@syystyttö voi ei! Hirveetä, toivottavasti menisi kaikki hyvin, eikä leikkausta tarvitsisi!
@voittamaton kyllä siinä haamulainen näkyy, toivottavasti vahvistuu!
@Nemi_K Tervetuloa!
Ajatukset pyörivät näin loppukuusta ainakin vauvajutuissa koko ajan. Hermot menee kohta.
No ei, tässä kuussa on vain ollut ristiriitainen olo, en tiedä, jotenkin pelottaa.
Olen kertonut äidille ja siskolle, sekä joillekin kavereista. Ei sitä edes tajua ennen tämmöistä yritysaikaa, että miten arka aihe on. Mun kaveri on nyt alkanut viljelemään lapsivihaansa joka suuntaan ja menee kyllä sen jutut niin ihon alle, ei siis ennen ole ollut mitenkään lapsivihaaja ennen mun kertomista. Muuten en kadu, että olen kertonut. Ei kukaan lähipiirissä yritä, enemmän miehen kaverit on kiinnostuneita, kuin omani, hänen kavereilla lapsia jo onkin. Ikää meillä kumminkin on vasta se 20 ja 22.
@Riannah mäki alan olee jo aikas korkeella, huoh.
@Möörtsi täällä kans tuntuu turvottelevan ja alavatsassa vihlaisee aina välillä. Rinnat edelleen hieman kipeät vaihtelevasti, mikä on outoa, koska mulla ei rinnat ole olleet kipeät sitten pillereiden aloituksen, tosin nyt ei niin vahvaa, mutta huomaan sen kumminkin. Valkovuotoa on aika paljon, tuntuu vähän kuin ois menkat alkamassa. Ja maha on sekaisin ja edelleen pissattaa koko ajan. En kumminkaan uskalla uskoa mihinkään oireeseen, koska tuo pettymyksen pelko. Toivottavasti sulla alkaisi nyt testit näyttää jo jotakin!