ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

ONNEKSI se hampaanpoisto on vasta parinviikon päästä.siihen asti pitää syödä antibioottia, että JOS toi tulehdus lähtis niin sais edes puudutteet ja kipulääkkeet toimimaan. nekun ei kuulemma tulehtuneessa toimi.. :|

lisää omaa napaa, et limailu alkoi tänäaamuna ja psssst....me ollaan harrastettu JOKA ILTA! :heart: uskomatonta kun miettii, että esim. viimekierrossa jättäydyin listoiltakin seksittömyyden takia..*hurmiossaan* voihan, mikähän mieheen on mennyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
anteeks baby siis teillä on katossa reikä joka ehkä korjataan kevääks? :eek: miten se voi niin mennä vai tajusinko mä vähän huonosti?
Joo se menee just niin jos säät sallii korjataa aiemmin :D Meidän yks naapuri hoitaa tätä meidän juttua. Mies oli sanonu et "ei se o nii kiire kun tulee vettä vaan kaatosateella" Kun kuulin ton meinasin pyrötyä. Katoin miestä niin iso kysymysmerkki otsassa ettei oo tosikaa. Sanoin vaan että "sä et oo tosissas et ootettais kevääsee"
 
Mulla on virtsis aloin kusemaan verta yhtäkkiä aamuyöllä hirveiden kipujen saattelemana ja tulehduskipuarvot on taivaissa... jos kuume nousee mennää ambulanssilla sairaalaa koska se meinaa sitä että on joku munuaisallas tulehdus tjtn... Pupuilu siis ei tässä kierrossa ihan onnistu jos ei parane... Tosin seksi ei ees oo mielessä näillä kivuilla. :/ :'(

kaz halaus sinne älä ota sitä liian vakavasti. Ajattele et jos ei nyt niin ens kierros sit ja jos taas tulee pettymys niin sama asenne show must go on. :) meilleki tuli puol vuotta jo täytee tässä sulle rohkaisu :hug: :heart:

Hei tuli tässä mieleen paan vaihteeksi GALLUPPIA pystyyn: Miten vauvan aikaiseksi saamisen kestäminen on vaikuttanu parisuhteeseenne?

Meillä tää juttu on lähentäny meitä ihan hirveesti ja miehestäki ilmestyny ihan uusii puolii...

jippii mun lukija posti pääst vauvalehteen! :) Nimellä iloinen koiramami annoin palautetta vauvan koira&vauva jutusta. :)
 
heippa.!

ihan ensinnäkin suuren suuri :hug: kaz.!!!

bb, se voi kyllä oikeesti olla että kroppa tekee vaan kepposet..... mut silti niin kovasti toivon että noi ois vaan jotkut hassut menkat ja kuitenkin plussaisin.! :) kiitos kannustuksesta :)
 
Heipat kaikille!

bb, saitko antibiootit tulehdukseen? Mulla on ollu tosi paha tulehdus 4v sitten ja kerkes kiivetä munuaisiin, mut ei onneks kovin pahasti. En joutunu tiputukseen tms.

Tervetuloa yöperhonen, lisäilen sut listaan. Sun kannattaa varmaan tehdä varulta testi, jos tulis vaikka myöhänen plussa =)

kazille :hug: tädistä

G, ei hirveesti oo vaikuttanu suhteeseen, vaikka onki pitkittyny tää vauvasaaminen ja meidän kohdallahan tää on vaikeutunukki...ehkä hienoista lähentymistä on tapahtunu.
 
kaz
Kiitos :hug: rakkaat kanssasisaret. Kyllä me plussataan, kun on oikea aika :heart: Sillä on vaan suurempi merkitys, miksi sitä ei tule heti vaan myöhemmin. Itse ainakin on elämässä huomannut, että kun ei saa kaikkea heti vaan myöhemmin, niin on oikeastaan kiittänyt sitä että on mennyt myöhemmäksi...

Äh... Nyt minä mietin jo tätä asiaa tuon pettymyksen jälkeen jo niin pitkälle, että mitä järkeä on rakentaa suurta taloa maalle, jos ei saakaan yhtään lasta sinne asumaan :ashamed:
 
kaz
baby butterfly minulla munuaisaltaan tulehduksen alkaneet ilman virtsistä.. Ja taudin tunnistaminen on muutenkin ollut vaikeaa, ku selkä on muutenkin aina kipeä ja kuumekaan ei ole minulla noussut pilviin... Oireetkin on niin henkilökohtaisia.. Pikaista paranemista :hug:
 
kaz Hei ei tässä oo mikää kiire. Eikä meillä viel niin paljon on YK:eek:ita... Eikä koskaa voi tietää mitä käy. Toiset tarvii vaan vähä apuja ja enemmän aikaa onnistuakseen lapsen saamisessa, mutta siinäkää ei oo mitää vikaa. Leuka pystyy vaan ja tee tällee "jätä asia taka alalle" Mulle se ainakin toimi päivät lentää siivillä kun ei ajattele koko vauva juttuu eikä ota paineita. :heart: Sitäpaitsi meillä on täällä niin hyvä jengi että ei oo syytä kiirehtiäkään :D. :) toivottavasti piristi. :)
Ja toivotaa tosiaa ettei tuu se munuaisaltaan tulehdus... :/
 
Moikka!

Minä se istun töissä. Eilen ahdisti ihan hulluna, mietin jo että otanko saikkua ku koko ajan vaan mietin tätä patti-asiaa. Mut tänään ollu parempi olo niin en ota ainakaan vielä. =)

Onkos bbllä olo yhtään parantunu?
 
Mä lähdin eilen melkein heti töiden jälkeen partion retkelle ja tulin sieltä, niin lähdettiin viettämään isänpäivää molempien isovanhempien ja vanhempien luokse..

Täällä odotellaan kovasti omaa koiranpentua...

-KP-
 
Hep!

Täällä käytiin iskällä viettämässä isänpäivää ja vietettiin miehen kans vapaapäivää. Huomenna pitkästä aikaa aamuvuoro, apuaa...
Mä täällä pohdin, että millon ihmeessä meen sinne keltarauhashormonin määritykseen (verikoe), nyt on kp25 menossa, eikä mitään hajua kuinka pitkä kierto tulossa! Taidan mennä joskus kp35 aikoihin...
 
Duffy no jouduttii sitte eilen illalla sairaalaan kyläileen ja munuaisaltaan tulehdushan se sit oli puhjennu. Nyt syön jotai antibiootteja joista tulee niin paha olo et yrjö lentää jos alle ei syö... :/ Mut kyllä tää tästä toivottavasti nyt...

Kaz hyvä että tuli parempi mieli. :) Leuka pystyy vaan ja uusiin tuuliin sillä parhaiten pettymyksestä selviää. :)

siniviuhka Isän päivä kato tekee sen et ihmiset juoksetelee siel sun täällä.. :D Itteki nyt vanhempien luona yökylässä. :)
 
Sellanen kummallinen havainto tehty: pissa on tosi keltaista!!! Ja nyt ette sit naura :p Aloin ihmetellä kun useampana kertana pissalla käydessä paperiin pyyhitty "tulos" on ollut suurinpiirtein neonkeltaista!!! Nyt on hiukan pelätty, että meneekö munuaiset vai mitä tapahtuu... Reippaana (= kädet täristen) laitoin googlehaun ja yllättäen päädyin raskausoireita lukemaan (oliskohan ollut helistimen sivut?)! Kahlasin tietenkin heti kaksplussan keskusteluja läpi, mutten löytänyt mitään.. siellä helistimessä oli kylläkin... :heart: :heart: Huijuijui, nyt minuu rupes oikeesti jännittään :heart: :heart: Josko? :heart: :heart: Katotaan vaan kuka rysähtää sieltä tooosi korkeelta ja viel turpa eellä maahan :LOL:
 
Thanks yöperhonen Miula on kyl nyt toiveet niin korkeella, että mietityttää jo et kuinka ikinä selviin sit jos testi onkin nega :|

Helistin sivulta bongattua ja lainattua : "Itselläni oli noin viikko hedelmöitymisen jälkeen (!!!) kaksi "epäilyttävää" oiretta, jotka oli ihan samanlaisia kuin esikoista odottaessa: ajoittaiset vihlaisut munasarjojen/nivusten/jossain siellä paikkeilla äkillisissä liikkeissä ja tosi keltainen pissa. Näitä ei siis koskaan ennen raskautta eikä näiden välissä ole ollut missään vaiheessa kiertoa. Testejä on tullut tehtyä aika monta.."

Tuohon oli sit pari muutakin kommentoinu, et ovat huomanneet kans tuon pissan! Miula ois nyt reilu viikko mennyt siitä ehkä-oviksesta.. eli ehkä-menkkojen-pitäis-alkaa-ajankohta olis nyt viikonloppuna! Sit jos ne alkaa, niin :'( :'( :'( Mut jollei, niin uskaltaakohan ikinä tehä testiä?? Miula on ollut niin rankkoja kiertohäiriöitä jo yli puoli vuotta :attn:
 
Mii testillähän se selviää! :hug: :hug: :) toivotaan parasta!

itse huomasin hassun oviksen...viikonloppuna tuli limailtua hiukan verestävää limaa :eek: kai se on ihan normaalia, ainakin mitä oon googlettamalla löytänyt, että ovislimakin saattaa punertaa..
onko teillä muilla ollut niin?
 
mii Toivotaa että plussa pärähtäis ja alkuvaiheessa se lääkärin veritesti sen varmistaa parhaiten. Ittelläni on kerran kans kierron lopulla mennyt pissa tosi keltaisesti mutta nega sieltä tuli... :/ TOivotaa että sulla parempi onni! :)

Siniviuhka Mä en oo bongaillu mitää koskaa et en osaa kyl sanoo. Oisko vika siinä etten ovuloi vai oleko vaan vähälimainen? :D
 

Yhteistyössä