ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Heippa!

HaLPelle :hug: , hyvä ettei tunnu kovin pahalta se tädin tulo.

Täällä täti alkaa keräileen kimpsuja. Huomenna olis se prolaktiini-koe, oisin menny sinne tänään, mut luin ettei tisseihin saa koskea vuorokauteen, ei saa ees pestä ja me käytiin saunassa illalla niin enpä sitten menny tänään. Ja se ultraki huomenna, mut en oo jaksanu sitä ressata, se otetaan vastaan mitä sieltä tulee ja ressaan vasta sen ultran jälkeen jos on jotain ressattavaa =)
 


Henuliini, pahoittelut tädistä.! :hug: ihanaa kun te kaikki jaksatte olla niin positiivisia :) voikun itsekin olisi noin vahva...

LUNTA.! ihanaa.<3 meidän koirat oli ihan ulapalla kun ulos mentiin... isompi koira oli ihmeissään ja kieri ja pyöri lumessa, koitti syödäkin sitä :) pikkunen ei ees tajunnu et miks riehutaan :D

oikeen ihanaa talvipäivää kaikille.! :flower:
 
Osittain lainaan toisesta pinosta :)

eli eilen oli se gyne. sain clomit ja pääsin endoleikkausjonoon.
oon oikeestaan aika tyytyväinen siihen että jotain edes tehään. vaikka mä en kauheesti noihin clomeihin usko niin ei niistä varmaan haittaakaan ole.
ja mies oli niin urheena mukana siellä! tuli ihan lääkärin huoneeseen asti ja innoissaann katteli miltä mun sisuskalut näyttää sano että oli vähän niinku The ring elokuvasta se tyttö, joku osa oli näyttäny.
lääkäri meinas siis että kystaleikkauksesta ois tullu mulle jotain kiinnikkeitä eli sama ku endossa.
laitto mut siis jonoon ja sen aikaa mässään noita clomeja. mies päästelee myrkkynsä purkkiin ja vie tutkittavaks. jos clomeista ja leikkauksesta ei oo hyötyä sitä seuraava on sitte koeputkihedelmöitys.

ja vähä mulla hakkas sydän kurkkuun kun se otti 3d kuvan mun kohdusta hetken se näytti ihan sikiöltä!
 
hyi lunta! vaikka onhan se hauskaa ku kissat tykkää lumesta :D viimetalvena oli hauskaa ku kisu laitto naaman suoraan lumihankeen ja vissiin yritti tappaa itteään tai jotain ku ei millään halunnu nostaa päätä sieltä :D

jokos yöpee on tietoinen.... :whistle:
 
luntapa hyvinkin! :heart: :heart: täällä on ollut jo jonkun aikaa.. harmillista vaan, että on myös samaan aikaan todella liukasta.. :|

nibbler: hienoa, että asiat lähtee rullaamaan eteenpäin! nyt sitten kovasti pidetään sormet ja varpaat pystyssä, että teille kävis tärppiä noiden operaatioiden tuloksena! =) =)
 
Henuliinille :hug: tädistä ja voimia uuteen kiertoon:)

Nibbler olipas sulla rohkea mies:) hyvä, et alko asiat rullamaan ja toivottavasti ei tarviis ihan koeputkihedelmöitykseen asti mennä..

varoitus! asiaa koirista:D :meil kans täällä lunta ja tota nuorempaa ei meinaa saada pihalta ulos, ku se vaan juokseen kauheeta vauhtia perse viistäen maata ympyrää ja välillä pysähtyy heittämään palloa ja sama taas jatkuu..."aikuinen" katsoo terassilta, et ompa tosi kypsää touhua :p :D
 
Jepjep, kirjotus hävis jonnekki bittiavaruuteen, enkä tajunnu kopioida :kieh:

Ultrassa käyty ja ohutneulanäyte otettu, lääkärin mielestä ei ole syöpäkasvain, lopullinen varmistus tulee ohutneulanäytteestä. Se näyte koostu pääasiassa rasvasta, eli ei ollu huolissaan siitäkään. Ihanaa! Oon tosi helpottunut =)

Henuliinille :hug: tädistä, päivitin uuden ykn =)

nibberi, hyvä ku pääset leikkaukseen, toivotaan että viimestään sen jälkeen saatte kauan kaivatun plussan :)

Onkos yöperhonen testannu uudemman kerran?
 
HaLPe,en joudu ku se lääkäri ois samalla tehny sen mammografian ,jos ois tarvinu, mut sano ettei nuorella yleensä tarvita sitä. Eikä kuulemma halutakkaan nuoria naisia säteilyttää "turhaan" ja kyllähän tosta ohutneulanäytteestä sitten näkee, että jos sinä jotain on.
 
Duffy siis joo ihan älytöntä oli sillo mulla, ku lääkäri laitto ensin mammografiaan ja ku siinä ei kunnolla näkyny mitä siel on ni, laitto vast ultraan ja se ultraaja-lääkäri kiros sitä lääkäriä, ku ei ensin laittanu ultraan..se tietty sattu ihan sikana se mammografia, ku ei nää nyt tän ikäsenä viel kauheesti "irtoa alustastaan"..

yritän nyt laittaa sen haikaran tänne meille onnea tuomaan :heart:
 
nibbler no hyvä et asiat alkoi pyörimään. Mä sanoin että usklataudu vaan mennä sinne gynelle sillo joskus yv:llä. :):)

Täällä edelleen matkustellaan eteenpäin ja kuulin että yks kaverini on ehkä paksuna... Seki viel. Hänellä jo entuudestaa tytär. Ja isä ei halua toista lasta vielä...
 
tervehdys.!

voi haikara parka, se joutuu ihan kauheelle koetukselle, kun kohta niitä lapsia meille alkaa sikiämään :) ehkäpä se ottaa kaverit avuksi ;)

ON: en ole testaillu... koitin olla ilman, mutta nyt tuntuu siltä että huomen aamuna voisin testailla, ei tosin nyt ole vain kun noita samaisia liuska testejä millä viimeksikin testasin.. mutta teempähän kuitenkin :D itku melkeen tulee kun koko ajan meinaa olla kauhea paha olo.! välillä tuntuu että ihan oikeasti oksu lentää kohta.. melkeimpä ympärivuorokautista on tämä etova/paha olo.! en kestä....!!!

Lumi sitten oli ja meni :D ja nyt on vaan liukasta... :/
 
kiitos kaikille! ootte ihania :hug:

yöpee ootko testannu? :)
huomaisn tuolla toisessa pinossa että oon merkannu sulle tänään kp 18/29, miten se on mahollista? siinä on varmaaan joku virhe....

ON: hassua miten mulla on nyt unohtunu tää kierto ihan kokonaan. ei oo ollu nyt mitään semmosta "ovis oli ja meni nyt oireita ettimään" oloa, vaan semmosta että oottaa sitä enskierron viidettä päivää että saa alkaa mässää uusia tabuja :LOL:
mut ilmeisesti mulla on kuitenkin menkat tulossa, koska mies on alottanu taas tuon yöhässinnän :/ :xmas: mä en tiiä mistä se johtuu mut nyt nää viime kuukaudet se on alkanu just oviksen jälkeen ja jatkuu sit lähes joka yö menkkoihin asti.

arvatkaa vaan onko hätä kurkussa ku näkee unta ja yhtäkkiä on jonku värkki kädessä :D sit nauraa lopulta ku eilenki mä näin unta että mies oli ikean joku kassipoika joka haus tehä lähempää tuttavuutta mun kanssa :D huojennus oli suuri kun tajusin herätä.
 
huomenta.!

testasin aamulla ja kappas vaan, viivanpaikka/haamu hävinnyt testistä eli ihan puhdasta negaa näytti :'( on taas niin maahan tallottu olo, että.... itkettää ihan hirveesti.!! noh, oispa ollu taas liian hyvää tuuria mulle..... tänään mennään sitten siipan kanssa käymään lääkärissä tutkimassa että mikä minua oikein riivaa.! luulotauti varmasti :D tosin tuo miekkoseni sanoi että sen siskolla ei ollu edes tk:n testi näyttäny plussaa, eli raskaus todettiin vasta ultralla. kuinka helposti han tk:een saa ultra ajan.? jos vain haluaisi esim tarkistaa onko siellä kaikki ihan kunnossa.? anteeksi omaa napaa, harmittaa vaan niin kovin.!!

parempaa ++++++++++++ onnea teille.!!!! :) :heart: :heart:

niin ja nibbler, ihan oikein olet merkannut :)
 
Moron!

Sinikalle rentouttavaa reissua!

yöpeelle :hug: negasta, kannattaa käydä siellä gynellä ja samalla vaikka ultratakki, tosin muistaakseni olikohan rv6 eteenpäin sikiö vasta näkyy. Sitä en tiedä kuinka helposti tk:n saa ultra-ajan, mä oon aika skeptinen tk:en suhteen :/

Meidänki vauvan on varmaan haikara pudottanu jonnekki välille ku ei sitä näy :LOL:
Mä pääsen taas alottaan vyöhiksen vknloppuna, jee! Mut varmaan käy taas kipeetä ku pariin viikkoon ei oo sitä tehty.
Pitää vissiin alkaa imuroimaan, ennen ku mies tulee kotiin, se valittaa muuten :kieh:
 

Yhteistyössä