ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Moikkamoi!

Sinikka, mulla sellanen käsitys, että voi tulla oviksen mukana vähän verta. Tuolla lapsettomuus-puolella joku kyseli samaa asiaa, mut hällä oli clomit käytössä. Tärppi-tsempitykset sinne :D

bblle paranemisia, mulla kans oli sillon kunnon hevoskuuri antibiootteja kun oli se tulehdus. Valo särki silmiä ja oli tosi kuvottava olo koko ajan.

Täälläpäs ei kummempia, kierron loppumista odottelen :) kävin vähän lapsettomien puolella kurkkimassa, jos sitä vaikka sinne puolella joutus, haluan varautua kaikkeen.
 
rumasti kopioin toisesta ketjusta:

VAROITUS, tunteenpurkaus.! just äsken sain kuulla että yks vanha tuttu on saanu lapsen.... voi hyvänen aika.!!!!! suututtaa ja itkettää :kieh: :'( :'( ihan kamalaa.! tottakai onnittelin, mutta tuntuu niin pahalta. ja sekin on vahinkolapsi.!! EI EI EI, kuinka voi oikeesti olla näin väärin.. helpotti toki vähän kun mies ihanasti sanoi, että "ei lapsella ole niin hyvää äitiä kuin sä olisit"... :) olihan se väärin sanottu sitä kohtaan, mutta nosti mun itseluottamusta edes hippusen.. on se vaan niin väärin kun sitä lasta ei meille tule.!!!! :'(

anteeks purkaus...
 
yöperhonen, ihan normaali tunteenpurkaus mun mielestä. Kyllä on munkin sydämessä pistänym onta kertaa kun kaverit kertonu, että saavat lapsen ja vaikka ois ihan tarkotuksella tullu raskaaksi niin pahalta se silti tuntuu.

Minä oon nyt aika avoimesti kertonu töissä tästä pco:sta, tietävät siellä, että yritetään niin musta jotenki hyvä että tietävät myös, ettei se lapsi olekkaan kovin helposti tulossa. Eivätpähän kysele, että jokos oot raskaana :D
 
siniviuhka Tai sit mä vaan sivuutan sen limailun olankohautuksella tai sit vaan en ees tajuu tarkistaa niitä pikkupöksyjäni :D:D

Duffy joo täällä parannellaa kovaa vauhtii!

Kp ja YP IIIIHANIa! Meillä on toi kääpiösnautseri-kääpiöpinseri IINES nimeltää mikä täyttää herranjestas tässä kuussa VUODEN! :) Kauhia miten se aika rientää! :)
 
Yöperhonen Tosiaan joo toi sun purkaus on täysin normaalia. Mulla muutamaan otteeseen ollu kans tollasii itkuraivari kohtauksia ja ois tehny mieli kiljuu naama punasena et "miks niille ketkä ei haluu käy vähinkoi ja minä kun haluun en voi saada" :/ Ikävä kyllä kerran menetin yhden ystävän jo kun tuli pieni väärinkäsitys mistä muuttui vähän isompi ja lopulta se oliki Texasin kokoinen värinkäsitys. Eikä kaveri suostunut kuuntelemaan tippaakaan mitä olisin sanonut, turvautu vain omiin päätöksiinsä ja haukkui mut pystyyn... Ootteko muute koskaa huomannu kuinka HELPOSTI ihmiset käsittää väärin?
 
...ja tänään kun mainitsin mieheni sukukalleuksiin viittaavan kommentin, hän vastasi "hei yläasteella kun terveyden hoitaja tarkasti nää kivekset niin että tässä toisessa voi olla vähä vikaa kun sielä on suurempia laskimoita tai jotai ja se roikkuu siksi enemmän. Voisko se vaikuttaa lasten tekoon?"
Jestas et mä sain raivarin jostai syystä. Suutuin kun ei oo kertonu asiasta ja se olis voitu tutkii. Mä sanoin suoraan et "jos nyt ei tärppää tässä kierrossa sä meet tutkituttaa noi pussis!" Yhdessä ollaan tässä asiassa ja sit ei oo voinu kertoo asiaa mikä mahdollisesti vois vaikuttaa... :eek: |O
 
bb, kyllä, aivan liian helposti tulee väärinkäsityksiä.! olisi helpompaa jos molemmat kuuntelisivat toisiaan niin väärinkäsitys voitaisiin selvittää.!! vaikeintahan on juuri se että ei kuunnella toista, vaan turvaudutaan vain omiin päätöksiinsä ja milipiteisiinsä..
kovin kurjaa ettei miehesi ole sanonut asiasta mitään vaikka yhdessä olette eläneet ja lasta yrittäneet.. onneksi asia kuitenkin tuli selville ja nyt voitte keskustella :) ja olisihan se ihan hyvä että asia tarkistettaisiin, ettei sitten tule edes näitä väärinkäsityksia ym. :)
 
Oi, yöperhosellakin suloinen koira vauveli =)

bb, kyllähän noita väärinkäsityksiä tuppaa tulemaan, varsinki parisuhteessa, mut onneksi aika äkkiä on saatu käsitykset oikeiksi :D

Tänneppä ei kummempia, tänään yövuoro, pitäs nukkua päikkäritki jossain vaiheessa..
 
duffy ja YP Tosiaa noita tuppaa tuleen noita väärinkäsityksii. Ja tosiaa ne helposti paisuu kun ei kuunnella kun omaa kantaansa. Sama pätee siihenki kaiketi että Ensivaikutelmaa on vaikee lähtee muuttaa. Mut sit kun ei suostu kuuntelee yhtää mitä toinen on tarkoittanu ollaa jo menty kovaa vauhtia lepikkoon... :D
 
Ihania koiria.. =)

Tädin yllättämille :hug:

ON: Huh, nyt on yksi asia saatu hoidettua noissa lapsettomuustutkimuksissa.. kävin tänään verikokeessa.. seuraava olisikin aukiolo-tutkimus, mutta sitä ei saadakaan niin helposti.. pitää olla oikea päivä, niin että kiertoni ei ole mennyt yli 12.päivän ja lääkärillä on aikaa.. minulla kun vielä toi kierto vaihtelee 26 ja 30 välillä, joten ajan varaaminen on aika hankalaa.. se, jonka kanssa puhuin puhelimessa varoitti, että joillain on joudutta vaihtamaan sitä tutkimuspäivää jopa 5 kertaa.. :/
 
bb, näinhän se on. ensivaikutelmasta, minä ainakin olen aina juuri sellainen kun ole, en esitä mitään ja jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin en rupea itseäni muuttamaankaan :) joko tykätään tai sitten ei.! itse olen niin periksiantamaton, että jos riitaa/väärinkäsityksiä on, niin yritän kyllä viimeiseen asti korjata asian :D
 
siniviuhka, voi kuule, tolta mustakin aina välillä tuntuu.! ajattelen aina et oonkohan ite ihan idiootti jos en osaa esittää asioita niin että ne ymmärrettäisiin oikein :D tulee niin turhia väärinkäsityksiä ja sitten tehdään kärpäsestä härkänen :/
 
Minä istun yövuorossa :/ nukuin sitten niitä päiväunia yhdeksään :D no laitoin kyllä vasta kuuden jälkeen nukkumaan sitten lopulta, mut pari tuntia ainakin nukuin, eiköhän sillä pärjää :D

Hyvä Peppi, että teillä lähteny tutkimukset käyntiin. Hei mitä verikokeita sulta otettiin? Mun pitäs käydä siinä keltarauhashormonin määrityksessä, en oo vielä käyny ku kp on nyt 28 tai 29.
 
:LOL: :LOL: eiiiii juma ette usko! :LOL: :LOL: tein äsken miehen pyynnöstä "tieteellisen" kokeen! :LOL: mittasin äsken lämmöt sekä kainalosta, että tissin alta ( kiitos uhkean poven ) :LOL: :LOL:
tässä tulos: kainalosta 36.4 ja tissin alta 36.7 :LOL: :LOL: mua naurattaa niin paljon, että valuu vettä silmistä, kumpaakohan tulosta tässä on uskominen? :LOL:
 
Siniviuhka, kaikkee sitä ihminen meneeki tekee :LOL: :LOL: testasimpa sitten minäkin: suusta mitattuna 36,5 ja kainalosta 36,4 sekä tissin alta 36,6 :LOL: :LOL: siippa ihmetteli että mitä puuhaan ja tossa se nyt kippurassa mulle nauraa :D kaikkee sitä ihminen meneeki tekee :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä