♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moikat!
Täällä edelleen mukana vaikkakin hiljaisena seuraillut teidän muiden kuulumisia :) Eli ToukkaHaave87 30v (mies 28v)... ya 7/16... yk5...

@webby kuullostaa tutulta, ettei pillereiden jälkeen menkkoja kuulu. Itellä meni ensin 3kk, ettei tapahtunut mitään. Sitten sain gyneltä Terolutin avuksi ja menkat tulemaan. Gyne oli sitä mieltä että neljä kiertoa Teroja riittäisi herättelemään sen oman kierron. Vaan eipä herännyt... Neljännen terosatsin jälkeen tuli menkat, mutta sitten yli satapäiväinen kierto. Nyt vapun jälkeen sitten alkoi vihdoin eka luomukierto. Eli malttia, vaikka tiedän ettei se odottaminen ole helppoa.. (y) Ja ennen kuin tää luomukierto alkoi, niin ehdittiin jo lapsettomuuspuolen jonoon ja kesäkuun puolessa välissä olisi eka käynti. Eli niin hyvä mä oon odottamaan.. :whistle: Toivotaan, ettei sille reitille tarttis ees lähteä ja jos tarvii, niin olisipa se positiivinen reissu.

Täällä tänään kp 9/??, aamulla CB:n ovisdigi näytti tyhjää ympyrää (minkä arvasinkin), eli ootellaan...

Kaikesta huolimatta mukavaa lapsettomien lauantaita kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Moikka! :)

Oon seurannut teidän keskustelua jonkin aikaa ja nyt uskaltaudun liittymään itsekin mukaan. Ollaan siis miehen kanssa aloitettu yritys joulukuussa eikä toistaiseksi ole vauvaa kuulunut.. Tällä viikolla alkoi yk 7. Oon tietoinen siitä, että yrittämisessä voi mennä aikaa ja oon yrittänyt myös varautua siihen, mut väkisinkin tää asia alkaa stressaamaan yhä enemmän.. Sen takia vertaistuki olis huippu juttu.. :) Eli Viiruli 27v, mies 27v, ya 12/16, yk7

Pahoittelut kaikille, joilla menkat alkoivat! :( Toivottavasti tässä kuussa tulisi paljon plussia! :love:

Hyvää lapsettomien lauantaita myös mun puolesta! Toivottavasti ensi vuonna vietetään kaikki äitienpäivää! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Pikaisesti tulen omanapailemaan.. kp33 ja viimeeksi alkoi tänä kiertopäivänä menkat. Nyt ei tunnu mitään jomotuksiao_O Huono omatunto, kun innostuin bilettämään eilen. Ei vaan mitenkään päin pitäis olla mahdollista olla raskaana, mutta nyt vähän hermostuttaa, että mitä jos kuitenkin:unsure: Oon aikasemmin aina varalta tehny sen negan, mutta ei ollut testiä käsillä ja oikeasti ois ihan rahan tuhlausta. Pakko olla negatiivinen. Vitsi, että tuli morkkis.:( Alkakaa nyt menkat pirskule, kun kerrankin ois tervetulleet!!:mad:
 
@eevas Ihan turha morkkis. Sikiön ja äidin verenkierto yhdistyy vasta viikolla seitsemän ja vasta silloin juodulla alkoholilla on vaikutusta alkioon. Eli vaikka nyt olisit raskaana niin mitään vahinkoa ei ole ehtinyt tapahtua. Eli huoli pois ja rennosti. Kunnon bilettäminen silloin tällöin tekee vain hyvää mielelle ja auttaa rentoutumaan, mikä taas edesauttaa lapsen tulossa :D
 
@eevas Ihan turha tuntea syyllisyyttä tai miettiä tollasia. Teet asialla stressaamalla itsellesi enemmän hallaa kuin viikonlopun juhlinnalla. Aattele et ennen raskautta testailtiin vasta kun menkat oli kaksi viikkoa myöhässä. Sinä aikana varmasti on moni käyttänyt alkoa ja vaikka mitä. Eli huoli pois ja lopetat heti itsesi syyttelyn ja syyllistämisen. Eiköhän ne Vuoden äiti -palkinnot jaeta vasta sitten kun on joku joka kutsuu äidiksi ;)
 
@Jennipä en bongaillut ovista, kun tarkoitus rennosti tjottailla:) Viime kierrossa arvasin kivuista milloin oli, mutta nyt en oo ehtiny kuulostelemaamän yhtään(n) (Oletan että viime kierrossa ois ollut ovis, kun oli niin tasanen kierto.)

@Edith_87 mä lähinnä mietin, että jos näin vahvasti alottaa mahdollisen äitiyden niin ei taida olla palkintoja tiedossa ikinä:ROFLMAO: Mut joo kiitos, yritän rauhoittua.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Edith_87
@Paputoive olen kyllä.. mut en uskalla luottaa tulokseen.. sillä pregnylistä vain 12päivää.. ja nyt vasta dpo10 molemmat testit siis testiajalla vielä.. mutta sisimmässäni tiedän että raskaana ollaan.. tästä ei voi erehtyä.. mulla on kokoajan ihan järkky kuuma vaikka vaan istun sohvalla.. sitä oli sillon kans kun olin raskaana.. testipäivä on vasta 17.5.. pelottaa niin perhanasti.. laitan kuvaa tänne.. vielä en ota onnitteluja vastaan.. maaliskuussa mulla oli käytössä pregnyl ja siinä kierrossa tein pc:n kun 12päivää pregnylistä ja joku viivanpaikka. siinä kierrossa ei ees ollu ovista.. ja lämpö on nyt päivällä 37.03 sillon kun olin raskaana niin plussapäivänä lämpö oli 37.1 muistaakseni...
 
Viimeksi muokattu:

ylimmät on mamin 25herkkyyden puikkotesti ja alin on one step 10 herkkyys, lisäks eilen ja tänään ollut alavatsassa kauheeta vihlontaa.. varsinki tänä aamuna missään asennossa ei ollu hyvä ja hikee vaan pukkas.. mieskin ihan peloissaan katto miten mua sattu :(. ikinä ollu tommosta..oli jo lähellä etten päivystykseen lähtenyt
 

Nuo kuvat missä on puikot samassa kuvassa kansilla ja ilman niin ylin on eilen ja alin tänään.. minusta vielä on pikkasen vahvempi kuin eilen.. ja piirtyi viiva jo minuutissa.. voiskohan sitä jo ruveta uskomaan et nyt tärppäs... nyt vaan kaikenmaailman vauvaliimoja et pysyy matkassa sen 9kk :love: mää en vaan voi uskoo tätä..
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
@voittamaton on aika uskomaton fiilis tällähetkellä :love: nyt vaan pelonsekaisin tuntein odotan et pääsis torstain yli kun menkkojen pitäis silloin alkaa... mut jotenki en usko et ois kemiallinen.. kun on kuitenki jotain oiretta.. kuten päänsärky ja jatkuva kuumuus.. mut saas nähdä.. mää niin toivon et saatais tälläkertaa nyytti syliin asti:love: ja kiitos.. uskallan siirtyä plussaneisiin vasta viikonlopulla..
 
Mä oon eläny taas ihan muissa maailmoissa alkukierron ja nyt oviksen aikoihin alkaa taas mieli hakeutua yhtenään tänne:whistle: oon kyllä käynyt säännöllisesti lueskeleen kuulumisia.

Tervetuloa uudet! Toivottavasti siirrytte pian plussanneisiin:p

@Kinder_Kitty varovaiset onnittelut minultakin:love: uusia testikuvia odotellessa!

Ja olen @eevas muiden kanssa samaa mieltä, et ole juhliessa tehnyt mitään väärää.

Hitsit kun en muista kenelle kaikille piti kommentoida kun luin niin monta sivua kerralla.

Mites muut kiertokaimat, joko teillä on ovista havaittavissa, @Edith_87 @Hope- tais olla joku muukin? :LOL: mulla ei oo olojen puolesta vielä mitään tietoa. Torstaita tais ehdottaa puhelimen sovellus.
 
@Eela- Eilen oli jäätäviä nipistelyitä ja polttavaa tunnetta kohdun kohdalla (n) Huomenna on gyneaika missä tutkitaan onko kohdussa polyyppi ja samalla gyne tutkii miltä ovulaatiotilanne näyttää. Tosin gyne on nyt vakuuttuneesti vannoutunut, että mulla on Pocs ja en ovuloi ollenkaan o_O:cautious: ja on kuulemma ihme, että ovuloin ylipäätään säännöllisesti.

Mä oon ollu muutenkin joku luonnonihme noiden gynejen mielestä. Se oli kuulemma ihme, että ehkäisykapseli toi säännölliset menkat ja nytkin on ihme, että on säännölliset menkat. Tekisi mieli todeta, että kuule jos mä jotain osaan niin vuotaa joka kuukausi säännöllisesti verta. Jopa silloinkuin en haluaisi :LOL:
 
@Kinder_Kitty Ihanimmat kuvat ja uutiset ikinä, onnea! Kerrankin mäkin puusilmä näen viivat! :love: Pidän sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta (y)

Tervetuloa myös uusille, teitä olikin tosi monta! Ihana kun ihmiset tulee ryppäissä, ihan kuin katsottaisiin että kah, nyt tuli yks uus, mäkin voin mennä :D

Ja minäkin lähtisin uudelle listalle mukaan, hyvä idea vähän päivittää! Eli Tuimatar 28, (mies 36), ya 10/2016, yk8.

Mulle tää kierto onkin turhauttavassa vaiheessa, dpo 6. Jotenkin tää piinapäiväodottelu on aina niin tympeää, kun koko ajan kyttää itseään. Nytkin ovispäivä jäi hiukan epävarmaksi, ja tosiaan meidän tallettelut oli (taas) tragikoomisuudessaan aivan omaa luokkaansa... Jos joskus saadaan lapsi alulle niin taidanpa piirtää seinään raksin :poop:

Lapsettomien lauantain unohdin kokonaan, ja jostain syystä suhtauduin äitienpäiväänkin tosi neutraalisti (en tällä hetkellä vietä sitä, koska oma äitisuhde on sieltä ja syvältä). Onneksi ei tänä vuonna noussut mitään suurta sisäistä raivoa koko äitimyyttiä kohtaan...

Ketäs muita piinailijoita täältä löytyisi?
 
@Tuimatar hyvä et näät :D etten nähny omiani :D ja kiitos! tätä onkin odotettu niin kovin.. vajaa vuosi siihen näköjään meni sekin kyllä tuntu liian pitkältä ajalta.. ois kyllä niin kohtuutonta jos tämäkin päättyy huonosti..kun ei oo mitenkään helpoimmasta päästä tää raskautuminen ovulaatio ongelman takia...
 
Varovaiset onnittelut @Kinder_Kitty ! Tarrasukkia lähetän täältä hirmuisesti :love:

Mul on nyt kp19/27 @Eela- En jaksanu tikutella ovista tässä kierrossa. Ehkä ovis oli ehkä ei. Harmi ku ei oo mitään tuntemuksia ikinä! :mad: En osaa yhtään sanoo mitkä nippailut tulee suoliston puolelta ja mitkä kohdusta/munasarjoista .. Näin hyvin tunnen kehoni :ROFLMAO: Touhuiltu kuitenkin ollaan rennolla mielellä et täytyy varmaan testi tehdä viikonloppuna kun ois juhlat tiedossa vaikka tosi aikasta onkin :whistle: Laittakaahan teki peitot heilumaan jos ovis pian tulossa! ;)

Aijotko @N93 testailla? Ois kiva saada tänne lisää testejä ihmeteltäväksi :giggle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä