ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

kiertopäivä on tänään 27/28-29
oireita ei oikeestaan oo ollu, paitsi se hirvee tissikipu yhes vaihees... ja jos oikeen miettii niin ehkä valkkaria oli enempi... mut mä en ollu yhtään aatellu että nyt onnistuis... :/

mut kuinkas sitte kävikään :D
 
Mahtuuko mukaan?

Meillä yritystä 09/06 alkaen, pco löydetty ja muutenki epätasapainossa tää mun ruppi. Tutkimuksia on vähä tehty, oltiin jo hoitoihi menossaki mutta muutettiin sitte mielemme. Nyt mennään luomuhoidoilla, laihdutuksella, terveellisillä elämäntavoilla ja vyöhyketerapialla. Uskon että ei enää kauan mene ku tärppää. :) Laihdutuksen myötä kierrot ainaki tasaantuu/lyhenee.
Kp 13/30-34

nibbler: Onnea plussasta! =)
 
Eiks siul ollu aika monta yk? Vai muistanko väärin? Oliko mitään apuja vai ihan luomulla mentiin? Bongasitko ovista? Tikuttelitko? Sorry utelut, kiinnostaa vaan ihan kauheasti ja voi että miten makeeta!!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Eiks siul ollu aika monta yk? Vai muistanko väärin? Oliko mitään apuja vai ihan luomulla mentiin? Bongasitko ovista? Tikuttelitko? Sorry utelut, kiinnostaa vaan ihan kauheasti ja voi että miten makeeta!!! :heart:
18 oli yrityskerrat. tässä kierrossa apuna oli greippimehu oviksen bongaukseen ja jättihelokit kasvattamassa kohdun limakalvoa. mut muuten ei ollu, ens kierrossa olis ollu clomit.

tikutellut oon yhen kierroksen, mutta mä tiesin aika tarkkaan milloin mun ovis oli.

aina saa kysyä, mä tykkään vastata :) (oonkohan mä itsekeskeinen? :D )
 
Kiitos kiitos :)

ette tiiäkkää miten rasittavaa on olla töissä just tänään ku haluis vaikka tanssia sateessa :) vielä vähemmän hauskaks tän tekee se että koko ajan tuntuu ku menkat alkais kipuineen kaikineen.
kuppi on varuilta mukana vaikka kyllä mä kotiin lähtisin jos ne nyt alkais...
 
nibberi, laitansut sit haamuilijoihin :D

Kuumeilijalle iiiiso :hug: päivitän uuden yk:n...

Tervetulos Orion, mulla sama vaiva ja vyöhyketerapiassa myöskin oon. Tänään alotin terot, saa nähdä tekeekö muuta ku lyhemmän kierron, gyne arveli ettei niistä oo taikaa, varsinkaan pidemmässä juoksussa, mut katotaas nyt...itellä p0itäs kans ruokavaliota rukata, laihduttamista en voi kokeilla kun alipainonen olen muutenkin. Eiköhän se onni vielä meillekkin suoda =)

Mii, mulla on kans pillereiden jälkeen ollu kierrot ihan mitä sattuu. Oottele vaan rauhassa, että se kierto tasaantuu :) kyllähän tosiaan pidemmässäkin kierrossa voi ovuloida, kannattaa melkeen ens kierrossa kokeilla tikkuja.

Jeps, eli terot alotin tänään ja nyt odotan millanen hormoni hirvi musta tulee :D miehelt jo etukäteen pyysin anteeksi :LOL:
 
onko kukaan nähny mun ovista? jos satutte näkee, ni kertokaa sille, et kaipailen ja et vois jo tulla :D mulla oli viime viikolla liukasta, sillo heti ku täti lähti ja sillo oli nippailujaki..nyt on kuivaa eikä tissit oo arat..mitä ihmettä..ei mitää ovista ennakoiva tuntemuksia siis.. :/

Duffy miten mul on ihan sellanen tutina, et sä plussaat tästä kierrosta! ?;)

kuumeilijalle :hug: :hug: :/
 
nibblerille tätäkin kautta suuret onnittelut.!!! :flower: :)

ja :hug: tädin kohdanneille.!!

ON: mitä tää on.? :eek: :ashamed: tänään tullut ihan melkeempä huomaamattoman vähän veristä vuotoa... ei TODELLAKAAN mitään menkkamaista vuotoa... ei tää voi oikeesti olla totta.!!!!! eiiiiiiii :'( mä niin toivoin että nyt ois tärpänny ja nytkö se kusipää täti tulee.?!?!?!?! anteeksi kielenkäyttö, itkettää ja raivostuttaa vaan niin paljon.!!! mutku ei tää oikeesti oo kunnon vuotoa. huomen aamuna kyllä soitan lääkärille ja kysyn että mitä hittoa.... tipuinko nyt sitten.??? :eek: lämmöt kyllä vielä koholla, eikö niitten pitäis tippuu ku täti tulee......??! oon ihan sekasin kaikesta nyt... :'( :'(
 
HaLPe, no höpöhöpö! Kärsit selkeesti jostaki harhoista :D :D Tasan kerran pupuiltiin vime viikolla ja tänään alotin terot, että aika nolla mahikset :D Mutta hei, plussaa sinä tästä kierrosta, jooko? Mää muuten näin sen sun oviksen tänään, oli tulossa teille päin :D :D

yöpee, voi paska jos tipuit :hug: :( mut elä vielä heitä toivoa hukkaan =) jos ei kunnon vuoto ala niin kannattaa testata.

Nyt tämä eukko lähtee suihkuun ja sänkyyn. Viime yönä 3 tuntia unta ja alkaa ressaan tää unettomuus ennen aamuvuoroja, nyt ku BB on päättyny niin voi mennä jo tähän aikaan makoileen ja lueskelemaan :D
Hyvät yöt tytöt, palataan huomenna asiaan! :wave:
 
oon vapaalla ja ihmettelen vaan oliko mulla jo ovis vai onko se vast tulossa vai mitä hemmettiä..onneks mies on kotona ni voidaan varmuuden vuoksi you know ;)

toivottavasti pian saisit selvyyden tilanteesees :hug:
 
kyllä tää on sellasta hommaa tää vauvan "yrittäminen", et mikää muu ei oo niin varmaa, ku epävarmaa..vai miten se nyt menikään.. :p :ashamed:
mä oon juonu ihan sikana sitä greippimehua ja silti nyt on kuivaa..hohhoijjaa, ku tää on niin ihme touhua..
sitä mä oon tänään miettiny, et miten sitä sais ittesä unohtamaan tän vauva homman sillee hyvällä tavalla ja tulisin paksuks "ku sitä vähiten odottaa"..ei taida onnistua.. :headwall:
kävelin tänään miehen ja sen kaverin kaa yhtee tietokone-liikkeeseen ja samasta sisään käynnistä pääsee lastentarvike-kauppaan..voih..vähänkö olis tehny mieli mennä sinne tutkimaan..mut enhän mä saa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja [b:
Mii[/b], mulla on kans pillereiden jälkeen ollu kierrot ihan mitä sattuu. Oottele vaan rauhassa, että se kierto tasaantuu :) kyllähän tosiaan pidemmässäkin kierrossa voi ovuloida, kannattaa melkeen ens kierrossa kokeilla tikkuja.

Jeps, eli terot alotin tänään ja nyt odotan millanen hormoni hirvi musta tulee :D miehelt jo etukäteen pyysin anteeksi
Oih ja voih, tasaantuukohan ikinä? Pillerit lopetin JO tammi-helmikuun vaihteessa.. siitä on pian vuosi? Ehkä tää miun lihominen on osasyy :( Painoa on tullut aika paljon ja aika lyhyessä ajassa |O Mie nyt yritän vähän liikuskella ja ajattelin et josko sitä tikuttais tässä kierrossa. Viime kierrossa oli 100-varma et bongasin oviksen, oireet oli super-selvät, mutta ei se voinut olla ovis, kun menkat tuli 20 pv myöhemmin!?

Terot vois olla miulakin hyvä juttu, mut ei tahtos! Loppuytulos on tosi hormooni hirvi ja miule tulee niin pelottavan kipeät menkat. Sillon saa vaan itkua vääntää ja meinaa mennä jalat alta! Nyt on ihan luomut ja oireena on PIENTÄ jomotusta alavatsassa ja alaselässä, eli ei oikeestaan mitään ;)

Nibblerille pitää kyl vielä sanoo, et niin oikeeseen osotteseen meni! Sie oot plussas ansainnu :) :saint:
 

Yhteistyössä