♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty Onneaonneaonnea :love: Voi tuota hetkeä, kun digiin pärähtäisi Raskaana-teksti. Sitä odotellessa :whistle:

ON: Täällä ovisdigi alkoi tänään vilkuttaa hymynaama. Josko tää luomumenkkojen käynnistyminen käynnistäisi myös oviksen. Toistaiseksi en oo digiin saanut muuta kuin vilkkuvan hymynaaman. Jospa tässä kierrossa hymiö tulisi jäädäkseen... :) Ihan varmuuden vuoksi siis peitto heilumaan.. :sneaky:
 
@Kinder_Kitty ihana digi! Onnea vielä :love:. Tuntuu kyllä uskomattomalta, tota on odotettu :love:

@Paputoive vielä ollaan ihan luomuna. Lapsettomuuspolilla oli 8.5 isoin follikkeli 10mm oikealla ja sanoo että 12.-17.5 ovistestit ja jos ei tuu plussaa nii heitetään kierto mäkeen ja aloitan terolutit. No nyt se testi sitten lähti tummumaan, melkein tasavahva oli viiva kun nyt äsken testasin. . Testiajan (10min) jälkeen tummu vielä hitusen lisää :eek:. Tää nyt vaan ikävä kyllä sotkee aikataulut clomien aloituksen kanssa niin pahasti, että ne saa sit jäädä syksyyn kesätauon takia. Mut nyt sitten vissiin katotaan progesteroni viikon päästä ja samalla prolaktiini. Pitää laitella viestii ja kysyy onko ok jos käyn verikokeissa vasta perjantaina, kun työvuorot on vähä vaikeet sitä ennen.

Ja huikeeta on, et kierto senkun lyhenee! Nyt on vasta kp 21! Eli jos nyt parin viikon päästä alkaa menkat, on kierto yhtä lyhyt kuin ihan alussa! :):):)
 
Hei! Ajattelin tulla tänne teidän sekaan, olen jo pitkään (yrityksen alusta) teidän juttuja seurailut (y)
Eli esikoista toivotaan, minä olen 26v, mies27v, ya 10/16, yk8 alkoi tänään.
Viime kierrosta ehdin plussan saada, mutta maanantaina alkoi kivut+tuhruttelu ja tänään kunnon vuoto. Samoin kävi ekassa yrityskierrossa, eli kaksi kertaa on tärpännyt, mutta raskaus ei sitten ole jatkunut. Tänään siis kp 1/28-35. Kuukautiset hieman epäsäännölliset, ovista olen tikutellut.
Ja oikeastaan en ole ihan vielä 26v, mutta täytän tässä kuussa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Viiruli
Kiitos @N93 kommentistasi, mulle tuli oikeesti parempi mieli :)
Toivon tosiaan pikaista uutta plussaa ja PYSYVÄÄ sellaista :unsure: ajattelinkin varata gyneaikaa tähän kiertoon, kun musta on niin kummallista että kahdesti jo käynyt samalla tavalla. Jos siellä vaikka löytyisi jotain selitystä. Tänään tilasin kasan ovulaatiotestejä, kaikenlaisia vitamiineja ja ajattelin vielä hakea greippumehua! Vaikka nuo plussat on tainnu tulla just sellasista kierroista missä ei ollut mitään vippaskonsteja käytössä :p
 
  • Tykkää
Reactions: N93
N93
@Linnn :love:

Täällä alko tänää kp1 js yk3 km jälkeen. Yhteensä varmaan jo yk13? Kauheen näkönen luku, muistan ku itellä oli ehkä joku yk4 menossa ja täällä palstalla näin yk15> ja aattelin et apua, miten ne ihmiset jaksavat. No eipä oo kaukana enää itelläkää :unsure: Kohta yk20.. 30... loputon suo
 
Spämmätääs nyt vielä, kun nyt illalla one step näyttää jo kontrolliviivaa tummempaa ja pc kans aika tumma.

@Linnn tervetuloa, toivottavasti tulisi pysyvä tärppi.

Ja @N93 pahoittelut menkoista. Yllättävän nopeasti tää aika vierähtää yrittäessäkin. Tai no jotenkin se vaan katoaa (n)

@Kinder_Kitty laitan sut plussanneisiin kun ehdin, ei kännykällä jaksa hirveesti näpyttää. Oikein mielelläni sinut plussanneisiin laitan, mutta kyllähän ikävä tulee :LOL::love:
 
@Jennipä joo tai mulla on n. 40 molemmilla puolilla gynen mukaan. Eli sen takia sulla on varmaan kuitenkin noinkin lyhyt kierto kuin on, mullahan olisi yli 100 päivää aina, jos ihan luomuna mentäisiin :ROFLMAO: Tänään syöty toinen tero, en oo nyt enää jaksanut tikutella ovista.. Eilen kuitenkin varmuuden vuoksi toihuiltiin, jos se suurentunut folli sattuisikin kypsymään vielä.

Mullakin tulee @Kinder_Kitty ä ikävä! Mutta oot kyllä paikkasi plussanneissa ansainnu :love:
 
@Hope- se on kyl yks mahdottomuus ettei toiveet nousis loppukierrosta. Inhottavaa kun joutuu pettyy uudestaan ja uudestaan. Mut kyllähän se plussa joskus tulee.

@voittamaton siis siitä oon eniten varmaan innoissaan, et tää kierto jää tosi lyhyeks :giggle:. Tää on nyt kolmas kierto putkeen kun bongaan oviksen, ja aika tasasesti on kierto lyhentynyt. Viimeset kierrot siis 52 päivää, 43 päivää ja tästä kierrosta tulis n. 36 päivää :)
 
Ihan liikuttuu sanoistanne! <3 :) tuun kertomaan omia kuulumisia silloin tällöin ja varmasti seuraan tätä ketjua :).. kyllä täytyy myöntää et munkin tulee ikävä tätä ketjua :D. Tänne on saanu purkaa jos jonkinmoista tunnetta ja saanu tsemppiä ja ymmärrystä :). mut kai se on mun aika nyt jatkaa tonne toiselle puolelle :) toivon teille kaikille hyvää ja erityisesti plussaa kaikille meni siihen sitten kuinka kauan tahansa! <3
 
@Jennipä ehkä toi hoitoihin pääseminen vähentää jo sun stressiä ja sitä kautta kiertokin lyhenee (y)

Täällä ollaan jo malttamattomia. Jotenkin nää terolutpäivät menee aina niin hitaasti, että oikein itkettää. Jos ovis saadaan nyt tulemaan, niin se tulee joskus kesäkuun puolessa välissä. Tuntuu, että siihen on ihan ikuisuus vielä :unsure:
 
Mä testasin negan tänää. Tosin todellakin aikasta, saattas olla dpo 8-9 (n) Äh, en tiiä miks ajattelin et tää testi aamulla ratkasis ongelman juonko illan juhlissa sidukan vai en :LOL: Tuskin mä raskaana oon.. mut jos kumminki.. Tiiän et yks sidukka täs vaihees ei varmasti mitään vaikuttais ees mut en silti haluis ottaa turhia riskejä :alien: Argh..
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(Uusi lista 20.5.17, vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Paputoive 29v (mies 30v)............ya 5/15, yk 21, hoidot 3/16 alkaen
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 8
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 3, PCO todettu 3/17
Edith_87 29v (mies 32v)...............yk 7
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 10
ToukkaHaave87 30v (mies 28v)...ya 7/16, yk 5
Viiruli 27v (mies 27v)....................ya 12/16, yk 7
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 8
eevas 27v (mies 27v)......................ya 12/16, tjot 4
Linnn 26v (mies27v).......................ya 10/16, yk 8
Eela- 28v (mies 32v).....................ya 1/17, yk 5

Plussanneet 2017:
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@Hope- Yhden siiderin voi varmasti ottaa stressaamatta. :)

@N93 Veit sanat suustani.. Vaikka ei olla kauhean pitkään vielä yritetty, niin jo tässä ajassa on oppinut nöyrtymään, että kaikkia asioita ei voi hallita ja täytyy katsoa, mihin elämä vie..

@Jennipä toivotaan, että kierrot alkaa vähitellen tasaantua. Ainakin lupaavalta vaikuttaa. (y)

@voittamaton oviksen odottelu on tuskallista ja sitten se tuska vasta alkaankin kun se on ohi :LOL: tuntuu että koko kierto on yhtä vauvahaaveissa vellomista, vaikka muu elämä pitääkin kiireisenä :(

ON: viime kierrossa ovulaatio oli paljon selkeämpi ja hieman aikaisemmassa, jolloin kierto oli 26 päivää tavallisen 28 päivän sijaan. Nyt ei ole mitään oloja enkä ole varma ovuloinko ollenkaan, tosin nyt kp 10 vasta menossa. Kuitenkin ovulaatio-oireita on tullut näihin aikoihin tavallisessakin kierrossa... En oo koskaan tikuttanut ovulaatiota, niin en ole täysin varma, että teenkö oikeita tulkintoja. Joka tapauksessa pessimistinen olo tästä kierrosta, kun viimeeksi tunsin ovulaation niin selvästi :(
 

Yhteistyössä