Hei taas kaikille! Olen ollut taustalla muutaman viikon ajan, keskustelua kuitenkin seuraten. Pari viimeistä viikkoa ovat olleet mulle aika raskaita, jouduin hieman yllättäen saattelemaan rakkaan kissamme viimeiselle matkalle pari viikkoa sitten . Koti on tuntunut sen jälkeen niin tyhjältä. Kyllähän tästä ajan kanssa selviää, mutta hetkeksi on nyt kaikki muut ajatukset jääneet taustalle. Vauvahaaveita ei olla unohdettu, mutta ei olla myöskään kiinnitetty suurempaa huomiota siihen suuntaan. En ole nyt esim. ovulaatiota tikuttanut tai muutenkaan laskeskellut kiertoa. Ehkä ensi kierrossa sitten, ellei nyt jotain ylläriplussaa sitten ilmaannu. Nyt siis kp 25/yk 3, oviksen uskon olleen EHKÄ kp 21 tai 22.
Kuukupista keskustelitte... Lunettea olen käyttänyt muutamien menkkojen ajan. Alku oli hankalaa. Nykyään saan sen helposti paikoilleen, mutta poisotto on hankalampaa, ei kylläkään ihan mahdotonta enää. Sen verran hankalaa kuitenkin, etten esim. töissä haluaisi sitä tyhjentää. Tapin oon leikannut lähes kokonaan pois. Aion kyllä jatkaa sen käytön opettelua, koska todellakin koen sen käytön niin paljon miellyttävämmäksi kuin siteiden tai tamponin. Ehkä 3-5 menkat olen sitä käyttänyt? Jotain olen lukenut myös tuosta kupin käytöstä hedelmöitymistarkoituksessa, mutta en kyllä jaksa uskoa moiseen
Kuukupista keskustelitte... Lunettea olen käyttänyt muutamien menkkojen ajan. Alku oli hankalaa. Nykyään saan sen helposti paikoilleen, mutta poisotto on hankalampaa, ei kylläkään ihan mahdotonta enää. Sen verran hankalaa kuitenkin, etten esim. töissä haluaisi sitä tyhjentää. Tapin oon leikannut lähes kokonaan pois. Aion kyllä jatkaa sen käytön opettelua, koska todellakin koen sen käytön niin paljon miellyttävämmäksi kuin siteiden tai tamponin. Ehkä 3-5 menkat olen sitä käyttänyt? Jotain olen lukenut myös tuosta kupin käytöstä hedelmöitymistarkoituksessa, mutta en kyllä jaksa uskoa moiseen