Kiitos onnitteluista! <3 Jään vielä odottelemaan, vahvistuuko viiva vai ei. Toivotaan!
@tilliina Eikös me puhuttu, että plussataan tässä kierrossa yhdessä, kun on yhtä monta kiertoa yritettykin?
Ihan uskomatonta, että näin samoissa voi mennä! Ihanaa! <3 Selvästi nää pikkujouluhumalat teki hyvää raskautumiselle.
(Oon oikeesti vähän kauhuissani siitä, että olen juonut ovulaation jälkeen kolmena päivänä, kun yleensä en juo juuri lainkaan. Nyt sit päätin nauttia tästä ajasta, kun ei kerran raskaus ala.
) Mulla oli ihan sama juttu unien kanssa eli ne loppui kyllä tasan tohon testiin ja nyt pelkään, etten nuku seuraavaan viikkoon.
Apua, että samanlainen testi voi näyttää sekä negaa että plussaa! Ärsyttävää tollanen.
Mä testasin viime yönä samasta virtsasta pregcheckin lisäksi Mammaksin sivuilta tilatulla Davidin HERKÄLLÄ puikkotestillä ja se oli puhdas nega, vaikka epäherkempi pc näytti plussaa. Vasta puolen tunnin jälkeen piirtyi Davidiin hyvin himmeä viiva, jota en olisi varmaan edes huomannut, jos en olisi tiennyt, että plussaa saattaisi näyttää.
Nyt jännittää ihan valtavasti, että alkaako menkat keskiviikkona vai ei. Koko asia tuntuu niin epäkonkreettiselta, kun ei ole mitään muuta "oiretta" kuin viiva testissä.