♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Myrsky10 Tervetuloa, lisäilen sinut listalle seuraavan kerran kun päivitän :). Onko ollut millainen ehkäisy ennen yritystä? Kierto vissiin oli aika normaali jos kerta yk 2 on jo startannut? (y)

@Paputoive menikö inssi hyvin?
Inssi meni hyvin. Keskiviikkona tehtiin, vasemmalla oli 19mm folli. Luulen että munasolu irtosi vasta torstaina kun oli semmoiset kivut ettei oikeastaan voi erehtyä. Varmisteltiin vielä torstaiaamuna kotikonstein. Perjantaina aloitin ne luget keltarauhastueksi. Nyt vaan ootellaan. Huooooh. Dpo3 vasta menossa.
 
@Jennipä oi mua alkoi jännittää sun puolesta! Pidän peukkuja pystyssä, että clomiresepti jäisi käyttämättä :whistle: Innolla odotan huomisen testiä!

Ei oo ollut tarkkaa puhetta montako kiertoa saan vielä syödä putkeen, mutta tuskin kovin montaa. Tää alkava kierto on nyt kolmas, eli tän jälkeen varmaan enää yhden.. Enemmän kuitenkin mietityttää toimiiko nuo taaskaan :ROFLMAO: Jos toimivat, niin kuukauden tauko ei haittaa mitään, kun tiedän meillä olevan sen jälkeen edes jotain mahdollisuuksia.

@Myrsky10 tervetuloa!

@Paputoive hyvältä kuulostaa! Uskon, että aika tuntuu matelevan. Mikä päivä meinasit testailla?

ON: Tissit on sen verran kipeät, että eiköhän menkat ala yöllä tai huomenna aamulla viimeistään niin kuin odottelinkin. Sit vaan kolme clomia päivässä nassuun kuuden päivän ajan :ROFLMAO:
 
@voittamaton onhan tuo käynyt mielessä, mut en tiiä mitä ne tuol polilla tykkäis :LOL:. Seuraavassa kierrossahan clomit jää ottamatta kun oon ulkomailla just sillon kun pitäis ultrata. Et sen kierron jälkeen toki olis toi mahdollisuus käydä yksityisellä, mut ehkä maltan nyt oottaa vielä sen kierron.

Toivottavasti siellä lähtis clomit toimimaan!
 
No periaatteessa ohjasivat testaamaan 2vko inssistä, eli ensi viikolla keskiviikkona, joka olis dpo 13. Pitää nyt kattoo lähempänä mikä pvä tuntuu hyvältä testipäivältä. Tuona keskiviikkona mulla on pääsykokeet ja olipa tulos mikä vaan niin voi vähän sotkee ajatuksia jos aamulla testin teen... Että testaanko sit dpo12 tiistaina vai vasta dpo14 torstaina. Kattoo nyt. Meillä sovittu jo kesätauolle (2kk meidän sairaalassa, kesäkuun puolivälistä elokuun puoleenväliin...) Letrozole ja luget, jos vaan itse haluan. Ei tarvii ultrailla letrojen kans ku on nähty ettei sieltä liian montaa lähe kypsymään.

Voi :poop: @Jennipä menkoista. (n) @voittamaton tsemppii tulevaan clomikiertoon! (y)
 
Saatiin kuin saatiinkin miehen kanssa ovis hyödynnettyä, onneksi :) eikä tarvinnu sit kuitenkaan kiristää, uhkailla tai lahjoa :D
Talleteltiin kertaalleen eilen, enempään ei tässä kierrossa nyt oikein taida pystyä miehen töiden takia, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Flo-sovelluksen mukaan ovis olis ollut eilen, mutta oireiden perusteella oon ihan varma, että olikin vasta tänään.
Nyt sitten jännäillään seuraavat parisen viikkoa miten käy, alkaako menkat vai ei :whistle: Pitää kai vaan nyt yrittää keskittyä pakkaamiseen ja tulevaan muuttoon, ettei tule liikaa mietittyä tärppääkö vaiko ei.
Jostain syystä olo on kyllä nyt jotenkin tosi rento eikä oo sellasta jäätävää epäonnistumisen pelkoa, mikä oli viime kierron aikana :confused:
 
@Jennipä tuskinpa ne polilla pahaa tykkäisi, vaikka kerran kävisitkin yksityisellä. Mutta ehkä tosiaan fiksuinta odottaa, kun kyseessä on kuitenkin vaan kuukausi :ROFLMAO:

@Paputoive tsemppiä pääsykokeisiin ja piinailuun (y) Tekee varmasti hyvää saada muutakin ajateltavaa kuin vauvahommat. Mä testaisin kyllä ihan varmasti sinuna jo dpo12, kun en malttaisi odottaa, mutta pääsykokeiden kannalta voisi olla parempi testata vasta dpo14 :D

ON: Huomenna aamulla syön ekan clomin ja vähän jo jännittää.. Nyt olisi kyllä jo mun vuoro ovuloida :X3:
 
Pahoittelut @voittamaton menkoista :( toivottavasti clomit tekee tehtävänsä tässä kierrossa!

Ja pahoittelut negasta @Jennipä :( jos menkat tulee niin onko odotettavissa piakkoin?

@Paputoive toivottavasti testi toisi sen plussan :love:

@Myrsky10 tsemppiä piinailuun (y)

ON: täällä sitä taas ollaan, dpo7(?) vaikka vannoin etten piinaile tässä kierrossa, kun ovulaatio tuntui olevan hukassa... :( Sahaan taas toivon ja epätoivon välillä... Kuitenkin yk 8 on sieltä tulossa, mutta silti sitä haluaa elää pilvilinnoissa ja pitää toivoa yllä viimeiseen asti :LOL: Tosin oon nyt ollut lomalla niin ehkä töihin paluu auttaa ajatusten suuntaamista vähän muualle :)Ajattelin ottaa seuraavassa kierrossa ekaa kertaa ovistestit käyttöön ja kokeilla myös vehnänalkioöljyä ja greippimehua. Kaikki konstit otetaan vastaan. :LOL:
 
@Viiruli kiitos tsempeistä! Tää on meijän vika mahdollisuus clomeilla, pelottaa kyllä ihan hirveästi jos ei 3tbl/6pvä vieläkään tuota toivottua tulosta ja joudun piikityksiin..

Toi on niin tuttua, että lomalla ajatukset harhailee ja vasta töihin palaaminen palauttaa järjenkin :ROFLMAO: Koita kuitenkin nauttia vielä jäljellä olevasta lomasta (y)
 
@voittamaton @Viiruli perjantaina varmaan menkat alkaa. Ei jaksa enään yhden negan jälkeen kerätä toivoa kun oon ihan varma, että ne menkat alkaa. Katotaan sitten viikonloppuna jos nyt ei menkkoja perjantaina näykkään.

Gyne sillon aukiolotutkimuksen yhteydessä sano(katottuaan ultralla munarakkuloiden tilanteen), et jos eiei ovisplussaa tuu kp 12-16(/17) niin voi unohtaa tän kierron. No ovisplussa tuli vasta kp 18, et vähän rajalla mennään. Luulen, että mun rakkulat kypsyy niin hitaasti, ettei tuu kunnon munasoluja.. Mut ainakin vielä uskon siihen, että lääkkeiden kanssa saan sen plussan, joten elokuuta odotellessa.
 
No hyvä @Jennipä että oot ovuloinu kuitenki:) (minä toivon sulle sitä mahdotonta plussaa)

@voittamaton kumpa tulis nyt se plussa!:) Piikit kuulostaa hurjaltao_O

Täällä on kp16, ihan tylsää kun ei ole taas toivon hiventäkään, kun mies on pitkällä reissulla just tässä puolessa välissä:rolleyes: Aktivoidun täällä taas ens kierrossa:D Ainiin ja sain kilpparilabran vihdoin varattua parin viikon päähän. (y) Olo on jo parempi, mutta jännä nähdä onko arvot mitä:whistle:

Mun kierrot on ollu nyt jotai 33 päiväsiä, onko ne vieläki pitkän puoleisia teistä? (Lupasin kyllä maailmankaikkeudelle etten valita kunhan ne on alle 40 päivää:ROFLMAO:)
 
@Jennipä ihan huippujuttu että oot ovuloinut! Tsempitän edelleen raskauden puolesta siitä negasta huolimatta(y)

@voittamaton toivottavasti nuo clomit saa nyt sullekin ovulaation aikaan! Onko noin iso määrä tabletteja ihan yleinen määrä? Kuulostaa paljolta, mutten yhtään tiedä noiden annostuksista.

Tsemppiä @Viiruli ja @Myrsky10 piinailuun!

Täällä on pahimmat piinapäivät menossa kans, mutta ei oikein jaksa edes piinailla. Vähän väliä raskaus ja kaikki tuntemukset käy mielessä, mutta oon yrittäny hillitä ajatuksenjuoksua niin en turhaan rupeä elätteleen toiveita. Jos menkat nyt alkaa, niin yk6 lähtee jo käyntiin. Nyt on ensimmäisiä varsinaisia turhautumisen ja epäuskon merkkejä ilmassa. Lauantaina luulen menkkojen alkavan.
 
Pahoittelut negasta @Jennipä, mutta onnea ovuloimisesta! ;) ..eikös plussa nyt kutenkin vois olla ihan mahdollinen vielä?

Pahoittelut menkoista @voittamaton ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! Toivotaan että clomit tekee nyt tehtävänsä (y) Piikit ei varmasti oo kivoja, mutta eikö ole ihan hyvä että on vaihtoehtoja olemassa, jos clomeilla ei tuu tulosta?

Onnea pääsykokeisiin ja loppukiertoon, pidetään peukut pystyssä hyvän menestyksen toivossa @Paputoive (y)

@Viiruli tsemppiä piinailuun! Kyllä mulla ainakin ihan jokaisessa kierrossa toiveet nousee. Meillä nyt se yk8. Mulla työtkin vähän huonosti saa ajatuksia muualle, kun esim. yövuoroissa on vähän turhan paljon aikaa miettiä asioita..

@Myrsky10 tsemppiä myös sulle piinailuun! Meillä molemmat plussat tullu kierroista, jossa talleteltiin vain kerran :rolleyes:

@eevas mun mielestä 33 päivän kierto on ihan normaali, se taitaa olla munkin kiertojen keskipituus.. Toisaalta olis kyllä kiva jos olis vähän lyhyempi ja pääsis aina seuraavaan kiertoon vähän nopeammin :LOL:

@Eela- tsemppiä vielä sullekin piinailuun. Mä luulen että mulla myös ensimmäiset kunnon turhautumiset tuli siinä puolen vuoden yrittämisen paikkeilla.. Vaikka tiesin että yrittämisessä saattaa kestää, jotenkin salaa ajattelin että puolessa vuodessa onnistutaan.

Mulla nyt vihdoin näyttää tuhruvuotokin loppuneen, huh!! Eihän sitä kestänytkään kuin 15 päivää? Saa nähdä tuleeko tästä kierrosta yhtään mitään. Ovistestejä oon tehnyt, ja ne näyttää kyllä aika vahvaa viivaa :) plussaa en toki oo saanut vielä!
 
Viimeksi muokattu:
@Paputoive menikö pääsykokeet hyvin? Testasitko?

@Linnn yövuorot piinaviikoilla on pahinta ikinä. Hyvä että vuoto vihdoin loppui, toivottavasti ovis saapuisi ajoissa :).

@eevas voi kumpa itelläkin ois joskus 33 päivää kierto :LOL:. Kerrohhan sitten miten kilpirauhasarvot voi.

Tsemppiä piinailijoille! Meinasitko @Eela- testata ennen lauantaita?

Täällä tuli prolaktiiniarvotkin omakantaan, ja olivat nätisti viitearvojen sisällä. En osaa noita tarkemmin tulkita kun oli makroprolaktiinia ja mitä lie tarkempia määrittelyjä, mutta kokonaisprolaktiini oli alle 400 niin pitäs olla kaikki hyvin :).
Menkkoja odotan huomiselle, oon päättänyt olla testaamatta aamulla. Jos ei iltaan mennessä oo alkanut, niin sitten testaan iltalirusta. Uskon kuitenkin että alkavat.
 
Täällä alko menkat, ei tarvinnut paljoo odotella. Alko vasta kuuden jälkeen, joten kp 1 merkkaan huomiselle. Kierron pituudeks jäi 35 päivää, koska vuoto alko kunnolla vasta seuraavana päivänä siitä kun alko tuhruttaa.. Kumpa pysyis nyt ees tossa 35 päivässä tää kierto nii oisin tyytyväinen..

Alko menkat saakeli kesken leffan, pirhana oli kiire kotiin :mad::ROFLMAO:.
 
Minä meinasin jo pahoitella omaa huonoa muistia, etten oo muistanut toivottaa tsemppejä Paputoiveelle ja kysellä plussasta, mutta onneks se huonomuistinen oli kerrankin joku muu:LOL:

@Jennipä en testaa ennenkun menkat on myöhässä, eli varmaan sunnuntaina. Pahoittelut menkoista:( jotain hyvääkin sentään, toihan on jo hyvinkin kohtuullisen mittanen kierto(y)

Meillä on tosi pienet mahikset onnistua tässä kuussa, mutta aina ne toiveet silti nousee. Tänään ollut jos jonkinmoista oiretta, mutta melko varma olen kuitenkin menkoista. En usko omalla kohdalla ihmeisiin:LOL:
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 2.6.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Paputoive 29v (mies 30v)............ya 5/15, yk 21, hoidot 3/16 alkaen
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 9
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 4, PCO todettu 3/17
Edith_87 29v (mies 32v)...............yk 7
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 11
ToukkaHaave87 30v (mies 28v)...ya 7/16, yk 5
Viiruli 27v (mies 27v)....................ya 12/16, yk 7
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 8
eevas 27v (mies 27v)......................ya 12/16, tjot 4
Linnn 26v (mies27v).......................ya 10/16, yk 8
Eela- 28v (mies 32v).......................ya 1/17, yk 5
Myrsky10 22v (mies 26v)................ya 4/17, yk 2

Plussanneet 2017:
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
@Jennipä pahoittelut menkoista! Onneks sentään kierto pysyi lyhyenä. Me ollaan suht kiertosamiksia, mulla on nyt kp5. Sovitaanko, että raskaudutaan nyt tästä kierrosta molemmat ja päästään yhdessä siirtymään maalisvauvoihin? :ROFLMAO: Meidän joukkoon saa siirtyä kyllä kaikki muutkin täältä :whistle:

@Eela- toi on maksimiannos clomeja! Kauhulla odotan tuleeko pahoja sivuvaikutuksia (n) Millaiset fiilikset sulla on? Testaatko huomenna vai odotatko rauhassa menkkoja? :p
 

Yhteistyössä