Kiitti tsemppaajille! Ja tsemppiä hoitoihin ja jatkotutkimuksiin kaikille hoitoja aloitteleville/hoidoissa oleville. Meitä alkaa jo tässäkin ketjussa olla muutamia pitkään yrittäneitä, joilla hoidot/tutkimukset käynnissä. Toivottavasti
@Sandzell miehen kontrollinäyte olisi parempi, että pysyisitte icsi-hoitoon edes. Oletteko miettineet luovutus-spermaa?
@Jennipä oliko teilläkin kyseessä kontrollinäyte kyseessä? Miehellä pulmaa näytteenannon kanssa (jännitys)? Voisiko näytteen antaa kotona rauhassa ja viedä sairaalaan? Meillä ainakin 1h sisällä voi toimittaa. Tosin mies on hoitanut homman näytteenantohuoneessa parissa minuutissa ilman suorituspaineita (uskomatonta, mutta totta
)
@Villisilmä sinulle kans tsemppii hoidonaloitukseen. Ite jännäsin ensikäyntiä polille ihan mielettömästi, mutta ihan turhaan. Ovat kyllä siellä polilla olleet henkilökunta tosi ihanaa ja empaattisia. Mulla oli viimeksi inseminaatiossa ongelmaa gynellä nähdä kohdunsuulle, joka jostain syystä oli tosi korkealla (olisko kun ovis oli jo mennyt). Gyne alkoi höpisemään siinä minun haarojen välissä että ei oo ainakaan laskeumavaivaa ja sanoi että on hankaluutta nähdä. Siinä vaiheessa kun löysi kohdunsuun ja ilmoitti hoitajalle tarvitsevansa "kuulapihdin" tajusin että kohta sattuu (satuin tietämään mistä instrumentista on kyse ja mitä sillä tehdään) "otan nyt tästä kohdunsuusta kiinni, tämä nipistää vähän *srits*" .... Yyh. Onneksi oli nopeasti ohi.
@Kinder_Kitty voimia! Viiva näytti jo niin lupaavalta.
Minä kävin tänään siellä kystakontrollissa. Kysta oli hävinnyt ja hoitokierto voidaan tässä kierrossa tehdä. Syön taas letrozolet kp2-6, folliuä sovittiin kp12 ja jos ovis sattuu arkipäivälle niin tehdään toinen inseminaatio tässä kierrossa. Jos viikonlopulle,niin kotona ajoitettu yhdyntä. Miehen simppojen laatu riittää kyllä kotona hommailuunkin, toki pesu ja suoraan kohtuonteloon sperman ruiskutus lisää hieman tsänssejä, sillä esim liikkuvuus paranee huomattavasti pesun avulla.
Tilasin muuten ebaysta (fertilityplan myyjä) Clearbluen hymynaama-ovistestejä. 10kpl maksoi 19,99€. Vähän halvempi kuin apteekista tai raskauskeijunkin kautta. Tilasin myös tikkutestejä 50kpl hintaan 4,48€ posteineen. Nyt on testivarastot taas hetkeksi täynnä
ajattelin testata ovista ensin perustikuilla ja sitten käyttää hymynaaman kun alan miettimään onko jo plussa. Koska olen huomannut että mulla on ongelma tulkita plussaa, kun testi lähtee tummumaan, on lähes tasavahva/tasavahva ja joskus jopa tummempi. Nyt kun pitää tasan tuolla hoidoissa tietää milloin on plussa niin hymynaamalla voin tarkastaa joko on plussa. Pitää tulla kertomaan kokemuksia tännekin kunhan alan taas tikuttelemaan ovista tai oikeastaan kun noi viivat lähtee tummenemaan.