Voi vitsit,
@Kinder_Kitty , paljon onnea! Selvästi on viiva vahvistunut, jopa mun kriittisillä viivalaseilla!
Pahoittelut jos ketään ei kiinnosta, mutta mä tulin juuri varhaisultrasta ja oikeasta paikasta löytyi köllöttelemästä reilu 11 mm kokoinen pötkylä
koon puolesta viikkoja on 7+2, kun menkoista laskettuna olisi 7+3 eli ihan oikean kokoinen kaveri oli. Sydän löi vimmatusti ja lääkäri yritti kovasti näyttää missä näkyy käden ja jalan alkua, mutta ei se nyt ihan siitä ruudulta mulle auennut
yhdessä mukaan saadussa kuvassa näkyy kyllä semmoinen vaaleampi tikku, joka on toinen käsi, aika mieletöntä! Samoin lääkäri onnistui näkemään myös nenäluun, mikä on hyvä merkki, kun monissa kehityshäiriöissä ei muodostu nenäluuta vaan nenärusto, mikä sitten erottuu ultrassa eri tavalla ja kertoo jostain poikkeavuudesta.
Nyt on levollinen olo, kun käsittääkseni nyt on jo aika hyvät todennäköisyydet siihen että kaikki menee loppuun asti hyvin, kun koko vastasi viikkoja ja sydän löi nopsaan
edit. ja kuriositeettina sain tietää, että ovulaatio oli tapahtunut oikealta. Ei kyllä ollut ovulaation aikaan minkäänlaisia tuntemuksia sen suuntaan, että olisin voinut sitä itse päätellä