ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Mii :hug: :hug: voi harmi miten ärsyttävä tilanne...

Duffy ja Yp siis hyi hitto :eek: :eek: :eek: mä oisin jo seonnu pelosta!! tuli ihan fyysisesti paha olo teidän puolesta :eek: kaikenlaisia hulluja sitä nykymaailmassa on...hohhoijjaa..:hug: :hug: molemmille! mulle on ainakin tosi tärkeää turvallisuuden tunne ja se järkky kyl pahasti, ku asuin yksin, ni monena iltana yks vanhamies seiso mun parvekkeen alla ja tuijotti mua..kerran mun mies, ku oli käymässä, se säikytti sen pois..sit tos edelllisessä jossa oltii vuokralla, ni yks mies tuli keskellä yötä meidän makkariin kysymään jotain miestä..vuokranantaja oli siis antanu kaverille asuntosa avaimet ja unohtanu kertoo, et vuokras sen jollekkin..pitkään olin ihan paniikissa yksin kotona..
 
voi HaLPe :hug: :hug: tollanen on tosi pelottavaa aivan varmasti... se joku joka soitti mulle niin ties että mun pikkuveli on mulle ihan uskomattoman tärkee ku osas sen vetää siihen juttuun mukaan... koitin olla vaan rauhallinen ja "välinpitämätön" että se ei nähny mun pelkoa ja paniikkia... sen takia se varmaan lopettikin ku huomas että mua ei "kiinnosta"..! mun äidillä on ollu tollasia juttuja about mun ikäsenä että joku mies on vaan tuijotellu sitä yms.. ihan sairaita ihmisiä tämä maa päällään kantaakin. toivottavasti sulla/teillä nyt parempi tilanne.?! :)
 
HaLPe, mulle kans turvallisuudentunne on tosi tärkeä ja se järkkyy aika helposti ku oon aika herkkä :/
muoks. mä oon kans asunu ensimmäisessä kerroksessa ja kerran exän kaveri kiipes parvekkeen kautta meille kylään!! Exän mielestä oli kauheen hauskaa, mut arvaa kuka näki painajaisia siitä eteenpäin, että joku rosvo tulee parvekkeen kautta sisälle!

Sinikka, mulle tuli sunnuntainaki puhelu, tiedätkö soittaako lehtimyyjät sunnuntaisinkin? Ite oon joskus ollu lehtimyyjänä ja me ei ainakaan soitellu, mut muistelisin että joissakin firmoissa soiteltas. Mulla se puhelu katkeaa heti ku vastaan ja kun käskin miehen vastata niin kerkes just lopettaa, ennen ku mkies vastas.

Juu hiukan on spooky olo :( mieski lähti töihin. Kaveri ehdotti et jos se on joku entinen, no ei ne kyl noin pimeitä ollu ykskään :D Noo täytyy nyt vaan kattoa, että vieläkö soittelevat-
 
duffy joo mulle on ainakin soitelleet ihan pimeisiin aikoihin..aamusta iltaan ja päivään katsomatta. :| ärsyttävää, mutta sen saa estettyä tekemällä sen markkinointikiellon..

ja niin, en ole varma, mutta tais myös erään sähköfirman mies soitella niin, että katkesi puhelu aina. ja ennenkaikkea ne hiivatin gallup-tyypit soitteli KOKO AJAN ärsyttämiseen asti..
 
Sinikka, joo pitäs kyllä tehä melkeen se kielto. Ärsyttävää vielä ku ei näy numeroakaan.

Teinpä ovistestin tuossa aikani kuluksi ja samanlainen haalea viiva tuli ku aina ennenki. Pco-laisten vissiin on vähän turha tikuttaa ovista kun sitä lh-hormonia erittyy vähän millon sattuu eikä kuitenkaan ovista tapahdu.
 
huh, tultiin just reilun tunnin lenkiltä koirien kanssa kotiin :) muuten ihan kiva ilma tuolla ja koirat tykkää lumesta, mutta alkaa ikävästi muuttua loskaksi ja varsinkin tuolla pääteillä vaan kura lentää. :/ mutta ihan mukavaa silti ja hyvä saada pientä lenkkeilyäkin :)

En tiedä onko tästä jo täällä keskusteltukin, mutta kysympä silti:
G: oletteko jo suunnitelleet lapsillenne nimiä ja oletteko päässeet niistä yhteisymmärrykseen miehenne kanssa.? onko nimi perinteinen vai ehkä hieman erikoinen.?:)

meillä on jo aika tarkasti nimet mietittynä ja ollaan molemmat niihin tyytyväisiä, kun molemmat olemme saaneet omat ehdotuksemme kuuluviin :) itse tahdon lapsille/lapselle hieman erikoisemman nimen, koska itsekin sellaisen omistan :) mutta toinen ja kolmas nimi onkin sitten jollain lailla suvusta (kummankin puolelta) :) ei olla onneks pitkälle mietitty näitä juttuja :ashamed: :D
 
Meillä on kyllä nimiä katsottu jo aika pitkälle, neljälle olis valmiina ;) Vähän on ollut erimielisyyksiä, mutta konsensusta on löytynyt. Poitsuille toiset nimet on kyllä vähän vielä hakusessa.

Nyt on jotenkin sellainen "totinen" meininki tässä vauvanteossa. Onneksi hormonitoiminta pitää huolen siitä, että into kuitenkin säilyy, tässä oviksen korvilla kiinnostusta on mulla vähän liiankin kanssa. Vaikeampaa on himmailla, koska ymmärrykseni mukaan pitäis jaksaa se päivä pitää väliä... Todellinen joululahjapuserrus. Huh.
 
Nykyään asutaan kyl turvallisen oloisessa asunnossa ja mukavassa paikassa..se vaan mietityttää, ku välillä on mt-potilaita töissä, jotka uhkailee ja meil on pakko olla koko nimi rinnassa..arvatkaa vaa oisko helppo sit selvittää mis asun..huoh..
mä oon kans tosi herkkä ja naishormoonit sit sekottaa viel enemmän..ihana oli sieltä ulkomailtakin päästä kotiin turvaan:heart:

En tiedä onko tästä jo täällä keskusteltukin, mutta kysympä silti:
G: oletteko jo suunnitelleet lapsillenne nimiä ja oletteko päässeet niistä yhteisymmärrykseen miehenne kanssa.? onko nimi perinteinen vai ehkä hieman erikoinen
Joo olihan ne aika pitkälle mietitty ja tykkään vanhanaikaisista nimistä..nyt vaan tytön nimi meni vaihtoon, ku mun exä anto tytölleen sen saman nimen :kieh: kiitti v**usti..
Yks vaihtoehto pojalle on Elmeri :heart: :D
 
HaLPe, mun exän äiti oli mielisairaalassa töissä ja sillä täytyi oikeesti olla oikeen tupla suoja siellä ettei kukaan saa sen tietoja ku se oli kuitenki aika tiukka täti ni monet ei sit siks siitä tykänny ja uhkaili aika pahastikin... noista nimistä, kun haluan, että lapsella on erikoinen eka nimi niin muut nimet ovatkin sitten aika vanhanaikaisia.... toi on kyllä kurjaa kun joku "varastaa" jo itse suunnittelemansa nimen.! noooh, nimiä on maailma pullollaan :) voin kyllä melkeen lyödä mistä tahansa vetoa että kellään ei ole samaa nimeä täällä kuin minulla :D en kuitenkaan sitä paljasta, olisi liian helppo tunnistaa, jos täällä joku sellainen pyörii, jonka en halua minua tunnistavan.! :)
 
Meilläkin nimet aika valmiina, mutta sitten jos/kun vauva joskus syntyy ja näyttää siltä ettei nimi millään sovi lapselle, niin sitten laitetaan joku toinen nimi, eli ei olla ehdottomia näissä mitä ollaan mietitty.
 
Kiitos kannustuksesta.. :)

Mie olen jo seiskaluokalla kaverin kans miettinyt lasten nimiä.. siitä asti minulla on ollut mielessä tytölle ja pojalle ensimmäinen ja toinen nimi.. tytön nimet sopi sit miehellenikin, kolmannen hän saa päättää, mutta pojan nimestä vaihtui etunimi ja kolmas nimi tuli sit miehen puolelta.. toivottavasti saamme sit joskun ne nimet antaa lapsillemme.. saa sit nähdä muuttuuko ne sitten, kun saamme ne lapset..
 
voi prkl kun mulla on taas niin paha mieli tämän vauvahomman kanssa.. :'( :'( tiedän, että se täti tulee, olen NIIN varma siitä. tekisi hirveästi mieli pissiä tikkuun aamulla ja todeta se nega, niin ei tarvitseisi ainakaan enää arvailla.. :'(
 
Voimia Sinikka! :hug: Mulla kans välillä aika epätoivonen olo. Mietin tänään just, että saankohan mä 30 ikävuoteen mennessä yhtään lasta :ashamed: sitäki oon miettinyt ku ensisynnyttäjien keski-ikä on 28v ja mä täytän parin päivän päästä 27! Että eipä oo hirveesti aikaa tohon keski-ikäänkään. Olis pitäny melkeen alottaa nää vauva-hommat heti ku alettii seukkaamaan miehen kans, mut mistäpä sitä voi tietää. Saapa nähdä ehtiikö mies täyttää 40v ennen kun meille ensimmäinen lapsi suodaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
Nykyään asutaan kyl turvallisen oloisessa asunnossa ja mukavassa paikassa..se vaan mietityttää, ku välillä on mt-potilaita töissä, jotka uhkailee ja meil on pakko olla koko nimi rinnassa..arvatkaa vaa oisko helppo sit selvittää mis asun..huoh..
tuohon vaan, että mä oon kanssa vähän sellaisella alalla... ja mulla on melkein alusta asti ollut sekä salainen puhelinnumero että osoite. Ei saa kuin viranomaiset mun tiedot. Eikä tarvi kun soittaa väestörekisterikeskukseen, niin ne laittaa estot päälle.

 
Kyllä tänne kirjottaa, minä ainaki :D :D Meidän pitäs kaapata muutama pidempään kuumeillu tuolta the esikko-pinosta :kieh: :LOL:

Nyt en tajua mitä se tämä sitten on. Kerroin noista menkkamaisista juilinnoista mitä ollu pari päivää, tänää sitten maha turpos ihan palloksi ja kohdun seudulla oli/on sellasta painetta ja vähän on menkkatyyppistä julintaa. Raskaustestin tein ja negaa näytti. Mietin sit, että oisko kysta, mulla on ollu vajaa 2v siten kysta ja se oli aika kiivulias, vaikka olikin pieni. Saa nähdä, lääkäriin kai se on mentävä jos kivut jatkuu :/
 
duffy kannattaa käyä siellä lekurilla jos oot kauan kivulias, niinkun itsekin sanoit .. jospa nyt ei kuitenkaan ois kysta vaan jotain muita hormonijuttuja vaikkapas.. :hug:

näpersin äsken kohdunnapukkaa ja tulos oli juuri se mitä pelkäsinkin: verituhrua :| perkule, se siitä sitten..
 

Yhteistyössä