ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Duffyllevoimahalit :hug: !

Omassa navassa turvotusta edelleen,välllä tuntuu ettei housuja saa ilman suunnatonta ahdistusta kiinni! rinnat myöski vähän arat, joskohan enteilis vaikka jo tädin tulosta :/ Olis kiva kun kerranki olis normipitunen kierto =)
 
Juu en minä teitä oo hylkäämässä :) samalla tavalla kuumeilen edelleen ja en vielä tuonne lapsettomien puolelle taida hypätä, katotaan nää terot eka ja sit jos clomit saan niin voihan sitä täällä silti olla vielä =)

Kiitti haleista! Lämmittää mieltä :)

Mä en jaksanu alkaa kirjottaan tohon mitäs nytin keskusteluun mitään, ei voi ku ihmetellä ihmisten tyhmyyttä.
 
nibberille :hug: päivitän uuden yk.n

Kiitos haleista :)

Heräsin sitten puoli yhdeltä vasta :/ no toisaalta valvoinki yhteen viime yönä, että se kai selittää. Mä en nyt oikein tiedä mitä tekisin tän kierron kans tai siis tän pinon kanssa, kun lähinnä tämä kierto on sellasta odottelua, kun vasta seuraavassa saan ne terot alottaa. Laittasinko itteni taustailjoihin vai hilluisinko täällä ihan samalla tavalla ku ennenki, vaikka ei nyt ookkaan mahdollisuutta raskautus...
 
nibblerille iiiiso :hug: Ja kaikille muilleki!Tulin takasin tänne Teidän kanssa kuumeilemaan :) Nyt kyllä en laske enä KP:itä koska siitä tulee vaan liikaa stressii ja testaan sit kun on oikeesti oireita... Helpompi näin. :) Vähän se kirpasi ettei ollukaa ovuloinu ollenkaa ,mut no show must go on! :)

Kaikille täällä LEUKA PYSTYYN nosto ja uusiin mittarilukemiin innostus. :)
 
Duffy älä sä mihinkään lähe(paitsi sit kun odotuspuolelle meet)! Eihän me ees saada päivitettyy tota ekaa sivuu :p Mitkäs nyt on tuntemukset kaiken suhteen? Tuntuu omat "ongelmat" kyl tosi pieniltä, ku ajattelee tota sun tilannetta..voima:hug: Sain just tietää, et se pariskunta, josta kirjotin joskus, yritti sitä vauvaa melkee vuoden, ku se mies anto ymmärtää, et ekalla tärppäs..aloin taas ymmärtää niitäki..

bb tervetuloo, oikee asenne! ;)

Nibbler miten sä jaksat?voima :hug: sullekkin..

Santtuli oisko noi kuitenki plussaoireita? ;)
 
Duffylle ja nibblerille :hug:

Siniviuhka, sie jos kuka tarviit voimia! :$ <- oliskohan tuo oikeanlainen hymiö tähän tilanteeseen??? :p

Omaa napaa: Täällä jännätään, että mahtoiko ehkä-oviksen-ehkä-oikeasta-simppa-ajoituksesta tulla mitään tulosta! Voi kumpa :heart: ..vähän jo etukäteen pettyneenä ja silti niin toiveikkaana.. :heart: Vatsassa on vähän nipistellyt päivittäin, mutta ei koko ajan, vessassa saa juosta mutta ei sen kummempaa.. Nuo voidaan täysin lukea omaksi kuvitelmaksi. Oviksen jälkeistä saharaa ei tosin ole selkeästi havaittu:) Tiiä näistä..
 
Terrrrve!

HaLPe, ihana kun huolehdit, kiitos haleista! Ei ehkä oo enää niin paska olo ku toissapäivänä, välillä ahdistaa ja mietityttää, mut välillä on taas sellanen olo ettei tää oo vakavaa. Kyllä mä huomenna meen ihan normaalisti töihin ja siis pystyn kyllä toimimaan ihan normaalisti :) päätin että masnnun vasta kunnolal sitten, jos siellä näkyy jotain hälyyttävää, mut siihen ultraan asti yritän elää ihan normaalisti.

Sinikka, oioi, voimia sinne kovasti! Se on kuulemma aika hirveetä. Mulle ei tuu viisaudenhampaita ees niin en joudu onneksi koskaan kokemaan sitä. Tosin multa on kyllä revitty hampaita aika paljon, että sillai kyllä tiedän mitä se on. :x

Miille paaaaljon tsempityksiä plussan puolesta, sais meidänki pinoon alkaa tipahtelemaan niitä.

Sanoin miehelle eilen, että eipä meidän tarvi enää harrastaa seksiäkään kun ei sitä lasta voida saada :D :D mutta yllättävää kyllä, mulla on tehny seksiä mielei eilen ja tänään! Olin ihan varma, etä vähäksi aikaa menee halut, kun tuntuu ettei siitä ole kuitenkaan hyötyä :D :D vaan eipä oo menny. Ja mistä sitä koskaan tietää jos tuolla vaikka sattumalta irtoaiski munasolu!
 
ja heti näin alkuun ahdistelen teitä kysymyksellä... ja häpeilemättä kopioin suoraan toisesta pinosta :)


kuulkaas nyt kanssasisaret.. tahtoisin saada vastauksen kun tämä asia niin kovasti mieltäni kaivaa.!

elikkä siis.. vatsa on koko ajan turvoksissa, aivan kova alavatsa ja välillä tuntuu repivää kipua kun esim venyttelee, tekee nopean liikkeen yms. ja nyt kun tuo täti, ainakin luulisin sen olevan sellainen, on kylässä.... tai no oli.. vuotoa ollut siis nyt 3pv, tänään tosin erittäin vähäistä. ei ollenkaan normaalia.! aamuisin etovaa oloa, muutaman kerran olen jo oksentanutkin, mutta se on ollut aivan satunnaista.! hirveitä mielihaluja ja melkein päivittäistä huimausta..... missä vika.? :eek:

toivottavasti saitte olennaisen selville tuosta selityksestä :)
 
yöperhonen Onhan noita valemenkkoja mä menisin terveyskeskukseen tekee veritestii raskaudesta se antaa varma tuloksen. Tai voi olla et on nii kova vauvakuume et kroppaki pelleilee..
Mulla oli vaikka mitä oireita ja en ollu ees ovuloinu, ihmismieli on jännä juttu kyl. Toivotaa sulle pluussaa kaaauuhiasti! :heart:

siniviuhka AuTS! mulla kans on takaa hampaan ikenet ihan sairaan kipeet. pelko perssiissä että jos onkijoku viisauden hammas tulos... :eek:

Huuh oon painanu hullunlailla töitä 5pv töit ykls lomapäivä ja joka päivä on 9 tuntii... No koht on sesonki ajat ohi ens viikon maanantaina on sitte taas lomaa eli ma,ti,ke,to vapaata ja pe,la,su töitä... On tää kuukaus vähä rassailluki välillä... Siks en täällä sen koommin oo ehtíny oikee kirjottelee... kaikenlisäks se meidän kylppärista vuotanut vesi naapurin katosta läpi saatii korjattuu ja siel oli hometta ja nyt sitten ollaanki oltu flunssaisii jo parisen viikkoo kun se vissii vähä vaikuttaa kun se on avattu se katto. Ja VIELÄ meidän katolla on reikä ja sieltä valuu sade vedet meidän keittiön katosta läpi ja jos sää sallii se saadaa korjattuu jos ei menee kevääsee... voi elämäni tätä taas. :kieh:
 
Halpe en mä jaksakkaan :( mut eipä oo vaihtoehtoo vielä. gyneltä tuli sähköpostia että ne on lomalla marraskuun puoleenväliin asti ja mä en jaksais mennä huippukalliille vähemmän hyvälle etupyllytohtorille. vaikkakin tää kalliimpi on lähempänä.
mä en oikeen tiiä mitä tää luottogyne on ajatellu mulle seuraavaks tehä...se kyllä uhos että laittaa miehen siihen munasarjatukostutkimukseen. tosin ne munat tarkoittaa jo jotain ihan muuta :LOL:
 

Yhteistyössä