ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

mä taidan luottaa toho kuumemittarin imeskelyyn eli suusta otan sen lämmön. :D Eipä mulla niin isot tisitkää ois että alta saisin mitattua. :D Tänään bongailin paksua valkovuotoa ja REIPPAASTI... Mikäköhän olis? oisko nyt sit ovis tulossa...?

Ja siniviuhka taisit tartuttaa mulle ton omien alushousujensa kyylääjä syndrooman! :D

Ja peppi hienoa että teilä on noi tutkimukset lähteny käyntiin. :)
 
Ai niin! Oonki unohtanu purnata :D mulla on nippaillu mahasta aina ku oon luullu, että ovuloin. No nyt kun tiedän etten ovuloi niin pistää vähän miettimään, että mitähän ne nippailut on. Ärsyttää kun ei niistä voi oikein päätellä mitään. Kai vissiin osa nippailuista tulee siitä ku noita munarakkuloita tulee :/
Voi ku tuo pelkkä terolut-kuuri auttas myös niin, että ovis tapahtus luonnollisesti! Vaikkaki se gyne epäili sitä, mut toivon kyllä silti :snotty:

Hei mites te ette oo jo nukkumassa :D?!
 
Huomenta :wave: !
En ookkaan vähään aikaan joutanu kirjottelee, tuntuu et on nii paljo menoja ja tekemistä ettei ehi mitää |O Maanantaina olis lääkäriaika, apua ku jännittää löytyykö sieltä mitään vaiko eikö.. :/ Tissit on ainavaan kipeät, tai koko ajan kipeämmät eikä tätiäkään näy! Piti alkuviikosta jo tuhlata yks r-testiki ja negaahan se odotetusti näytti.. :(
Onko teillä kellään kierron aikana tullu selviä muutoksia rintoihin, muutakin ku kipua? Mulla on toinen rinta tullut ihan kovaks möllykäks! piti pyytää siippaakin tunnustelee että kuvittelenko vaa vai onks se erilainen ku toinen rinta, kunnon koti-mammografia :LOL: Sano kyllä heti et on iha erilainen ku ennen.. Tosi outoa!
 
Voi kun aika kuluis nopeemmin.. Miu oletettu ovis oli kp18-19, nyt mennään kp 31. Menkathan pitäis kaiketi tulla dpo 12-16? Eli 18+12=kp30 ja 19+16=kp35. Siis 4 päivää viel!!! Jos sit uskaltais kaivaa testin esiin yöpöydän laatikon perimmäisestä nurkasta :heart: Jännittää, eikä niin kovin vähääkään :p

ja tonnista vetoo, et menkat alkaa tänä iltana :kieh:
 
sainpa tehtyä ja varasin sinne gynelle sen ajan..17.12 vasta, mutta eipä tässä kiirettä ole. samalla voisi kysäistä ennakkoon noista testaus-asioista kun ei sitä vauvaa ole kuulunut.. enkä tarkoita, että olisin niihin samantien menossa :p
 
Duffy: Minulta otettiin nyt s-prolaktiini-testi (jos nyt oikein muistan ton sanan).. viime keväänä otettiin kaikki alkutestit ja nyt kun pääsimme erikoissairaanhoidon puolelle, tuli toi testi vielä.. saa nähdä koska pääsemme lääkärin puheille, jolloin saisimme tietää testien tulokset.. luultavasti se aika on yhtä aikaa sen aukiolotutkimuksen kanssa..
 
Täällä taas istutaan yövuorossa.

Kävin vessassa tuossa iltasella ja vihlas ihan älyttömän kivuliaasti alavatsasta! Mulla vähän heräs toiveet luomu-oviksen suhteen :ashamed: kamppasin sit miehen sängyn puolelle ja pupuiltiin ennen ku lähin töihin :D mut nyt sit mietin, että onko ihan hullua toivoa luomu-ylläriä??! Mä oon varmaan jankuttanu tästä samasta asiasta monta kertaa, anteeksi rakkaat kanssakuumeilijat, mutta kun niin mietityttää tämä asia.
 
no kumpi on tonnin rikkaampana mii vai YP...

joo kuule siniviuhka Me pannaa sun kanssa aluille oikee limailukerho. Täään bongasin ne kuuluisat ovislimat kaiketi. Ainkin ihan oli sen näköstä ku pitäis. Kauhee alushousu kyylääjä mustakin on tullu. Pitäis varmaa suurennuslasi ostaa et näkis paremmin :LOL: :LOL: :LOL:

Kukas lyöttäytyy mun kanssa kimppaa et testataa vasta jouluntienoolla vaikka mikä ois. Mulla ainaki viimes oli kierto 46 päivää niin testaan vasta jouluna ja paketoin sen pissatestin miehelle joululahjan jos se näyttää plussaa ja kirjotan korttii "hyvää joulua isi" ja sellasen "isi"mukin laitan mukaan. :)

Duffy mikää ei oo mahdotonta eikä hullua. SE riippuu miten tilannetta katsoo... Ja on noitaki sattunu et on käyny lapsettomuushoidoissa pitkää ja todettu et on toivoton tapaus ja sit hups mikäs se sieltä tulikaa? vauvahan se! :D
 
Hei vaan!

Eilinen meni sitten melkenepä kokonaan maatessa, no käytiin hakemassa kummityttö tuolta pohjosesta ja se reissu vei kyllä mehut ihan kokonaan. Ihan sekasin rytmi yövuorosta :/
Onkos tänään kukaan testannut?!
Peukutukset jännäilijöille b=)d plussia vaan tänne pinoon tulemaan :D
 
Moi taas tytöt!

Hengissä selvitty reissusta just ja just...tänään tein aamupissasta negan dpo11 (kai)..tätioireet on selvät..

Tervetuloa uudet ja peukkuja jännäilijöille sekä suuren suuri:hug: kaikille sitä tarvitseville! Oli niin paljon tekstiä mitä luin, et en oikee muista enää mitä piti kommentoida..
 

Yhteistyössä