ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

:headwall: :headwall: :headwall: Juurikin niin, tää on aina tätä!!! :headwall: :headwall: :headwall: Jotenkin mie niin tiesin tän! Nukuin maailman huonoiten ihan vaan siks, et pelkäsin niin kovin. Mie nyt ihan oikeesti poraan täällä.. kuin se elämä on niin epäreilua :'( Nyt oli kp 35. Jos ovis oli sillon kun oireita oli niin dpo 16 olis nyt. Menkkoja tai menkkaoireitakaan ei ole, joten taitaapa sit kaikki mennä ihan päin vittua |O Kropassa on näköjään jotain vialla :'(

Paljon :hug: HaLPelle. Mites yöperhosella?

Mie kiitän ja kuittaan ja koitan häipyä joksikin aikaa palstalta, josko päähän sais jotain muutakin ajateltavaa..? Nää pettymykset on niin kova paikka :'(
 
HaLPe, sanoppas muuta... muutenki oon niin herkällä päällä ja nyt täällä itkeä vollotan sekä autoa että tuota testiä. suututtaa niin julmetun paljon.!!! ja poliisit oli yöllä pysäyttäny mein auton ja oli päästäny silti jatkamaan.... ei oikeesti voi olla totta.!! kun autossa oli kuitenki dikikameraa sun muuta... toivotaan että auto löytyy tavaroineen, vaikka se kovin epätodennäköistä onkin.!!
 
YP kiitos halista :) toivottavasti auto ja tavarat löytyyvät..

mä lähen nyt iltavuoroon..MÄ EN HALUUU :headwall: tää on aina tällasta loman jälkeen..ja sit varmaan hanat aukee just illan aikana, ni tosi kiva valkosessa hoitsupuvussa pyöriä siellä ilman taukoja..ne kivut ja pelko siitä, et on side pettäny..huoh..
 
Ooo, täälläpä on jännää =)

Mii, elähän luovuta vielä, jos se ovis onki ollu vähän myöhemmin kun luulet?

:hug: :hug: :hug: negan testanneille

yöperhonen, apteekin oma on mun mielestä yks parhaita testejä. Toivotaan, että saat plussan :)

Minä heräsin aamulla sellaseen omituiseen räpistely-ääneen, kuulus myös sellasta naputusta. Herätin miehen ja sanoin, että onkohan meillä joku eläin täällä sisällä niin talitintti oli kylpyhuoneessa! Se oli tullu saunan kautta, kiukaan alla on sellanen joku ilmastointiputki tms ja siinä on yleensä sellanen hattu päällä, mut otettiin se pois ku käytiin saunassa, eikä sit muistettu laittaa takas. Aukastiin ovi, niin se tintti tajus aika nopeasti lentää ulos, siellä se sitten sirkutteli ja nokki meidän laittamia talipalloja :D oli aika sulonen
 
Täältä tulee iso :hug: kaikille kuka sitä tarvitsee! ja puhallan viel oikein huikea plussapuhurin tiistain kunniaks +++++++++++++++ :whistle:

(.) oman navan päivitystä pikaisesti.. Eilen kävin siellä lääkäris, kahtoivat ultralla että kaikki munasarjat ym. on kunnossa. Nyt pitää vaan odottaa ja ihmetellä puol vuotta, ennen ku suostuvat laittaa lapsettomuuspolille tai mitää.. Nyt onneks näyttäs et alkaa kierrotki tasottuu pikkuhiljaa kun nyt eka alle 40 pvän 'luomu'kierto vuoden sisällä :D
Mutta nyt täytyy valmistautua töihin, mukavaa päivää kaikille :wave: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Kaikille jännääjille plussapuhallus +++++++++++++++++ :whistle:
Voi kun nyt torstaina tulis hyviä uutisia siitä rinnan ultrasta niin voisin jatkaa vyöhyketerapiaa ja saada joskus sen plussan :D

peukut on pystyssä sulle torstaiks, et ei oo mitää ihmeitä! :)


Onnea Santtuli lyhyestä kierrosta ja hyvistä ultrakuulumisista! toivotaan, et kerkeet plussata ennen, ku keretää mitää hoitoja alkaa suunnittelemaankaan :)

tein tänään muuten huvin vuoks sen apteekin r-testin, ku noi liuskat näyttää aina sitä viivanpaikkaa, ni se oli puhdas nega..joten täällä ootellaan tätiä tulevaksi..
 
Heippatirallaa. Musta tuntuu että mäkin sopisin paremmin tähän pinoon, kun jotenkin ahistaa katsella kun porukka plussaa jo toisesta kierrosta... Ehkäisy on ollut poissa 08/07 alkaen, mut asuttu saman katon alla vasta puoli vuotta... ja ikääkin on kertynyt jo 29.

Jotenkin sitä kuvitteli että raskaaksi tuleminen on ihan helppoa, eikä siinä tarvitse sen enempää kikkailla. Etenkin kun ympärillä ihmiset napsahteli raskaaksi yhdessä vaiheessa ihan puolivahingossa, osa jopa täysin. Yksikin tuttava kertoi harrastaneensa tämän vuoden puolella seksiä tasan kerran, ja eikös se sitten ollutkin siinä. Tulee jotenkin kitkerä olo, tiedätte varmaan mitä tarkoitan.

Nyt taitaa olla kp4/26-28, ja tässä kierrossa koitan kyllä tehä kaikki kommervenkit mitä suinkin keksin. Tähän asti ollaan yritetty sellaisella rennolla "tulee kun on tullakseen" meiningillä, mutta kun ei ala kuulua niin rupee kummallakin kärsimättömyys valtaamaan alaa.
 
Lupu mun puolesta olet oikein lämpimästi tervetullut tähän meidän ihanaan pinoon! :flower: ootko käyny gynellä ultrassa tai onko jotenki muuten selvitelty viel tota asiaa?

Sinikka mä en kyl yhtää luottas toho lämpöön...vielä on toivoa.. :hug:
 
Kiitos kiitos HaLPe... Pari vuotta sitten on ultrat otettu ihan muista syistä, ja silloin näytti kaikki olevan kunnossa... mutta eihän sitä koskaan tiedä. Varmaan tuossa vuodenvaihteen jälkeen meen gynelle kertomaan murheistani jos ei sitä ennen tärppää, vielä en uudella paikkakunnalla oo käynyt. Sitä kautta se varmaan sitten lähtee? Onko muuten kunnallisella puolella kukaan käynyt, tai onko tietoa että onko ees mitään palveluita... ainakin täälläpäin perhesuunnitteluneuvolassa käsitellään lähinnä ehkäisyasioita, ja niille nyt ei oo tarvetta.
 
mulla on omat epäilykseni tuosta yöpeen tilanteesta :)

Lupu mä koitin aikoinaan muista syistä käydä kunnaliselta puolelta ultrassa, mut ei päästäny enneku menin ensiavun kautta ja silloinkin vasta seuraavana päivänä. mä suosittelen yksityisen puolen palveluita, ja ystävällisenä vinkkinä vielä että kannattaa soittaa läpi kaikki yksityiset gynet ja kysellä hintatietoja jos niitä ei netistä saa. niissä nimittäin on huikeat erot!
esim. mun eka gyne jolla kävin halus tarkastuksesta ja ultrauksesta 95 ? kun taas tää toinen jonka luona käyn ottaa samasta hommasta parikymppiä. :)
 

Yhteistyössä