ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Hyvät sunnuntaipäivät kaikille!
Kiirettä on pidellyt niin ettei ole taaskaan tänne asti ehtinyt.. Kai se meno jossain vaiheessa rauhoittuis.. Olen pohtinut et kuinkas pitkään pitäis pupuilla ettei vaan jäisi ovis hyödyntämättä... Kun ei ole varmaan tietoo siitä oviksesta, vuotoo tulee nyt ainakin runsaasti. Viime kierron jälkeen päätin et otan tikut käyttöön mut se sit taas jäi... Olen oikea dementikko?!?! :LOL:
 
Helou!

Siis tänne tuli täti!! Vissiin, oon ihan :eek: eilen oli kp31 ja tuli vähän tuhrua, aattelin että mulla alkaa taas vuotohäiriöt, oon kahteen otteeseen kärsiny niistä, 4v sitten ja 2v sitten. Muttamutta, tänä aamuna tuli sitten kunnon vuotoa ja mahakin on kipeä! Viime kierto oli sen 50pv niin voiko oikeesti olla että nyt ois vaan 31! Oiskohan se vyöhis auttanu näin hyvin.
Mitähän hittoa mä teen noiden terojen kans nyt sitten, alanko syömään vai not...ja onkohan mulla ollu ovis kp17 aikoihin! Sillon ei oo kyllä ollu pupuilua, että eipä ihmekkään ettei oo tärpänny, mietin vaan että jos ois ollu ovis tuollon niin oisko se näkyny ku kävin ultrassa kp20 että oon ovuloinu. Tää on nyt täällä ihan sekasin :D
 
siipan äiti oli kysynyt että ootanko mä.. se oli nähny unta että synnytin tytön 22.8. :D se oli myös nähny tollasen syntymäunen just ennenku sen tyttö sai tietää et se oottaa... aika jännää :) saa nähä kuinka käy, vahvistuuko mun viiva vai katoaako kokonaan.!
 
yöperhonen, pidän sulle peukkuja, että saat muhevan plussan =)

Eikä hei mitään pahoitteluja mulle tädistä, hyvä että tuli näin aikasin! Kyllä tää taitaa olla oikea täti, mahaa juilii siihen malliin. Jee! Kerranki ajossa :D
 
KP ihana hauvavauva sulle tulossa :heart: mä meinasin tulla hulluks siellä matkalla, ku oli niin kova ikävä omia hauveleita..mamman kullat.. :heart:

ouska täällä myös yks dementikko :wave:

Duffy :hug: tädistä ja samalla onnittelut kierron lyhenemisestä! :flower: tädin häädön jälkeen voisitte ottaa käyttöön jokatoinenpäivä-taktiikan ja loppukierrosta noin kp30 plussa r-testiin :heart: onnea uuteen kiertoon!

täällä tätiä ootellaan kauhun sekaisin tuntein..ärsyttää, ku on ollu sellanen "nyt just lorahtaa housuun"-olo jo torstaista lähtien..
 
yöperhonen Aivan älyttömästi ++++++++++++++ :ia siule!!!!! Uskaltaisinkohan mieki huomisaamuna..? Siis jos tätiä ei viel siihen mennessä kuulu! Tää on kyl aina sama juttu.. sit ne alkaa yöllä :headwall:
 
joo huomenna testataan kaikki plussat!:heart:

mulle tuli eilen illalla sellanen tosi huono olo vähän ennen, ku mentiin nukkuu...piti ihan ämpärin vieressä nukkua, ku tuntu et just lentää laatta..voi olla, et on viel matkasta jääny jotain pöpöä..
koko ajan sellanen kuumottava, vihlova ja valuva tunne tuolla alhaalla :/

huomenna pitäs mennä töihin loman jälkeen..huoh.. :kieh:
 
yöperhonen mä saan aina siihen selvän viivanpaikan ja sit ihmettelen, et onko siin punasta väriä vai ei..mä siis testaan aina kotitesti.fi:n onestep herkkyys 10liuska r-testeillä ja "tositoimia mul on odottamassa apteekin raskaustesti joka on kuulema luotettava =) toivottavasti se ois ollu sulla muutaki, ku viivanpaikka :heart:
 
Täällähän on paljon jännääjiä huomenaamulle... itse sit joskus vasta pääsen testaa.. olen päättänyt etten testaa tässä kierrossa ennen kp 40.. jos tää kierto alkais normalisoitumaan itsestään. Nyt koko ajan sellainen jännä olo.. aina välillä pientä nipistelyä mut sit taas ei mitään. Ollaan kyllä heiluteltu peittoa joka toinen päivä... Jos työ tuottaisi vihdoin tulosta... =)
 

Yhteistyössä