♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä ehdittiin jo hätäselle ominaiseen tapaan päättää, että kierto on taas sekaisin ja kaikki on lokakuuhun asti pilalla! Perustelut niinkin aukottomat, kuin että ei ole vielä mitään menkkajuilintaa ja sitä yleensä piisaa monta päivää ennen menkkoja:confused: Nyt ehkä vähän juilii, että hermostuin taas turhasta:ROFLMAO: Menkat siis ehkä tulee jo viikon sisällä(y)

@Kinder_Kitty voi kun nyt menis kaikki hyvin<3
 
Hyvältä näyttää @Kinder_Kitty :love: eikö vaan että sulla oli pistokset tässä kierrossa? Mikä pistos, monena päivänä?

Meillä suunnitteilla kp 2-6 letrozole, kp 7 ultra, jossa ohjataan bemfola 75iu pistokset. En tiedä vielä montako pistosta suunnitteilla. Sit inseminaatio ja lugesteron tuki. On tää yhtä lääkehoitoa viikosta toiseen eikä mitään tulosta tuu ikinä. :cry::cry::cry:
 
@Paputoive joo mulla oli ekaa kertaa nyyt käytössä pistokset.. eli mulla oli gonal-f annoksella 50iu kp5-kp10 asti.. ja kp 11 ultra ja pregnylin pisto kp11. eikö tuon letrozolin vois jättää poies? vai minkä takia pitää olla tablettia ja sitte vielä pistosta.. :confused: voin vaan kuvitella sun fiilikset.. tsemppiä ja iso halaus sinne!
 
Kyllähän mulla on näissä kahdessa letrokierrossakin follit on tullut ja ovisplussan olen saanut. Molemmissa ovisplussa oli kp16 ja inssi tehtiin kp17. Ekassa oli pregnyl 24h ennen inssiä ja munasolu ehti irrota, toinen folli muuttui kystaksi. Toisessa ei ollu pregnyliä, folli 18mm kun inssi tehtiin. Seuraavana päivänä tunsin vihlomista (ovulaatio?).

Mut joku epäily itellä on siitä et folli kypsyy mulla kauheen hitaasti ja ei oo kertaakaan ainakaan todettu et yli 20mm olis ollu ultrassa. Et onko jotenki hitaasti kypsyviä ja pieniä niin onko niissä jotai vikaa sit ettei ne hedelmöitykään sit. Toivotaan et pistoksilla kasvais nopeemmin ja paremmin. En tiiä miks letrot+pistokset eikä pelkkiä pistoksia. Mut ainakin näin tulee varmaan vähän halvemmaksi kun letrothan on puoli-ilmaisia pistoksiin verrattuna. Paljon maksoi sulle tuon kierron gonal-f annokset?
 
@Paputoive mulla oli kp11 folli 19-20mm.. no siis gonal-f kynä jossa siis oli 300iu niin makso ilman korvausta jonku 132€ korvauksen jälkeen maksoi sen 90€ eli tuosta yhdestä kynästä pistin sen 6päivää.. ainaki jos oon oikein ymmärtänyt niin fsh-pistoksilla kai tulee parempi laatusia munasoluja.. mulla ei kertaakaan ollu letrokierrossa kp11 noin isoa follia.. vaan tyyliin kp13 oli joku 14-15mm folli..
 
Mulla oli tänään se seurantaultra. Söin siis tässä kierrossa 2 clomia päivässä kp3-7 ja jotain ne oli aikaan saaneet, muttei vieläkään tarpeeksi :unsure: Limakalvo oli 6mm (viimeksi oli 2,5mm) ja vasemmalla oli yksi isompi folli, mutta sekin oli liian pieni kiertopäiviin nähden. Tänään on siis kp15 ja folli oli vain 6x8 mm.

Ihan iloisilla mielin oon, että kroppa yrittää edes jotain, vaikka tietty toiveet oli vieläkin korkeammalla. Aloitan terot taas huomenna ja lähdetään testaamaan miten 3 clomia päivässä tehoaa. Lisäksi lisättiin yksi päivä kuuriin, eli nyt syön clomeja kp3-8. Gyne ainakin lupaili, että jos kaksi clomia sai jo tälläisiä tuloksia aikaan, niin kolmen pitäisi saada ovis aikaan viimeistään.

Onko kellään mitään tietoa, kannattaako mun kuitenkin vielä tikuttaa ovista? Vai mitä tuolle suurentuneelle follille tulee tapahtumaan nyt kun terot aloitan? o_O

Onnea @Kinder_Kitty :love:
 
@voittamaton kiitos:love:, hmm miksei gyne vaihda clomeja letroihin? clomit ohentaa limakalvoa.. nykyään enempi juuri tuon limakalvojen ohentumisen takia käytetään letroja.. aa nyt luinkin tarkemmin et hyvinhän tuo limis on kasvanut jos tosiaan viimeks ollut vaan 2,5mm ultrattiinko sillon samana kiertopäivänä? se kasvuun lähtenyt folli kutistuu keltarauhashormonin vaikutuksesta.
 
Juilinnat tuotti tulosta tjot 4 starttasi eli täällä kp1 / 32-34 (y)

@Kinder_Kitty paljon onnea! Minustakin nyt näkyisi vahvistuvan:)

@voittamaton harmi, ettei vielä ihan ollut lääkitys niin sanotusti kohdillaan, mutta kyllähän tuo näyttäis kuitenkin olevan menossa oikeaan suuntaan:)

Ajattelin vetää buranaa juilintaan ja yrittää lenkille, kun vihdoin on edes vähän kesäisempää:D Ja oon tosi onnellinen, että oli noin säännöllinen kierto mulla! Pari päivää edellisestä varmaa veny vaan sen biletyksen takia, mulla ei kierto tykänny alkoholista edes hormonaalisen ehkäisyn kanssa. Aina veny parilla päivällä.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Omanapaa: Gynellä taas käyty. Polyyppia metsästettäessä avattiin samalla munatorvet. Tai no tutkittiin ovatko ne kiinni. Eivät olleet vaan kaikki näytti hyvältä. Munarakkuloita oli edelleen monta mutta ei yhtään johdossa ja nyt on kp 12. Limakalvo oli kuulemma paksuuntunut juuri oikeanlaiseksi millainen sen tässä vaiheessa kiertoa pitäisikin olla.

Lähete tuli paastosokeriin eli siihen kahden tunnin istuntoon. Ja vasta sen jälkeen saan aloittaa lääkkeet. Ja puoli vuotta pitäisi olla yrittämättä lasta, jotta painoa saisi alas ja lääkkeet vaikuttamaan. Mutta sille neuvolle me kyllä miehen kanssa viitataan kintaalla. Eipä me nyt yrittämällä yritetä, mutta ei nyt aleta ehkäisemäänkään. Loppuupahan stressi yrittämisestä.

Mieskin joutuu siittiönäytteisiin. Jotenkin ihan yhtäkkiä saatiin alulle lapsettomuustutkimuksia, vaikka sitä ei tässä vaiheessa haettuakaan o_O
 
Voi vitsit, @Kinder_Kitty , paljon onnea! Selvästi on viiva vahvistunut, jopa mun kriittisillä viivalaseilla!

Pahoittelut jos ketään ei kiinnosta, mutta mä tulin juuri varhaisultrasta ja oikeasta paikasta löytyi köllöttelemästä reilu 11 mm kokoinen pötkylä :love: koon puolesta viikkoja on 7+2, kun menkoista laskettuna olisi 7+3 eli ihan oikean kokoinen kaveri oli. Sydän löi vimmatusti ja lääkäri yritti kovasti näyttää missä näkyy käden ja jalan alkua, mutta ei se nyt ihan siitä ruudulta mulle auennut :rolleyes: yhdessä mukaan saadussa kuvassa näkyy kyllä semmoinen vaaleampi tikku, joka on toinen käsi, aika mieletöntä! Samoin lääkäri onnistui näkemään myös nenäluun, mikä on hyvä merkki, kun monissa kehityshäiriöissä ei muodostu nenäluuta vaan nenärusto, mikä sitten erottuu ultrassa eri tavalla ja kertoo jostain poikkeavuudesta.

Nyt on levollinen olo, kun käsittääkseni nyt on jo aika hyvät todennäköisyydet siihen että kaikki menee loppuun asti hyvin, kun koko vastasi viikkoja ja sydän löi nopsaan :love:

edit. ja kuriositeettina sain tietää, että ovulaatio oli tapahtunut oikealta. Ei kyllä ollut ovulaation aikaan minkäänlaisia tuntemuksia sen suuntaan, että olisin voinut sitä itse päätellä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Viiruli
@Edith_87 no tuntus varmaan tosi nurinkuriselta ruveta ehäisemään (n). Kun kuitenkin nimenomaan vauva haaveissa. Ymmärrän toki riskit, mutta kuten sanoit aiemmin niin ei se raskaus suju välttämättä ongelmitta olit miten terve tahansa. Toivottavasti lähtis paino laskuun kun saat lääkityksen.

@Shara toki kiinnostaa :giggle:. Tohonhan me kaikki tähdätään. Onnea teille, ihanaa että kaikki oli ultrassa hyvin! :love:
 
@Shara onnea hyvistä ultra kuulumisista! :love:

http://aijaa.com/aJxneR tässä vielä kuvaa 3päivänä tehdyistä testeistä.. eli siis ylin on tänään tehty, keskellä oleva eilen ja alin sunnuntaina. et on se vaan aika hyvin vahvistunut.:love: mää siirryn kyllä ihan just kohta plussanneisiin :D niin en häiriköi näillä mun kuvilla enää.. perjantaina mut saa siirtää plussaneisiin...
 
@Kinder_Kitty ultrattiin samana päivänä, eli kp15. Tosin ekalla kerralla söin clomit kp5-9 ja nyt tokalla kp3-7, eli siihen nähden ultrattiin kaksi päivää myöhemmin. Kiitos kun selvensit tuota follihommaa! Jotenkin en ole osannut uhrata mitään ajatusta niihin, kun en ole vielä ikinä päässyt niitä kasvattelemaankaan :ROFLMAO:

@Shara tietty kiinnostaa! Ihana kuulla, että kaikki on hyvin :love:
 

Yhteistyössä