♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty siis mikä dpo sulla nyt siis periaatteessa ois? Oon ite lukenut ettei ovis voi tapahtua samassa kierrossa moneen kertaan, mutta onhan noita ihmeellisyyksiä sattunut ennenkin. Niinkuin sun edelliskierto, kun tuli viivaa r-testeihin mut verikokeiden mukaan ovista ei tapahtunut (n).

En tiiä oisko ovis jo tapahtunut täällä (n). Lämmöt 36,4-36,6 mikä on mulla normaalilämpö oviksen jälkeen.. Aikasemmin kierrossa olleet 36,1.. Eli voi olla että tallettelut on jo myöhässä, enkä muista mikä päivä edellisen kerran on tapahtunut...

@Jennipä mää taas muistan kun joku täällä kertoi kysyneen joltain lääkäri kaveriltaan et voiko ovis tapahtua kahdesti ja hän oli vastannut et se on mahdollista.. No siis nyt saattaa olla Dpo14 tai vähemmän... Tai sit jos ovis olikin sillo kp18 niin nyt ois vasta dpo7.. Ja ne viimekierron viivat tais olla vaan pregnylin jämiä jotka näkyi vielä 13-14 pvää pregnylistä.. Eihän se ole mahdollista et joku ois hedelmöittynyt kun ovista ei tapahtunut.. Ja tän kierron ultrassa nähtiin kysta joka oli siis se irtoamatta jäänyt folli.. Mää en vaan tajua niitä r-testin viivoja siis niitä nyt mitä sain kp 21 eteenpäin tässä kierrossa..Eihän semmosia muodostu ellei ole hormonia veressä..Sitä se kätilökin maanantaina sano et ei sinne kyl ilmesty viivoja testiajan jälkeenkään ellei oo hormonia veressä.. Mut eilinen pc oli vaan viivanpaikka.. Mää en ymmärrä ollenkaan tätä mun kiertoa enkä mun kehoa.. Miks o-testit rupes jo tummumaan kp 10 sillon ei ollu Limoja tosin kun kp16-17 kauheet limat.. Vikan o-testin tein kp 12 ja se oli jo lähes plussa.. Sit o-testit loppu.. et jotenkin mää tosta limailusta päättelin et se ois ollu ovis.. ikinä ei oo siis semmosia limoja ollu mitä tollon oli..

Viimeksi muokattu:
Ei tallettelut sitten onnistunut :cry:. Liika väsy/ei fiilistä miehellä :cry::cry:. Yritin eka houkutella sen suuremmin infoomatta ja kun eiei lämmennyt niin kerroin miten asiat on. Yritettiin sitte mut ei... mies sano et kokeillaan aamulla (ollaan molemmat yövuorossa). Kyllä kai se sillonkin kerkee oikein hyvin jos tänään on dpo -1. Mut kun en oo taas päivittäin tikutellut ja lämmötkin on koholla (voi tosin johtua krapulan jälkimainingeistakin??) niin en osaa taas sanoo mitään varmaks. Mut pääasia ois että ovuloisin ees, niin ei kierto venyis taas pitemmäks... mut kyllä tirahti kyynel ennen töihinlähtöö, kun on se just nyt niin vaikeeta :notworthy:

@Jennipä voi ei:( Harmi, jos meni ovis ohi:( Voihan sitä vielä talletella varalta, hyvinkin voi vielä ehtiä. On varmasti vaikeeta, kun on niin pitkät kierrot, sais vastineeksi kestää oviskin pari kertaa kauemmin kuin muilla.

@Kinder_Kitty mä en yhtän osaa edes arvailla mitä ne viivat meinaa.. Hyvä, että tallettelut on kuitenkin kunnossa;)

Mulla selkeesti rauhallisempi meno kuin viime kierron alussa, en oo ees vielä katsellut onko mies töissä vai kotona parhaat päivät tässä kierrossa.:)

Ota nyt taas selväää.. mamin puikossa pikkasen testiajan jälkeen ehkä n.1min siitä niin avaan sen kannen niin hohtaa oikein viivanpaikka.. ja siis se on tismalleen saman näköinen viivanpaikka minkä sain sillo kp20 päivä pissasta ja sitte kp21 se oli vahvistunut ja kp22.. eihän siinä väriä ole mut kyllä pistää nyt miettimään et mitähän hittoa mun kehossa tapahtuu.. menkkoja ei näy.. mua paleltaa kauheesti ja tisseihin välillä sattuu ja päätä särkeny kaks päivää kun mulla todella harvoin särkee päätä.. jopa voisin sanoa siitä haamuksi..mamin puikkoon en muista saaneeni viivanpaikan paikkaa kun on ollut nega.. siis niinku mitähän hittoa mun keho nyt pelleilee mun kanssa.. testitkin loppuu kohta :D

@Jennipä Alkoholi vaikuttaa ihan hirmuisesti lämpöihin, sen takia mä en ikinä mittaa lämpöjä krapulapäivänä enkä yleensä sen päivän jälkeenkään. Mulla tammikuussa aamulämmöt käyttäytyi näin alkoholin johdosta:

Juomispäivä: 36.2
Krapulapäivä: 36.81
Krapulan jälkeinen päivä: 36.54
Sitä seuraava päivä: 36.21

Eli kannataa talletella varuiksi, voi hyvin olla että lämmöt on koholla alkoholista johtuen! :)

Mulla on Fertility Friendin mukaan DPO 6, eli huomisesta eteenpäin alkaa taas kunnon oirekyttäys. Viime yönä näin jo ensimmäisen vauvaunen, synnytin siinä ihanan poikavauvan, mutta tajusin siinä vauvaa pidellessäni että en ollut tiennyt olevani raskaana, ja että meillä ei oo mitään hankittuna sitä vauvaa varten, ei edes äitiyspakkausta. Sit mietin suostuisiko isä käymään vähän kaupoilla ennen kuin kotiutudutaan :D

Onneksi tässä on nyt pääsiäinen ja tiedossa vapaata + sukulointia, niin en ehkä ylianalysoi jokaista nippausta, tuntemusta ja pierua ja googleta "oire x, y ja z + early pregnancy", mikä on mun vakiohommaa piinapäivinä :rolleyes: tiistaina töiden jatkuessa onkin sitten jo DPO 11!

Kiitti @Shara lämpöinfosta :LOL:. Jotenkin aattelinkin että voi vaikuttaa :whistle:

@Kinder_Kitty :(. Tekeeköhän ne mamim testit herkästi viivanpaikkaa? Toi on inhottavaa elää noin epätietosena kun testit näyttää sitä tätä ja tota :(..

En usko et ovis on mennyt sinänsä, koska mulla on AINA oviksen aikaan nännit kipeytynyt ja nyt ei mitään. En oo kyl enään saanut niin vahvaa viivaa ovistesteihinkään.. Katsotaan tilannetta, mutta kyllä vähän mietin jos ovis jäi tapahtumatta kokonaan...

@Jennipä ei oo ainakaan aiemmin tehnyt.. sillon viimekierrossakin kun testasin olikohan pregnylistä sen 14-15 pvää niin ei näkynyt mitään viivoja vaikka kuin kääntelin.. ja siis testasin mamin puikolla.. ja siitä seuraavana päivänä alko menkat.. mää en vaan ymmärrä.. ja mun linea negrakin (pigmenttiviiva) näkyy selvemmin mitä alkukierrossa..tai sit vaan kuvittelen . mää tuun kyllä hulluks kohta..:confused:

N93
@Kinder_Kitty on kyllä ihmeellinen tilanne! Ärsyttävää. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan mikään kohdunulkoinen tms.

Eilen tuli täällä 4vk kaavinnasta eikä mitään menkkamerkkejä vielä. Normi kierto n. 29pv
Oon lopettanut ressaamisen alkoholin käytöstä yritysaikana, joten aion viettää ratkiriemukkaan pääsiäisen :D:whistle:

@N93 sanos muuta no ens viikolla soittelen polille ja kerron tästä oudosta tilanteesta.. jos testitkään ei rupee vahvistumaan ennen ens viikkoa niin pyydän päästä ultraan.. laittelin kuvia tonne himotestaajiin lisää :D
peukutukset ratkiriemukkaan pääsiäisen pidosta! (y)

@Kinder_Kitty kävin kuikuilemassa himotestaajia ja jotain haamua sun testissä olin kyllä taas näkevinäni. Toivottavasti nyt pian selviäisi, varmasti kuumottava fiilis tällä hetkellä (n)

Mulla on nyt clomit syöty ja kuumat aallot on tulleet hyvinkin tutuiksi. Niitä tulee yöaikaan eniten ja oonkin nukkunut pari yötä aika huonosti sen takia. Sen enempää ei ole kuitenkaan oireita ollut, joten aika pienellä päästiin. Nyt olisi sitten tänään kp10 ja kp16 olisi ultra. Ajattelin alkaa varoiksi kuitenkin tikuttamaan ovista jo tässä parin päivän sisällä :whistle:

@voittamaton joo kuvaan tais vaan tulla aikamoinen varjostus joka näkyy sitten niissä kun kansi päällä.. livenä ei näytä tommoselta kun niissä kuvissa.. ota joo tosiaan tästä mun tilanteesta nyt selkoa.. no sunnuntaina teen sen viimeisen mamin puikon ja katotaan sitte tilannetta.. ellei menkat kurvaa paikalle..

• Tykkää
Reactions: Hope-
Täällä lämmöt on taas normit 36.1.. Jos lämmöt ei rupee nousee niin en usko et ovista tapahtui vaikka ovistesti niin tummaa viivaa näyttikin. Ei kyllä oo ikinä tullut tommosta testiä ilman ovista, mut jos pco aiheuttaa tai jos tulikin vaikka kysta... eilen kyllä saatii talleteltua..

@Jennipä harmi homma jos sitä ovista ei nyt sit tapahtunutkaan :( noi lämmöt on kyl niin julmia kertoo karun totuuden :/ mut tosiaan voihan se olla et alkoholin juonti vaikuttaa montakin päivää lämpöihin varsinkin jos on oikeen kunnolla juonut. onks sulla mitään niinku etovaa oloa mistä vois päätellä et ovis tapahtui? tissien kipuilua?

@Kinder_Kitty no ei oo yhtään ovisoireita. Aina aikasemmin on nännit kipeytynyt oviksen aikaan, nyt ei.. Yleensä ennen ovista iho on paremmassa kunnossa ja kaikki turvotukset katoaa kuten tapahtu nytkin, mut nännikipu puuttuu ja yleensä on ollut jonkinlaisia alavatsatuntemuksia, mut nyt ei. Ärsyttää vaan, et tuli noinkin hienon näkönen ovisplussa, mut mitään ei tunnu tapahtuneen.

@Jennipä i know the feeling :(. viime kuussa tuli niin hieno o-plussa ja sit ovista ei ollutkaan.. et ihan syvältä on kyllä.. mulla tässä kierossa alko etova olo kp16 ja tissit on välillä kipuillu.. eli oletan et ovis ollut.. meinaa noita oloja ei ole alkukierrossa ennen "ovista"..

@Kinder_Kitty toivottavasti siellä olis se ovis tapahtunut.

Tietty mulla olis ollut ovis tosi aikasee verrattuna edelliskiertoihin, nyt on "vasta" kp 31. Voihan siis ovis vielä tapahtua, mutta vähintään yhtä todennäköistä on etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa. Pari kertaa on tullut ovis kp 39, joten jos sitä vähän aikaa jaksas tikutella menemään ennenkuin antas koko oviksen painua unholaan.

@Jennipä heh, me taidetaan olla ainoat, jotka tänne kirjoittelee öiseen aikaankin :ROFLMAO: Oon kans joskus ihmetellyt, että mun kirjoituksen jälkeen tänne tulee vielä uusi viesti, vaikka kello olisi vaikka mitä. Se oot aina ollut sä :D

Tuohon ovikseen tai sen puuttumiseen en osaa kommentoida, kun ei oo vielä yhtään ainutta ovista plakkarissa. Tosin lääkärin mukaan PCOssa tulee vaan sellaista tasaista hailukkaa viivaa pitkin kiertoa, mikä ei tarkoita mitään, mutta plussa on aina plussa. Sun plussa oli vielä niin räikeä kun olla ja voi, on vaikea kuvitella, ettei ovista olisi tapahtunut ollenkaan o_O

Oho, mulla on mennyt koko tää kuukausi kommentoimatta ja tooosi harvakseltaan lueskellen. Vissiin jotain johdatusta hiljaiselo, koska taisi päästä myös ovis livahtamaan huomaamatta ohi: lämmöt on yhtäkkiä koholla, ja tottakai niin että edellinen päivä jäi mittaamatta kun luotin ovistestiin ja ajattelin että ei se nyt vielä. Heitän näillä mamin testeillä vesilintua ja palaan takaisin Sofin testeihin ensi kierrossa - en vaan saa ovista esiin näillä, ilmeisesti liian epäherkkiä mulle. Yhtenä päivänä oli taas sellainen testi, joka tummui reilusti mutta ei lähellekään kontrolliviivaa, vähän niin kuin viime kuussa, mutta en pistänyt edes päivää ylös kun ajattelin että onpas tumma jo näin aikaisin. Vissiin sit oli semi-aikainen ovis, jos nyt kp18 on jo lämmöt koholla. 99,99% varmuudella ei tarvitse testata tässä kuussa, koska pupuiltu on viimeksi kp12 :mad:

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 15.4.2017)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Saniainen! 23v (mies 26v).............ya 7/15, yk 19
Sandzell 25v (mies 26v)................ya 8/15, yk 15
Empa 21v (mies 30v)......................ya 2/16, yk 8
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Puputus 31v (mies 32v)..................ya 4/16, yk 6
Jennipä 24v (mies 24v)..................ya 5/16, yk 6
Puff 24v (mies 28v).........................ya 5/16, yk 5
Haaveilija(ko) 26v (mies 26v).........ya 5/16, yk 7
Kinder_Kitty 24v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 8
annikata 26v...................................ya 6/16, yk 5
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
Toukkahaave87 29v (mies 28)........ya 7/16, yk 4
Tuimatar 27v (mies 36v).................ya 9/16, yk 7
kka 25v (mies 26v)..........................ya 10/16
Ihanapa ..........................................yk5
Sosh 25v (mies 29v)........................ya12/16, yk 1
Shara 27v (mies 28v).......................ya 12/16, yk 3
voittamaton 25v (mies 35v)............ya 12/16, yk 2
eevas 27v (mies 27v)...................... ya 12/16, tjot 3
Eela- 28v (mies 31v).........................ya 1/17, yk 3
Serissamay 19v (mies 21v).............ya 4-6/17
Leikkuri 30v (mies 31v)...................ya 1/16, 2 km
Edith_87 29v (mies 32v)..................yk 6
Pau91, 25v (mies 25v).....................ya 1/17, yk 2
Hope-, 24v (mies 25v)......................ya 9/16, yk 9

Plussanneet 2017:
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Plussanneet 2016:
Sofia90 26v (mies 23v) ya 10/16, yk 3, plussa 12/16
Summer2 27v (mies 24v) yk1, plussa 12/16
Baby_ 28v (mies 32v) ya 8/16, yk 2, plussa 10/16
MerMer 24v (mies 31v) ya 8/15, plussa 10/16
mannamakaroni 28v (mies 31v) ya 9/16, yk 1, plussa 10/16
mapi_ 26v (mies 27v) ya 7/16, yk 3, plussa 9/16
jenetsu 28v (mies 26v), ya 7/16, plussa 9/16, (km 10/16)
Shih 29v (mies 29v) yk1, plussa 9/16
nanja_ 24v (mies 26v), ya 10-11/14, yk 22, plussa 9/16
Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/15, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/14, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/15
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16

Taustalla:
Paputoive 29v (mies 30v) ya 5/15, yk 20, hoidot alkaneet 3/17.
Villisilmä 23v (mies 23v)................ya 4/16

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.

Yhteistyössä