@syystyttö voimia paljon tilanteeseen! Onneksi on sitä keskusteluapua tarjolla. Ja täällä akuutit tunteenpurkaukset saa tehtyä
Voi olen pahoillani @syystyttö Voimia sinne.Niin ja nyt lähtee sitten yk7 seuraavaksi, kunhan raskaushormonit poistuu kropasta.
Heh @voittamaton kyllä se holtiton viini välillä on ihan tarpeen Oi sä elät siellä jänniä aikoja Ihana nähä noin innostunut testaaja, koita nyt vielä vaikka pari päivää malttaa ennenku testaat Oispa tää teiän plussakuu myös! Kiva kuulla ettei lugasteronit ollu niin paha. Jostain netistä kans luin et oli just yötä vasten ottanu luget/primot ja välttyny oireilta, kätevää täytyy itekin tehä noin@Pocahontas- holtiton viini kuulostaa just hyvältä Mitä sulle kuuluu? Vieläkö on se primolutkuuri menossa vai joko söit sen?
@syystyttö pahoittelut keskenmenosta
ON: Eilen illalla laitoin ekan lugesterolin. Eipä sitä huomannut yhtään mitenkään kun menin siitä suoraan nukkumaan. Olin lukenu kaikkia kauhutarinoita etukäteen taas ihan turhaan Tänään dpo4 ja oon ihan malttamattomana täällä jo. Joko saa testata
Sama dpo kuin täällä ja mulla tuo paineen tunne myös! Lisäksi kyllä paljon muitakin oireita. En tosin tiedä olisiko ovulaatio sittenkin ollut jo aiemmin. Ehkä maltan mieleni ja teen testin vasta sunnuntaina. Onneksi on pupuiltu jo 6.12 alkaen joka toinen päivä jos ovis oliskin ollut jo aiemmin kuin kuvittelin sen olleen. On tämä kyllä touhua..@voittamaton ooo jännittävää, pidän sulle peukkuja!
@Bambinen tervetuloa!
Täällä dpo 3, luulisin ainakin. Eli mitään oireita ei ole. Ainoo vaan on jäätävä paineen tunne alavatsassa. Yleensä ei ole kestänyt näin montaa päivää oviksen jälkeen. Illal ei oikeen hyvää asentoa tahtonut löytää. Tiedä sitten mistä johtuu.
Hups... onneksi sulla näyttäisi olevan korrektimpia työkavereita kun täällä!@Minguliini Itse menin pikkujouluissa humalapäissäni työkavereille kertomaan, että meillä yritetään hankkiutua raskaaksi.. Onneksi työkaverit ovat tajunneet kuitenkin olla hiljaa asiasta töissä - tajusivat varmaan että humalassa tuli kerrottua ja vähän kaduttaa.