ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

yöpee aloin uudestaan miettiin asiaa, niin luulis sun pääsevän ihan tk:n kautta kun kuitenkin vauvaa ootte yrittäny jo pidemmän aikaa. Soitahan tosiaan eka tk:n ja toivotaan, että pääset sitä kautta, tulee paljon halvemaksikin =)
 
:hug: :hug: yöperhoselle toivottavasti siellä kuitenkin olisi joku :heart:

mä nukuin tänään melkee puoleen päivään sit kävin 1½h mettälenkin koirien kanssa ja vanhempikin sai olla vapaana, ku juoksuista nyt kuukaus :heart: voi että oli ihana kattoo niitten kirmaamista.. :heart: sit siivosin koko huushollin ja sit kävin viel lenkillä ja ostaa saunakaljat :heart: nyt oottelen kultsia töistä :heart: sen piti tulla vast huomenna yöllä..iikk ihanaa.. :)
 
täälläki on semmonen sopivasti talvinen sää :) lunta on tarpeeks ja pakkasta vaan pari astetta. vielä ku ois kunnon talvikamppeet ois hyvä muttakun ei ...


mä näin maailman onnellisimman tytön tänään :D oli siis kummitytön yksvuotispäivä tänään ja vein silla lahjaks nuken ja voi että kyllä se oli iloinen! :) ja sitte se tarkasteli mun kristallikorua ja nauro sille :heart: ja sen hiukset on kasvanu sillä oli pitkät paksut tummat hiukset. :heart:
 
tääl on 7 astetta pakkasta ja lunta ihan kivasti..laitoin lenkille liian vähän vaatetta ja sit alko pissittää, joten ei voinu kauheesti nauttia.. :kieh:
kävin kaupungilla ostoksilla ja huvitti, ku löysin taas lopulta itteni prismasta..sieltä saa bonusta ja kaikkea löytyy mitä tarvii..oon tainnu tulla vanhaks.. :D ostin itelleni kevyttoppa -housut ja kohta lähen uudelleen yrittämään sitä lenkkeilyä.. :p testing, testing..

Nibbler on ne ihania..mä käyn melkee joka päivä leikkimässä naapurissa puolvuotiaan tytön kanssa..ihana seurata miten hurjaa vauhtia se kehittyy koko ajan :)
 
on ne ja se poika on niin ihanan vilkas ja kerjää kauheesti huomiota :D
ku mä kutitin sitä ja kysyin että ärsytänkö mä niin se sano kauheen loukkaantuneena että "no ärsytät!" :D ei se noin kirjotettuna oo hauska, mut oikeesti se oli.


oi halpe oisit tuonu mulle sieltä takin. mä oon nyt niin vanha että mä haluan pukeutua lämpimästi ulkona ja oon jopa hankkinu pipon :D

vanhaks tulemisesta kielii mulla myös se että löysimpä jalastani suonikohjun. mummuikä here i come! :D :LOL:
 
kiitos yöperhonen.. Yritän parantua tarttisi olla maanantaina kunnossa jo.. Saa nähdä pystyykö jo maanantaina palaamaan töihin.. olisi yksi koulutus ja sitä ei olisi syytä jättää väliin.. Mutta saa nähdä..

Nyt vaan koitan parantua.. Täytyy kotona taas mitata lämpö..

KP
 
Iltoja!

Tää ei ehtiny koneelle ennen ku nyt vasta :/ Heräsin taas tosi myöhään, illan olin töissä ja kohta pitäs mennä nukkumaan, koska huomenna aamu!

Kummilapset on kyl tosi ihania, mulla sellanen 3v veljentyttö ja on sulonen ku mikä =)
Kuumeisesti mietin, mitä ostasin neidille joululahjaksi. Tytölle syntyy pikkusisko tammikuussa ja se kertoo kaikille, että hänelle syntyy pikkusisko kohta, oli kassaneidillekki kaupassa sanonu et "Tiiätkö kuule, että mulle syntyy pikkusisko tammikuussa" :D :D Sit ku hältä kysyy, että mikä susta tulee isona, niin vastaa että no isosisko tietenki :heart:

Paranemisia kplle!

Meinaatko yöpee vielä testata jossain vaiheessa? Tikutitko ovista nyt? En yhtään muista puhuitko sillon tiukttamisesta :ashamed:
 
Duffy, osta neitokaiselle oma pieni nukke, mitä hän saa sitten hoivata kun äiti hoitaa pikkusiskoa :)
täytyy katsoa testailenko, tai sitten annan mennä ihan omalla painollaan tämän asian :) en tikutellut ovista, se on mielestäni niin stressaavaa, varman päälle otettiin ja pupuiltiin joka toinen päivä tai välillä melkeempä päivittäin :):D
 
yöpee kylä se sieltä sitten tulee se plussa jossai vaiheessa. :)
Mikäs on paikkakuntien lumitilanne täällä ESPOO:huikeet 2 cm ja tulee koko ajan lisää... :)
Kierron puoliväli ylitetty reippaasti eimitää oireita että se siitä jouluyllätyksestä...
 
voi jestas kuinka onkaan ihana näky kun oma mies hoitaa vauvaa.<3 ihan tulee liikutuksen kyynel silmään :D tuo kummityttö on meillä ollut nyt hoidossa ja äsken mies sitten otti sen syliin ja antoi vellipullollisen neidille :) oli kyllä aivan uskomattoman hellyyttävä näky.. ei tuo siippa koskaan aikaisemmin ole uskaltanut ottaa lasta tuolla lailla syliin... juttelukin heiltä sujuu mallikkaasti :) kai tuo vauvakuume tekee tehtävänsä :D
 

Yhteistyössä