Ihan mielenkiinnosta, minkä nerkkisillä testeillä oot testannut? Mulla kans alavatsassa jatkuva jomotus tai pistely ja tietyissä tilanteissa tuntuu enemmänkin. Ei sellasta perusjomotusta ku menkoissa. Iha ku olis jotain ylimääräistä siellä. Mulla viimeks eilen nega. Tänään kp 29/28 eikä menkkoja näy.Joo tänä aamuna eri merkin testissä nega. Tein tosin eri merkkisellä kuin eilen. Eli toivoa on kuitenkin. Katsoo miten nyt malttaa testailla jos vaikka to ja pe se virallinen. Jomotus/paineen tunne koko ala vatsalla melkeen jatkuvaan välillä tulee sellasina aaltoina kovempana. Paljon laajemmin tuntuu tää kun normi menkkajomot. Mutta tänään kampaajaa js ripsihuoltoa niin saa ajatuksia vähän muualle.
Meillä on spermassa alentunut tiheys ja mennään lisätutkimuksiin.ON: Tää on kyllä jännä viikko, kun selviää miehen sperma-asiat ja oisko tärpännyt tällä kertaa. Jännittää! Mitä itse tekisitte, jos miehenne tavara ei olisi toimivaa?
Mahtavaa et sun kysta hävisi yhellä primokuurilla! Minkä sortin kystaa sulla epäiltiin? Kuulostaa siltä et sul on hyvät lääkkeet nyt ja kyllä noi follit ihan hyvän kokoisia on.. Pidän peukkuja et nyt tärppää!@Jahapa PCOssa se moninkertainen määrä munarakkuloita saa aikaan ovisplussan ilman ovistakin. Kun monta rakkulaa kasvaa edes vähän ne tuottaa jo niin paljon LH-hormonia, että tikku näyttää plussaa vaikka ovis ei ois oikeasti vielä lähelläkään. Ite en luota enää ovistesteihin tästä syystä ollenkaan. Pahoittelut, että letrot ei toimineet ainakaan vielä
Tunnistan kuumat aallot ja niitä oli clomien aikana, mutta ei ollut nyt sitä vaan ihan perus flunssaa. Tuliko sulle kuumia aaltoja? Mulle ei oo letrokierroissa tullut.
@Pocahontas- meillä on vähän eri tilanne kun mun kysta oli hävinnyt nyt yhdellä primolutkuurilla, mutta yritän vastailla sen verran mitä osaan. Uskoisin, että sun hoidoilla yritetään nyt hoitaa niitä kystia. Primot ei tosiaan millään tavalla auta ovikseen ja jos sulle haluttaisiin keltarauhashormonia tarjota lyhyeen luteaalivaiheeseen niin sen luulisi olevan lugesteron. Tohon primokuurin aikana raskautumiseen en osaa sanoa oikein mitään, mutta lääkärin puheista ymmärsin, että primoja ei syötäisi jos raskaus on mahdollinen?
@Piusy onnea haamulaisesta! Toivottavasti viiva vahvistuu
ON: kysta tosiaan oli hävinnyt ja tänään kp14 ultrassa näkyi 12mm ja 13mm follit oikealla. Lääkäri määräsi irrotuspiikin perjantaille eli kp18 ja perään vielä lugesteronin. Itellä ei oo kylläkään odotukset kovinkaan korkealla, eihän noi follit ees välttämättä kasva ollenkaan tarpeeksi isoiksi, mutta katsellaan nyt.
Kumpi sulla näytti viivaa?@Nadine88 tilasin raskauskeijulta pregcheck ja sit niitä toisia olikohan one step tai jotain. Liuskoja siis.
Täällä jomo on oikeesti lähes koko aikasta. Ripsihuollossa piti olla koko ajan alavatsaa silittelemässä ja hyväilemässä, en tiedä helpottaako se yhtään
Okei. Mul lukee just toi one step ja en oo saanu niihi plussaa ainakaa vielä. Lisää mun toivoa toivottavasti plussatuuli nyt puhaltais. Sulla oli kuitenkin tosi lupaavat viiva tossa ekassaVarmaan se preckcheck kun hävitin ne paketit kaikista mutta toises sit luki se onestep @Nadine88
@voittamaton ai se oli sellainen.. kaiken maailman kystia sitä voiki tulla! Onneks toi oli sitä sorttia et katosi helposti lääkkeillä. Täs on kyl oppinu niin paljon uutta naistentaudeista, mielenkiintoista, vaik ois voinu kyl jättää väliin nää opit omalla kohalla@Pocahontas- mulla oli toiminnallinen kysta eli puhkeamaton folli, jonka sisälle on kertynyt nestettä.
Jos kerran lääkäri tietää raskautumisyrityksestä, niin tuskin noista primoista sitten ainakaan haittaa on. Jos ovis myöhästyy paljon nii primot estää koko oviksen, mutta saapahan ainakin kierron pysymään nyt säännöllisenä. Tuu aina välillä kertoileen miten hommat etenee
Niin taidat! Hurjasti onnea!Kyllä se on vahvistunut. Mie taidan olla melko raskaana.
http://aijaa.com/qyf5hu
Onnea @Piusy !!Kyllä se on vahvistunut. Mie taidan olla melko raskaana.
http://aijaa.com/qyf5hu
Ovistesti antoi haamuviivan, oliskohan se ovis sieltä tuloillaanOnnea @Piusy !!
Kääk, mulla valkovuoto muuttui tänään kirkkaaksi, sitkeäksi ja kuin kananmunan valkuaista olisi. En ole tajunnut näin aikasin alottaa ovistikkuja! Tänään kp 10/30 vasta. Onkohan jo liian myöhäistä vai alkaako tuollainen vuoto jo ennen ovulaatiota?