Kiitos kaikille kommenteista endoon liittyen, en enää erikseen muista ketä siinä keskustelussa oli mukana
täytyy toivoa, että jos endoa on niin mahdollinen raskaus hoitais vaivan.
Tervetuloa
@Myrsky10 munkin puolesta
täällä tosiaan on hyvä porukka ja meininki kuukaudesta toiseen vaikka plussanneita on lähteny ja uusia tullut tilalle.
Kesästä olitte jutelleet. Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset siitä. ootan toisaalta lämpöä ja kaikkea ihanaa, mutta mulla ei oo lomaa ollenkaan niin sen puolesta ihan sama vaikka hujahtas ohi vaan
ja nyt on alkanut vähän tympäseen koko kesä, kun muutto tuntuu vain venyvän kauppojen venyessä, niin alkaa tuntua että liekkö päästään muuttaan edes kesän aikana ja sitä olin nimenomaan kesässä kovasti odottanut; uuden elämänvaiheen alkua ekassa omassa kodissa, pihanlaittoa, rentoja illanistujaisia ym. Taitaapi jäädä ens kesään ne
ON: tissikipu alkanut jo nyt vaikka menkkoihin on vielä viikon verran. En muista että ois aiemmin ihan näin ajoissa alkanut. En kyllä toisaalta jaksa uskoa raskauteenkaan kun oviksen aikoihin oli sängyssä melko rauhallista
ainiin ja ärsyttävä ominaisuus tullut WomanLog-sovellukseen, onko muut huomanneet? Alhaalla näkyy päivät oletettuihin menkkoihin ja todennäköisyys raskaudelle. Kääntää p*rkele vielä veistä haavassa kun kissan kokosilla kirjaimilla paukahtaa naamalle raskauden mahdollisuus alhainen
kiitos, lähtee kohta poistoon koko sovellus