kipua muutaman päivän ja menny sit naistenklinikalle... siellä ne oli tutkinu ja sanonu että lapsivesi on menny 5pv sitte ja siellä on happivajausta ja että nyt on kiire... sieltä syntyi sitten pikkusen pikkunen prinsessa, joka heti vietiin tietysti keskososastolle... toinen paino vaan n.500g.... se mun tuttu jäi kaipaamaan sitä mahaa, mitä se ei nähny ja kokenu.! mut on toki tyytyväinen että nyt pikkunen saa hoitoa. periaatteessa se vois nostaa syytteen jorvia vastaan tosta jutusta.! ANTEEKS VUODATUS :D
 
Ihan pikaisesti vilkaisin vaan, mutta nibbler oliko tuo ovis testi vai the testi?? Meinaan niin plussa että!!!!!! :flower: :heart: Tartuta tuo meihin kaikkiin :p

Duffy Miun kierrothan on ollu ihan päin v***ua sen jälkeen kun lopetin pillerit |O Mutta kyllä tuo on oudoista oudointa??? Oon ihan kyssärinä! Muuten ei ees niitä menkkakipuja, ainoo et vatsallani en voi maata kyynerpäiden varassa (mie luen usein niin).

yp herranjumala sentäs! Toivotaan et vauva selviää :saint:
 

Yhteistyössä