@Möörtsi Sinä et kyllä pääse helpolla sun kiertojen kanssa.
Nyt toivon sulle todella pikaisesti jotain ratkaisua siihen, että tiedät, missä mennään.. Tällaisen piinailun jälkeen varmaan osaa säännöllistä kiertoa arvostaa vielä enemmän
Tsemppiä!
@Önnö minä olen myös miettinyt tässä viimeaikoina, että olisiko sittenkin pitänyt aloittaa yritys jo aikaisemmin, kun mies sitä kyseli useamman kerran. Välillä harmittaa, kun ei aloitettu. Jotenkin ajattelen, että olisin jo raskaana jos oltais aloitettu aikaisemmin, mutta kuka sitä tietää. Tulihan meillä nytkin tämä ensimmäinen tärppi todella nopeasti (2,5kk ehkäisyn lopettamisen jälkeen), ainakin mun mielestä. Se vain meni sitten kesken. Ja oma tuntemus on myös se, että nyt on se oikea aika meidän yrittää lasta, aikaisemmin me ei kyllä oltais oltu valmiita. Yrtän nyt vaan luottaa siihen, että asioilla on joku tarkoitus ja tämä on meille oikea aika, meni siihen raskautumiseen kuinka kauan tahansa. Tilannehan voisi olla sama, vaikka oltais aloitettu vuosi sitten. Mutta edelleen mulla olisi toiveena saada ensimmäinen lapsi ennenkuin oon 30v.. Vielä on aikaa, jännä nähdä, miten meille käy. Tsemppiä teille, toivotaan, että kierto palautuu nopeasti ja kaikki menee hyvin
ON: täällä yllättävänkin seesteinen olotila. Välillä tulee km mieleen ja sitten suruttaa, mutta katseet on kyllä kääntyneet jo eteenpäin. Kroppa sekoilee omiaan, eilen illalla tuli verensekaista limaa dpo 8, vähän tietty toiveet nousi raskautumista ajatellen, mutta en uskalla kyllä vielä yhtään ajatella, että mitään olisi oikeasti tapahtunut. Edellinen kierto, josta myös raskauduin, tuli myös verensekaista limaa dpo 7-8.. Ehkä mun mieli tekee vaan tepposia nyt, kun alkuviikolla lääkäri sanoi, että raskautumiselle ei ole mitään esteitä ja olisi hienoa, jos tultais saman tien raskaaksi.. Onneks kohta iltavuoroon, niin ei kerkee miettiä mitään ylimääräistä
Viimeyönä näin unta että synnytin..
Hyvää viikonloppua kaikille!