♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Karvakorvat Kyllähän tuo ovikselta vaikuttaa, jos sulla aiemminki plussat on ollu ton näkösiä! (y) Mikä kp sulla on? Pääset pian piinailemaan :love:

Mulla ovistestissä oli tänään kp 20 viiva selvästi vahvistunut edellisten päivien testeihin verrattuna. Varovaisen toiveikas olen, että ovisplussa tulisi huomenna. :love: Mulla hyrräilee hormonit siihen malliin, että saatanpa vaikka suuttua, jos mies ei lämpene mulle. :ROFLMAO: En aio ovulaatiosta mainita hänelle.
Tänään oli jo hitusen vaaleempi toi ovistesti, uskon siis että eilen oli plussa (y) noh mullahan on siis lääkkeellisestä keskeytyksestä laskettuna kp34 ja kaavinnasta kp18 :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Varmaan sen kaavintapäivän voi ehkä laskea kp 1:ksi sitten sulla? Oliko sulla paljon residuaa vielä silloin? Mulla on normaaleissa kierroissa tullut ovis+ kp 15-21, että ihan normaaliin aikaan mulla on ovis tuloillaan tässä keskenmenokierrossakin. Luteaalivaihe on mulla ollut yleensä lyhyt, ehkä liiankin lyhyt.
 
Varmaan sen kaavintapäivän voi ehkä laskea kp 1:ksi sitten sulla? Oliko sulla paljon residuaa vielä silloin? Mulla on normaaleissa kierroissa tullut ovis+ kp 15-21, että ihan normaaliin aikaan mulla on ovis tuloillaan tässä keskenmenokierrossakin. Luteaalivaihe on mulla ollut yleensä lyhyt, ehkä liiankin lyhyt.
Löyty sielä semmonen 4cm pitkä ja vissiin melko kaponen, en sitten lopulta tarkemmin saanut tietää. Mulla normaalisiti ovis on aina kp 14.
 
Heippa hei, tässä vähän omanapaa: kp 28 tänään, normaalikierto on ollut 28 päivää. Oviksen perusteella näen että tämä kierto olisi pari päivää pidempi. Testejä ei ole tehty, ja en ole huomannut mitään muutoksia sillä tavalla että uskoisin onnistuneeseen kiertoon :) mutta olen jo sinut tämän kierron kanssa joten jos kroppa huijaa minua niin olen yllättynyt! Eilen oli sitä paitsi aika hirveä pms oire, en kestänyt ketään :D
 
Omanapa: Aamulla heräsin hirveään menkkajomotukseen taas, ei ollut tullut mitään siteeseen asti vielä mutta huomiseen asti on aikaa vielä. Huomaa tässä loppukierrossa että kyllä se toive nousee aina loppukierrossa, vaikka kuinka yrittää sanoa ettei olisi mitään väliä tuleeko plussa nyt vai myöhemmin. Kyllä mä tässä toivon... mutta toivo hiipuu kun tulee rusehtavaa pyyhkiessä ja menkkakipu alkaa. Tiedän että niin kauan kunnes vuoto alkaa, niin on toivoa ja vielä senkin jälkeen moni ajattelee että on toivoa koska poikkeustapauksia on ollut. mutta kyllä mä uskon että taas tunnen vartaloani ja sieltä ne menkat tulee.
Ei tarvitse pahoitella, koska tässä kierrossa ei ollut "yritys" samalla tavalla kuin viimeisen puolen vuoden aikana. :)
 
Mulla oli joko erityisen kivulias ovulaatio, tai sitten ehkä kohtutulehdus on uusinut. Eilen alkoi jo töissä päivällä oikean suoliluun sisäpuolelle sattumaan, semmosta melko kovaa vihlontaa, se kohta oli myös kosketusarka. Myöhemmin kun yritettiin harrastaa seksiä niin siihen samaan kohtaan sattui tosi kipeästi. Paikat meni sitten seksin/kivun myötä (lopetettiin tietenkin kesken) kramppiin ja koko alamahalle ja emättimeen levisi ne kovat kivut, jotka tuntuu edelleen, tosin hiukan lievempänä jo. (n) Koko alavatsa on myös kosketusarka.

Selvää plussaa en oo ovistikkuihin saanut, mutta en tiiä oisko vaan jääny bongaamatta. Tänään on kp 22. Ei tässä auta ku seurailla, viime vuonna kohtutulehduksen aikaan oli usein samanlaisia kipuja.
 

Attachments

@StellaMom itsekin luin tuon kuukuppijutun ja kuulosti kyllä vähän huuhaalta. Tai kun mietin kupin luomaa alipainetta ja ylipäätään siittiöiden matkaa munasoluun, niin....... No ei kai siitä suurempaa haittaa ole, ellei sitten mene unohtamaan kuppia paikoilleen. :sick:

@Apustaja onpa ikävää, jos kohtutulehdus on uusinut! Toivottavasti olisi kuitenkin jotakin muuta harmitonta.

Täällä vuodetaan edelleen seulan lailla. Kymmenes päivä menossa. :cautious: Noh, kp 15 alkaa terokuuri, joten eiköhän kierto ala asettua ruotuunsa. Toisaalta mukavampi se on tätä remonttia tehdä ennen kuin maha häiritsee tikkailla keikkumista. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Apustaja Mikä olo tänään?
@Hipposka Menkat täällä tuli ja kuukuppi on paikoillaan! Emmä usko että sitä unohtaa, sen tuntee joka kerta ku käy pissalla ja pyyhkii. Itse jätän pienen osan tappia leikkaamatta.

Omanapa: Tässä alkukierrossa aina pyrkii ajattelemaan muuta. Onneksi lauantaina on suunniteltua hauskanpitoa ja tyttöjen kanssa tanssimista! Tämä suunnitelma olisi pysynyt vaikka raskaana oltaiskin, mutta positiivista näin, niin pääsee juomaan muuta kuin vettä :) Samalla juhlistan uutta työpaikkaa ja että vihdoin pääsin pois täältä. Urani olisi mennyt vain alaspäin täällä...
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 27.2.2019


Yritys päällä:

Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 18, km 2/18, 5/18, 12/18
peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 7
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 5
Päppyrä 25v (mies 23v)...................... ya 1/18, KU 4/18, yk 6 KU:n jälkeen
sucrine 31v (mies 33v)........................ya 12/17, km 8/18
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7, varhainen km 10/18
Hipposka 25v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4, varhainen km 11/18 ja 12/18
haaveilija92 26v (mies 26v)............ya 3/18
Myrd 27v (mies 31v).......................ya 12/18, yk 3
jempsuuu 22v (mies 22v)...............yk 2
Lyyraviikuna 27v............................ya 10/18
Suspi 27v (mies 33).......................ya 9/18, yk4
tamariatara 29v (mies 29v)...........ya 1/19, yk 1
Marjusk 28v (mies 28v).................ya 7/18, km 11/18, yk 4 km jälkeen
Karvakorvat 24v (mies 25v)..........ya 12/18, tm 1/19
Nep3 23v (mies 26)........................ya 2/19, yk 1
Adalmina30 33v (mies 36).............yk 7


Plussanneet 2019:




Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:




Taustalla:




Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Kiitos kysymästä @StellaMom. :) Ihan hyvin voin mahakivun suhteen, tuntuu tänään että se olisi alkanut helpottaa! Eli toivottavasti kyse olisi ollut vain pahasta lihasten krampista eikä tulehduksesta.

Viime kohtutulehduksen toteamisessa meni neljä kuukautta. Nyt varmaan nopeammin pääsisin ultraan, kun on kkm taustalla.

En usko, että mulla ovista enää tulee tähän kiertoon jos sitä ei ole vielä tullut, nyt on jo kp23. Ovistesti näytti eilenkin samaa melko vahvaa viivaa kuin aiempina päivinä. Testailen varmaan vielä tänään töiden jälkeen kerran.

Harmi kun sulla alkoi menkat @StellaMom. Mutta onneksi sulla on mukavaa tekemistä, saat varmaan ajatuksia muualle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Oliko teillä helppoa opetella kuukupin käyttö? Mä oon harkinnut sitä, mutta mulla on kaikkia kauhukuvia siitä että äherrän jossain työpaikan vessassa ja en saa sitä pois sotkematta itseäni :ROFLMAO:
 
@Apustaja opettelu on aina opettelua ;) Mutta sanoisin, että jos yhdet menkat jaksaa ähertää, niin niiden jälkeen osaa jo! Jos vuoto ei ole kovin runsasta, niin kuppia ei tarvitse edes tyhjentää työpäivän aikana. Normaalissa kierrossa itsellä riittää, että kupin tyhjentää 12 tunnin välein ja silloinkin hygienia syistä. Ensimmäisillä kerroilla jokaiselle joskus kuppia käyttäneelle tulee tutuksi tunne siitä, että NYT SE JÄI SINNE!! mutta ei se jää. :D
 
Minäki kuullu kehuja kyllä kuukupista, mutta en oo vielä tohtinu ostaa ja kokeilla:D

ON: täällä menossa kp 14/28-33. Hailura viivoja ovistikkuihin vaan tullut, en oo siis plussaa siihen saanut. Talleteltu on ja oviksen metsästys jatkuu :sneaky:
 
Kuppikeskusteluun voin vielä jatkaa sen verran, että sen paikoilleen laittamista auttoi ainakin minulla sipaisu öljyä kupin pintaan. Suosittelin sitä myös ystävälleni, joka muutama vuosi sitten aloitti kupin käytön ja hän koki sen myös hyödylliseksi. (y)

Täällä menkat vain jatkuu ja jatkuu eikä ehtimisen merkkijä näy. Sunnuntaina saan aloittaa terolutit, toivottavasti ne toisi jotakin rotia tähän touhuun!
 
Itelläkin on ollut pelko kuukupin käytön sotkuisuudesta, niin on jäänyt vielä kauppaan. Joskohan sen nyt ”uskaltaisi” ostaa :LOL: tosin toiveenahan olisi, että tarve kuukupille tulisi vasta loppuvuodesta:whistle:

ON: tänään päivemmällä olisi gyneaika varattuna. Halusin käydä tsekkauttamassa, että kaikki ok, jotta voi luottavaisin mielin jatkaa yritystä. Tänään siis kp 10/24-30.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka
Kuukuppikeskusteluun liittyvää: Mulla on ollut kuukuppi käytössä sen jälkeen kun otin kierukkani. Silloin sanottiin että ei tamppooneja käytettäisiin, voi tarttua lankaan ja vetää kierukka paikoiltaan tms. No googlasin ja ostin lunettekuppia. Alussa oli vaikeeta tietää miten syvälle, ja mihin asentoon. Sitten kun tajusin että sisälle vain ihan kuten tamppooni niin kyl se siellä pysyy. Ekoille päiville laitan ph-suojan myös mutta vain ylivuotojen takia. Tyhjennystä teen sellaisissa vessoissa jossa on kopin sisällä pesuallas, saa kädet ja kuppia pestyä. Parhaiten saan sitä tungettua suoraan kun istuu pöntöllä vain, pieni pelko siinä on toki että se tippuisi pönttöön mutta ei ole vielä tapahtunut (sormet ristissä, koputtaa puuta) parasta on se, että se ei tunnu, ei tarvi kokoajan olla tyhjentämässä ja ei maksa kuin se 30euroa (riippuu ostopaikasta) ja voit ostaa vaikka kahta eri kokoa eri vuotopäiville, ja hyvällä hoidolla se kestää vuosia. Ehdotan vain että pidätte hyvää huolta siitä, pesua joka menkkakierronjälkeen hyvillä aineilla, tai keittäkää sitä! En vaihtaisi takaisin muuhun enää. :)
 
Kiitos kysymästä @StellaMom. :) Ihan hyvin voin mahakivun suhteen, tuntuu tänään että se olisi alkanut helpottaa! Eli toivottavasti kyse olisi ollut vain pahasta lihasten krampista eikä tulehduksesta.

Viime kohtutulehduksen toteamisessa meni neljä kuukautta. Nyt varmaan nopeammin pääsisin ultraan, kun on kkm taustalla.

En usko, että mulla ovista enää tulee tähän kiertoon jos sitä ei ole vielä tullut, nyt on jo kp23. Ovistesti näytti eilenkin samaa melko vahvaa viivaa kuin aiempina päivinä. Testailen varmaan vielä tänään töiden jälkeen kerran.

Harmi kun sulla alkoi menkat @StellaMom. Mutta onneksi sulla on mukavaa tekemistä, saat varmaan ajatuksia muualle ❤
Hyvä, että kaikki on paremmin nyt. Mutta käy ihmeessä lääkärissä tsekkaamassa asiat vielä. Parempi käydä turhaan kuin liian myöhään!
Luulen, että meillä menee muutama kuukausi ennen kuin aloitamme ihan "yrittämistä" taas. Mulla on koulua ja se uusi työpaikka, joihin voin keskittyä nyt keväällä. Sitten kesän jälkeen jos perusyrittämisellä ei ole tuonut tuloksia niin on varmasti aika käydä tarkistuttamassa itseäni. Julkiselta kyselen ensin, mutta jos eivät ota mua silloin niin yksityiselle.
Koitan kuitenkin nyt laihduttaa, elää terveellisesti siihen asti! Uutta intoa näin keväällä liikkumiseen ja uimiseen vaikka :)
 

Yhteistyössä