♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@voittamaton tehdään niin :ROFLMAO:. Vaikka luulen, että sen lääkityksen tää homma vaatii. Maanantaina alkaa kyllä loma ja viikon päästä oon jo ulkomailla etelän lämmössä miehen kanssa, niin jospa annos lepoa ja matkailua auttas hormoneita tuottaamaan yhden erikoishyvän munasolun :rolleyes:.

Onko vielä tullut mitään oireita tai onko niitä ollut edelliskierroissa?
 
@Jennipä olisi ihana ajatus, että vauva saisi alkunsa lomamatkan aikana :giggle: "Äiti ja isi kävi vähän irrottelemassa ni johan alkoi tapahtua" :ROFLMAO:

Ei mulle kauheasti oo tullut muita oireita kuin ne kuumat aallot. Ekassa kierrossa kuumat aallot tuli samaan aikaan kun söin pillereitä ja loppuivat kun pillerit loppui. Tokassa ne alkoi vasta vikan pillerin jälkeen ja loppui vähän ennen menkkoja. Ehdin eka iloita, että jes ei tullu enää mitään oireita, kunnes pamahtivat päälle :ROFLMAO: Nyt ei oo tässä kierrossa vielä mitään, joten eiköhän mee samalla tavalla kuin tokassa kierrossa. Noi kuimat aallot vaikuttaa eniten öihin, silloin herää monta kertaa yössä ja välillä ei sit meinaa saada unta ennen kuin aalto menee ohi.. Gyne varoitteli, että päänsärky on tosi yleinen vaiva kun mennään näihin vahvempiin kuureihin ja netistäki löysin monen kärsineen niistä vikasta clomista ovikseen asti. En oo ottanu tosta stressiä, haen sitten vaikka saikkua jos niin kovin alkaa sattumaan.

Ollaan vielä yksityisellä, kun eihän meillä oo vuotta kulunut siitä kun alettiin yrittämään. Jos joudutaan pistoshoitoihin, niin täytyy miehen kanssa miettiä mitä tehdään.. Odotetaanko marraskuuhun, että päästään julkiselle jonoon vai koitetaanko repiä rahat jostain kasaan ja jatketaan yksityisellä. Tietty pidän nyt sormet ja varpaat ristissä, että tota ei tarttisi miettiä ollenkaan :ROFLMAO:
 
@voittamaton ootko kysellyt ees julkiselle pääsystä? Enhän mäkään ollut kuin reilu 5kk ollut ilman ehkäsyy kun menin valittelee monirakkulaisia munasarjojani ja ovuloimattomuuttani terveyskeskukseen ja ne laitto lähetteen lapsettomuuspolille. Toinen 5 kuukautta meni varmaan et sai kaikki verikokeet ja simppanäytteet otettua. Kyllä sullakin nyt pitäs olla oikeus päästä julkiselle kun on ihan selkeesti syytä päästä hoidon piiriin :eek:.
 
@voittamaton voihan noi käytännöt toki vaihdella, mutta mun mielestä sulla nyt on niin ilmiselvä syy, miks pitäs päästä hoitoihin, etten tajua miks ne ei sinne ottais. Ellei sit oo jotkut valtavat jonot, joiden takia kaikkien pitää venata vuos (n). Mut ei siinäkään oo mitään järkee, koska eihän se venailu mitään auta, ellei sitten oo sillä aikaa jossain yksityisellä hoidossa... Mä pääsin mielestäni aika helpolla, tosin meni tosiaan niissä näytteissä oma aikansa että saatiin otettua ja sitten oli maaliskuun lopulla ensiaika jonka jälkeen tutkittiin lisää.. Vasta nyt toukokuussahan meillä tuli vuos täyteen yritystä, mutta tyytyväinen, että oltiin ajoissa liikkeellä. Nytkin menee hoidon aloitus vasta elokuulle..
 
@Jennipä toivottavasti meidän kunnassa on samoin kuin teillä! Olisi hienoa päästä jatkamaan jo alkusyksystä siitä, mihin yksityisellä jäädään, jos niikseen tulee. Ja oishan se aika tylsää yrittää luomuna, kun kolme clomiakaan per kierto ei saa ovista aikaan :ROFLMAO: Mä jotenkin elin siinä uskossa, että teillä oli mennyt jo vuosi yrittämistä siinä kohtaa kun hakeuduitte hoitoihin.
 
@voittamaton oon mä sitä yksityistäkin miettinyt, mutta jotenkin ei tiiä mistä lähtis siinä jutussa liikkeelle ja sitten se maksaa kuitenkin jonkun parisataa euroa käynti. Ja tosiaan, ei se oo kuin kuukaus tässä loputtomassa suossa. Se ois sitten eri asia jos ei tarvis ultrailla.
 
@Jennipä pahoittelut menkoista. :( kiva kuulla että pääsette reissuun! Nauttikaa lomasta!

@voittamaton toivottavasti clomit puree tässä kierrossa! Ja kyllä teidän pitäisi päästä julkiselle puolelle.. inhottaa että odotuttavat vuoden vaikka olisi selkeä syy päästä hoitoihin. Tietenkin toivotaan ettei teidän tarvitse sitä miettiä, vaan että plussa tulisi pikimmiten tässä kierrossa. :love:

Tsemppiä piinailuun ja kiertoon kaikille. (y)

ON: taisin tänään plussata? Tuli kyllä aika puskista, koska en uskonut tähän kiertoon millään lailla, vaikka ainahan sitä toivoo. Ei ole myöskään oireen oiretta. Oon tietenkin superiloinen, vaikka en uskalla täysin iloita kun pelkään edelleen että vuoto alkaa... laitan tähän kuvan, värit näkyy selkeämmin luonnossa kuin kuvassa.

http://aijaa.com/BDOldE
 
Kiitos, toivotaan että vahvistuu. :love: Tänään normikierron mukaan dpo 10, mutta tosiaan tässä kierrossa en ollut selvillä ovulaatiosta kun ei ollut selkeitä oireita. Menkat alkais normikierron mukaan keskiviikkona ja sekin tietysti pelottaa, että alkio tulisi pois :( Mutta ei kai tässä auta pelossakaan elää, vaan rauhassa katsoa miten tilanne etenee. :)
 
Ihan ekana, onnea @Viiruli :love: ihania uutisia! Ettei vaan ois kaksoset kun noin aikasin näkyy jo noin selkee viiva?:giggle:

@voittamaton toivottavasti teillä tärppäis nyt tuolla isolla annostuksella eikä tarvis enää uusia hoitoja miettiä!(y)

Samoin @Jennipä jospa teidän lomareissu tois toivotun tuloksen:love:

Täällä ei menkkoja näy ainakaan vielä, nyt on kp 31/28-31:X3: yleensä on alkanut aina aamulla, pl. viime kierto kun alko myös iltapäivällä, eli sitä ootellessa. Jännitysmomenttia luo pitkään jatkunut tissikipu, just laskin, että dpo 7-tää päivä on ollut tauotta. Ei mulla yleensä näin kauan kestä. Pari päivää sitten myös heräsin aivan jäätävään menkkakipuun ja ajattelin että alkanut raskaus varmaan menee kesken. Oli sitten aamun maha sekasin ja kipu helpotti. Mitään vuotoja tai muuta ei ollut. Mulla reistailee maha välillä muutenkin niin en oikein tiedä liittykö siihen vai mahdolliseen raskauteen. Lähden ihan just töihin ja menee yöhön asti eikä taida olla yhtään testiä kotona valmiina niin testaus taitaa siirtyä maanantaille:( jos ei siihen mennessä oo alkanut niin oon kyllä jo melko varma tuloksesta ilman testejäkin.

Muoks. Niin ja nukuinhan eilen pitkät päikkäritkin. Ei oikein ees väsyttänyt mutta ajattelin kuitenkin ottaa tirsat perjantain kunniaksi. Heräsin 1,5h päästä ja olisin voinut vielä jatkaakin unia:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@Eela- kuulostaa lupaavilta nuo oireet ja se ettei menkat ole vielä alkaneet (y) itelläni on kans ollu normaaliin tapaan menkkakipuja ja se voi ilmeisesti liittyy tärppiin? olo ei oo yhtään erilainen kuin muissa kierroissa. pidän peukkuja sulle ja tietty kaikille muillekin että tästä kierrosta tulisi se tärppi :love:
ja jep, se oliskii aikamoinen pommi jos ois yhden sijaan kaksi :LOL: tosin myös ovulaation aikaisempi ajankohta voi olla mahdollinen :) mutta tässä edelleen katellaan, eteneekö tää homma ja miten. Pystyn varmaan rentoutumaan vasta kun tulee vahvempia viivoja :LOL:
 
Ehkä määki jo uskallan kirjottaa tänne, jonku aikaa on tullu seurattua keskustelua :)
Meillä on melko tuore parisuhde, vasta puoli vuotta takana, josta yhessä on asuttu neljä kuukautta. Lyhyestä ajasta huolimatta on päätetty alkaa yrittää. Minkä sille voi kun tuntuu varmalle ja oikeelle:love:
Ikää mulla ja miehellä molemmilla kesällä 26v, ya 5/17 eli yk 1 on nyt. Reilu viikko tässä pitäis vielä malttaa oottaa ennen testin tekoa. Mies on kyllä puhunu, että alitajunta sanoo kuinka tärppäs yhellä niistä kuudesta kerrasta. On kuulemma opettanu kaverit uimaan täysiä maaliin, heti ku saavat uida :LOL:
 
@Viiruli Paljon onnea :love:

@Kumiankka1 Tsemppiä piinailuun ja tervetuloa :)

Täällä on tänään nyt dpo 6 ja piinailu vaan jatkuu. Jonkun verran vatsaa jomottelee ja rinnatkin hiukan aristaa, tiedä sitten onko oireita vai kuvittelua :cautious: Menkkaoireet ei oo mulla koskaan alkanu näin paljon ennen menkkoja, joten vielä pidetään ehdottomasti toivoa yllä, josko nyt ois tärpänny :love:
 
Tervetuloa @Kumiankka1 mukaan! Ihanan luottavainen mies sulla:LOL:

@Viiruli testasitko vielä tänään?

@Myrsky10 kuulostaa paljon samalta kun mun "oireet". Toivottavasti noin aikaset oireet ois hyvä merkki(y)

Mulla ei oo vieläkään menkat alkanut. Jotenkin sitä on tosi kyyninen raskausen suhteen. Epäilen ovulaation ajankohtaa, luteaalivaiheen pituutta ym. kun ei jotenkin riitä usko raskauteen:LOL:
Viime yönä töissä vähän eto, mutta se saatto johtua puhtaasti nälästä. Tissikipu alkaa lieveneen, mikä on yleensä merkki menkoista:( tämä päivä ratkaseepi paljon. Uskon, että tämä päivä on kaikkien pitkien luteaalivaiheidenkin viimenen päivä. Olipa omituinen lause, ymmärrättekö mitä tarkotan:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Viiruli ja Myrsky10
Mielettömästi onnea @Viiruli :love:

Täällä onkin paljon piinailijoita tällä hetkellä ja hyvänkuuloista oireilua! Toivottavasti päästään ihastelemaan enemmänkin tuplaviivoja heh :barefoot:

Ihanaa lomareissua @Jennipä Nauttikaa! :giggle: Oliks sulla muuten kans siitepölyallergiaa? Mites oot pärjäilly? Tääl alkaa olee nyt vasta enempi aivastelua ja silmien kutinaa .. ei yhtään huvittais ottaa mitään lääkkeitä kun tiedä sit miten ne vaikuttaa tähän yritykseen (n)

Täällä odotetaan ovista ens viikolle, huomen alotan tikuttelun :sneaky:
 
Kiitokset onnitteluista! :love:

@Eela- en mäkään uskonut että tästä kierrosta vois tulla tärppi :) Hyvät mahdollisuudet sulla, kun menkatkin on jo myöhässä! Milloin meinasit testata?
Ja tein testin tänään, liitän kuvan linkin jos kiinnostaa kurkata. Mun mielestä on hieman vahvistunut eilisestä? Mutta edelleen vähän pelottaa vuodon alkaminen. :confused:

@Hope- tsemppiä ovulaation metsästykseen! (y) Nyt toivotaan valtavaa plussa-aaltoa tänne! :love:

http://aijaa.com/Zeg7xI
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
On minusta vahvistunut viiva @Viiruli (y) onko sulle tullut vielä mitään oireita? Testaan ehkä huomenna. Ramppaan koko ajan vessassa kun tuntuu että kyllä ne menkat vaan alkaa, vaikkei mitään oireita oo siihenkään suuntaan. Siks tuntuu, että testin teko ois vaan tuhlausta(n):LOL:

Tää on eka kierto kun en oo puhunu miehelle mitään piinapäivistä. En jotenkin viittinyt nostaa taas innostusta, kun joutuu joka kuukausi pettymään. Jos nyt oiskin raskaana niin mietin pitäskö yllättää hänet jollain kivalla lahjalla tai kertoa jotenkin erikoisesti:rolleyes:

@Hope- tsemppiä oviksen metsästykseen(y) en muista, ootko tikutellut vielä muissa kierroissa?
 
@Eela- TESTAA JO! :ROFLMAO:

@Hope- joo on allergiaa mut aika hyvin oon pärjännyt. Kun vaan ei erehdy hipasemaankaan silmiin. Nuhaahan tässä on enemmän ja vähemmän mutta se nyt ei oo maailmanloppu. Yllättävän helposti meni viime kesäkin niin eiköhän tämäkin kesä mene. Tsemppiä sinne ja paikallisesti vaikuttavia lääkkeitä kannattaa käyttää, itelläkin silmätipat käytössä jos alkaa kutiaa.
 

Yhteistyössä