ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Hei kaikki!

Täälläkin on lumi myräkkä ja koitan päättää menenkö vielä huomennakaan töihin, kun olen edelleen aika kovasti flunssassa.. Lämpöä ei enää ole mutta ei se kaukana 37:stä tänään ollut ja mun normaalilämpö on alle 36..

Saa nähdä miten käy aamuun mennessä millainen olo on, voinko mennä vieläkään töihin.. Nenä vuotaa kuitenkin koko ajan ja yskittää aika paljon..

-KP-
 
Heips!

Ihana koira kp!! Onko tuo mäyräkoiran pentu? Voi koira vauva ois niin ihana, muttak un mulla allergia niin ei oikein tiedä mikä rotu ois sellanen minkä vois ottaa.

Mulla meni tää päivä töissä ja sitten kotiin tultua nukuin vissiin 3 tuntia |O Onneksi on kaks päivää vapaata, huomenna pikkujoulumekon ostoon :D
Näin muuten päivunilla unta, että oltiin saatu pieni poikavauva ja minä sitä kanniskelin sylissä ja olin niiiiiin onnellinen, voi kun se olisj oku päivä totta :'(
 
Tulipas tällanen galluppi mieleen kun tuolal apuja tarvitsevien pinossa kerroin, että mulle nostettiin tarot-korteista tänään ja piti muuten paikkaansa aikas hyvin!


G: Uskotko ennustuksiin, horoskooppeihin, tarot-kortteihin tai muuhun yliluonnolliseen?

Itse kyllä tohon tarot-kortti hommaan uskon, kun ainakin omalla kohdalla piti paikkaansa, luonnehoroskooppeihin uskon myös. Johonkin lehtien horoskooppeihin en niinkään, mut onhan niitä kiva lukea =)
 
hei vaan!

täällä ollaan palailtu reissusta ja oli kyllä ihanaa. kesken viikonlopun meidät yllätti hirmuinen lumimyräkkä ja lunta tuli vaakasuoraan :) ihanaa oli lämpimässä mökissä katsella ikkunasta ulos myrskyyn! :)

kp:t on 26/26-30, eli täti tulee näinäpäivinä..mahaa vääntelee siihen malliin, että kohta vuotaa :|
 
Ihana doggy! :) :heart:

Galluppiin: ainoot horoskoopit jotka mä luen ja otan tosissani on reginalehen skoopit. mun mielest ne on aina pitäny niin hyvin paikkaansa ilman että on pitäny alkaa tulkitsemalla tulkitsemaan. horoskoopiltani olen kalat ja kuvaus sopii muhun joskus liianki hyvin :)

Sinivihka oi ku kuullosti romantiselta :heart: me katottiin tylsästi leffaa myrskyn aikana. toivottavasti oli virkistävä reissu :)
 
duffy En usko tollasiin. :D:D Välillä kyllä ihmetyttää kun pitää paikkaansa välillä. :) Enk oikee usko kyl mihinkää yliluonnolliseenkaan..

Lumimyrskyn aikana on tullu reilut 30 cm lunta! Nyt on maa valkosenaan ja pk seudulle luvattu perjantaiksi noin +5 astetta :D:D Sinne menee seki lumi
 
Iltoja!

Minä taas kukun täällä myöhäsellä :D

:hug: Pepille, voi kun teillekki se plussa tulla tupsahtas...

Mulla on tosi kipeä afta suussa, enkä löydä niitä tabletteja siihen mistään, voi piru! Pitää huomenna hakea apteekista uutta lääkettä, jos en nyt löydä niitä tabuja. Mistähän mulla taas on tullu tuo...

Sinikallahan on hyvänkuulonen oire, nimittäin tuo rintojen arkuus!

Ja bb, oireettomuuskin voi ihan hyvin viitata plussaan :D :D

Ääks mä alan syömöön teroja sunnuntaina, enkä oo ees hakenu vielä niitä! Huomenna pakko muistaa, muuten unohdan ne kokonaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Tulipas tällanen galluppi mieleen kun tuolal apuja tarvitsevien pinossa kerroin, että mulle nostettiin tarot-korteista tänään ja piti muuten paikkaansa aikas hyvin!


G: Uskotko ennustuksiin, horoskooppeihin, tarot-kortteihin tai muuhun yliluonnolliseen?

Itse kyllä tohon tarot-kortti hommaan uskon, kun ainakin omalla kohdalla piti paikkaansa, luonnehoroskooppeihin uskon myös. Johonkin lehtien horoskooppeihin en niinkään, mut onhan niitä kiva lukea =)
G: ei mulle oo sellasista korteista ennustettu, mut uskoisin mä kai..yleensä horoskoopit sopii kyl tosi hyvin mulle(oon kaksonen) eli oon tavallaan tosi sosiaalinen, mut toisaalta erakko..:)flirttaileva kans..;)

peppi :hug: :hug: :hug: voi, kumpa teillekkin onni suotas..ja pian kiitos..:)

kp voi ei miten ihana koiavaava :heart: parane pian! muista, et potilaisiin/asiakkaisiin jos tarttuu, ni se on hengenvaarallista!

bb äläs viel tee mitää johtopäätöksiä!:)

sinikka ihanalta kuulosti teidän viikonloppu :heart: toivottavasti kuitenkin olisit pieniinpäin :)

Duffy hakemaan vaan niitä teroja, ettei taas mee elämä tätiä(tai plussaa;) )oottaessa...voih.. :hug: aftasta, hitto ne on ärsyttäviä, mut ne taitaa olla myös raskausoire;)
 
hei kaikille.!

ihan ensiksi :hug: kaikille sitä tarvitseville tasapuolisesti :)

kauhee stressi päällä, kun viikon päästä on muutto, enkä ole edes aloittanut pakkaamista... noh, ehkä se tästä...toivotaan, että nyt kun muutamme niin täti ei löytäisi meidän uuteen osoitteeseen.! :) anteeksi omanapaisuus, olen taas vain niin väsynyt kaikkeen ja siis tosiaan todella stressaantunut.!!
 
Heippa taas :wave:

Mie en sit pystynytkään pysytteleen poissa täältä.. Täältä saa niin paljon apua omaan surkeaan napaansa, kiitos kaikille :flower:

HaLPe kehotti Duffya hakemaan vaan niitä teroja, ettei taas mee elämä tätiä(tai plussaa )oottaessa... Hyvä et kehotti, koska mie sain päähäni jo sellaisen ajatuksen et josko ne terot vaan tyhjentääja elimistö ei tajuiskaan sitä.. siis niinku jatkais vaan tajuumatta et uus kierto ja uus mahdollisuus plussata..? Onneks niin ei oo! Miu pää on vaan niin pässi!!! Onko sen pakko saaha kaiken maailman typeria ajatuksia? |O

Lukaisin pikasesti kaikkien kuulumiset, :hug: kaikille ja ikävää kun kukaan ei ollut plussannut :|

Täällä on taas ihan perus perseestä.. Tätiä ei näy eikä kuulu, kp:t paukkuu (43), ei oireita, ei mitään! Viimeeks tein testin la ja nega :'( Terojakaan ei enää ole ja vasta joulun jälkeen pitäis varata aikaa gynelle. Eli ei taideta enää tänä vuonna saada edes mahdollisuutta yrittää, kun ei tätiä näy. Tuskin kp 43 -> on paljon mahdoliisuuksia ovikseen..? :headwall:

Voi anteeksi kun olen tällänen surku. Taitaa olla joku masennus, painoakin tullut elokuusta 10kg, viimeiset 2-3 vkoa vaan väsyttänyt, ei saa mitään aikaiseksi.. ei ymmärrä miten tää elämä nyt näin onnettomaks meni :/ KETUTTAA!!!!!!!
 
Kiitos siniviuhka myötunnosta =) Tuo äitienpäivä tosin kuulostaa aivan hirveän kaukaiselta. Miun kohalla kun ei kaikki ole ihan niin helppoa.. miuta kun kiusaa se d1 :'( Ei se vaikuta raskautumiseen millään tavalla mutta teettää niin paljon töitä, etten oikean tiedä miten kauan tätä jaksaa ns. turhaan.

En oo tainnu tänne laittaa tätä, mutta alkuvuodesta tehtiin sis.uä ja tulos oli tällanen :

LC2BE Kohdun, sivuelinten ja alavatsan uä emättimen kautta. Kohtu on tavallisen kokoinen ja muotoinen. Limakalvon paksuus 6,1mm sopien rakenteeltaan ja paksuudeltaan alkukiertoon. Molemmat munasarjat normaalit, molemmat 30mm pituudeltaan. Muualla alavatsalla ei näy poikkeavaa. DG: normaali löydös.

Kaikki pitäis olla ok. PCO kin olis kait tossa näkyny jos sellanen olis? Ovulointi taitaa olla miula ongelma tai sit ukossa joku vika? Emmie tiiä.. Lapsettomuus tutkimukset oottelee sit vuodenvaihteen jälkeen |O
 
mii muakin huolestuttaa omalla kohdalla toi ovulointi, tuntuu et tuskin edes ovuloin....mielessä on käyny noikin ongelmat miehen kohdalla, vaan en halua missään tapauksessa edes ajatella sitä, kun tulee heti sellainen syyllistävä tunne..

oon kyl ihan varma, että äitienpäiväksi meillä on kummallakin plussat plakkarissa! =) :flower:
 
mii, myötätunto :hug: .! valtavasti voimia ja jaksamisia yrittämiseen :) toivotaan että se pikkanen seiltä pian saisi alkunsa.<3

siniviuhka, liityn joukkoon että meillekin äitienpäivään mennessä plussa tulisi.! :) tosin toivon sitä kaikille meille.! :):)
 
Huomenta!

Tervetuloa takaisin Mii, äläkä luovuta vielä =) Kyll se plussa tukee teillekkin. Kyselit pco:sta niin yleensä se kyllä näkyy ultrassa munasarjoissa, ainakin mulla näky. En usko, että sulla sitä on, kyllä se epäilys ainaki lukis tossa epikriisissä.

Joo minäkin voisin liittyä tuohin äitienpäiväplussaajiin :D
Mulla on ollu nyt parin päivän ajan sellasta menkkamaista juilintaa mahassa, tosi lievää, mut siis kuitenkin. Ja kp siis tänään 10! Whaaat....
Pakko avautua toisestakin aiheesta, mulle soittelee joku tuntemattomasta numerosta ja katkasee just ku ehin vastata tai oon vastaamaisillani. Ärsyttävää! Mietin, että millonhan tästä voi poliisille tehä ilmotuksen.
 
Duffy, mullekin on tullut tollasia puheluita ja siipalle kans.! ja kerran tuli mulle yöllä puheluita missä mua uhkailtiin ja uhattiin kidnapata mun pikkuveli, ja joku myös tiesi tämän nimen... oli aika pelottavaa.! ja tämä henkilö puhui englantia, tosin ääni ei ollut yhtään "normaali".. ihan kuin olisi jtn yliluonnollista :eek: kyllä pelotti. ilmoitettiin seuraavana päivänä poliiseille ja sanoivat vain että jos jatkuu niin täytyy ottaa uudestaan yhteyttä. onneksi soittelutjäivät vain yhteen kertaan.!! pelottavaa puheluissa oli se että tämä henkilö tiesi missä olen, kenen vieressä ja kaikkia muitakin yksityiskohtia...
kannattaa kyllä soittaa poliiseille ja kysyä kuinka edetään.!
 
Duffy mullekin on tullut nuita puheluita! oon tullut siihen tulokseen, että ne on erään firman lehtimyyjät jotka soittelee ja niillä on ongelmia yhteyksissä. monta kertaa soittavat ja sitten kun saa puheyhteyden, kerkeävät esittää asiansa ja puhelu katkeaa taas..ärsyttävää, mutten silti luokittelisi sitä häiriköinniksi, jos tosiaan laiteviasta johtuvaa...
 

Yhteistyössä