♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Edith_87 toivottavasti rusehtava vuoto ei olisikaan vielä merkki kuukautisista, vaan jostain kivammasta :whistle: Tuuthan päivittämään tilannetta!

Tsemppiä myös @eevas ! Teidän prosentithan kuulostaa kerrassaan hyviltä :ROFLMAO:

Omanapailut: Mulla menee tänään viimeinen terolut ja tissejä on aristanut jo pari päivää, joten eiköhän ne menkat kohta ala. Vitsit kun ootan sitä hetkeä, että voin päivittää tänne punaisella yk2 :D
 
Mites @Edith_87 , onko uutisia?

Pahoittelut @Eela- jos jouduit uuteen kiertoon, mutta hyvä että kierto pysyi sopivan mittaisena (y)

Mun edelliskierto sotki arviot siitä milloin mun ovis mahdollisesti olisi, toinen app arvioi sen olevan ensi viikon maanantaina (10.4.) ja toinen vasta 14. päivä. No, tallettelut on jo aloiteltu niin ei sillä sen väliä, kyllä sen toivottavasti sitten lämmöistä ainakin jälkikäteen bongaa.

Mulla piti olla viini-ilta lauantaina, yleensä kuiva valkoviini on mun herkkua, mutta nyt ei maistunut yhtään. Pari lasia join puoliväkisin, ja loput jäi juomatta. No, eipä ollut krapulaa eilen, mutta vähän hämmentää että miksi nyt näin. Yleensä en lasiin sylje ja viini maistuisi aina :D Parempi tietysti näin, oon nyt yrityksen aikana vähentänyt alkoholin käytön yhteen kertaan kuukaudessa, mutta hyvä jos jää kokonaan pois.
 
Täällä tuli täysin tyylipuhdas nega :unsure: ja pyyhkiessä jäi paperiin punaista eli melko varmasti uskallan julistaa kp1 ja yk 6 alkaneeksi...

No saanpahan ottaa hyvällä omallatunnolla migreenilääkettä nassuun ja jättää tämän kolme päivää kiusanneen helvetillisen päänsäryn taakseni.

(tänään ottaa taas pannuun lähipiirin pallomahat. Miksi heillä asia hoitui niin nopeasti ja kätevästi. Lisänä kumpikin vain hehkuu eivätkä ole saaneet lisäkiloja eivätkä raskausarpia.. on se vaan joskus niin epäreilua :LOL:)
 
@Edith_87 voi höhh:( Ja varmasti negatestin jälkeen ärsyttää, kun muita lykästää, sehän on ihan inhimillistä.

@voittamaton mäkin odotan, että pääsisit jo uuteen kiertoon! (y) Se odottaminen oli niin tuskaista ja mulla se kesti paljon vähemmän kuin sulla.

@Shara mäkin silloin yrityksen alussa join viini-iltamissa tavallista vähemmän, kylläkin ihan tarkoituksella. Sitten tuli megakierto ja ajattelin, etten jaksa stressata, en mä nyt usein juo. Venyneessä kierrossa aina varalta tein kuitenki mielenrauhan vuoksi negatestin ennen edes lasillista ja varmaan teen tässäkin kierrossa samaa:)
 
@ToukkaHaave87 piti oikein laskea kun kysyit, tänään alkaa kp110. Kyllä tänä aikana on ehtinyt jo naurattaa ja itkettää ja kaikkea siltä väliltä :ROFLMAO: Ootko miettinyt meinaatko pyytää noita teroja + clomeja/letroja? Kun tosiaan eihän sen ultran kanssa ole riskiä monikkoraskauksiinkaan kai? Tietysti miinuksena voi sitten saada seksikiellon jos olisikin mahdollisuus kunnon pesueeseen kerralla :D

@Shara mä oon huomannut saman, että nyt yritysaikana ei oo alkoholi maistunut yhtä hyvin kuin ennen. Rakastan punaviiniä ja mun vapaapäivän viettoihin kuuluu välillä ruoanlaitto ja viininlipittely, mutta koko ajan tulee vaan harvemmin ja harvemmin avattua viinipulloa. Tosin tää on ihan positiivinen yllätys, koska jossain vaiheessa vähän jännitin, tulenko kaipaamaan viinin makua raskausaikana. Nyt ainakin näyttäisi siltä, että sitä pelkoa ei ole ;)

@Edith_87 toi on ihan normaali fiilis, jos lähellä on raskausmahoja! Itse katson kateellisena jo ihan tuntemattomienkin mahoja, voin vaan kuvitella miten tiukkaa tekee, jos lähipiiristä löytyy useampikin raskausmasu. Täytyy vaan toivoa, että pääset pian kasvattamaan omaa kupua :barefoot:
 
@voittamaton Kyllä tässä on joo tunneskaalaa ehtiny rullaamaan päästä päähän menkkoja odotellessa :ROFLMAO: Meillä oli gynen kanssa puhelimessa vähän alustavasti puhetta, että kierto käynnistettäis ensi viikolla niillä teroilla ja sitten ovulaatiota avustamaan niitä letroja. Ja vähän ennen ovulaatiota sitten ultrataan, että onko lääkkeillä sinne saatu mitään aikaseksi ja jos on, niin montako. Jos sitten ei jalkapallojoukkue olis tulossa, niin sais luvan heiluttaa peittoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
@ToukkaHaave87 Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, kiva että saatte apuja! Sun täytyy juhlistaa sitten kierron käynnistymistä jotenkin :)

@N93 Toivotaan megaovista saapuvaksi (y)

@voittamaton ja @eevas Mulla kanssa on vapaailtoihin monesti kuulunut viini, Netflix ja sohvalla löhöäminen, mutta nyt ei vaan enää maistu(nut). No, hyvä tosiaan näin, mäkin mietin aiemmin että mitenhän sitten odotusaikana, jos ei vaikka voi kesäillalla juoda kylmää viiniä parvekkeella, mutta ilmeisesti alitajunta nyt jo valmistaa sitä varten :LOL: Nyt jääkaapissa odottaa vielä se viikonlopulta jäänyt viininloppu, kai se täytyy vaan kaataa viemäriin kun mies ei ole mikään viinin ystävä eikä oo sellaista oloa että sitä itsekään olisin nyt lähiaikoina enää juomassa. Onneksi ei ollut mitään vuosikertaviiniä :p
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 24.1.2017)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Saniainen! 23v (mies 26v).............ya 7/15, yk 19
Sandzell 25v (mies 26v)................ya 8/15, yk 13
Empa 21v (mies 30v)......................ya 2/16, yk 8
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Puputus 31v (mies 32v)..................ya 4/16, yk 6
Jennipä 24v (mies 24v)..................ya 5/16, yk 6
Puff 24v (mies 28v).........................ya 5/16, yk 5
Haaveilija(ko) 26v (mies 26v).........ya 5/16, yk 7
Kinder_Kitty 24v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 7
annikata 26v...................................ya 6/16, yk 5
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
Toukkahaave87 29v (mies 28)........ya 7/16, yk 4
Tuimatar 27v (mies 36v).................ya 9/16, yk 7
kka 25v (mies 26v)..........................ya 10/16
Ihanapa ..........................................yk5
Sosh 25v (mies 29v)........................ya12/16, yk 1
Shara 27v (mies 28v).......................ya 12/16, yk 3
voittamaton 25v (mies 35v)............ya 12/16, yk 1
eevas 27v (mies 27v)...................... ya 12/16, tjot 2
Eela- 28v...........................................ya 1/17, yk 3
Serissamay 19v (mies 21v).............ya 4-6/17
Leikkuri 30v (mies 31v)...................ya 1/16, 2 km
Edith_87 29v (mies 32v)..................yk 6
Pau91, 25v (mies 25v).....................ya 1/17, yk 2
Hope-, 24v (mies 25v)......................ya 9/16, yk 9

Plussanneet 2017:
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Plussanneet 2016:
Sofia90 26v (mies 23v) ya 10/16, yk 3, plussa 12/16
Summer2 27v (mies 24v) yk1, plussa 12/16
Baby_ 28v (mies 32v) ya 8/16, yk 2, plussa 10/16
MerMer 24v (mies 31v) ya 8/15, plussa 10/16
mannamakaroni 28v (mies 31v) ya 9/16, yk 1, plussa 10/16
mapi_ 26v (mies 27v) ya 7/16, yk 3, plussa 9/16
jenetsu 28v (mies 26v), ya 7/16, plussa 9/16, (km 10/16)
Shih 29v (mies 29v) yk1, plussa 9/16
nanja_ 24v (mies 26v), ya 10-11/14, yk 22, plussa 9/16
Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/15, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/14, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/15
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16

Taustalla:
Paputoive 29v (mies 30v) ya 5/15, yk 19, hoidot alkaa 3/17.
Villisilmä 23v (mies 23v)................ya 4/16

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
no nyt on kyllä aikamoinen kierto meneillään.. siis ikinä ei ikinä oo tullut tommosia limoja mitä äskön kun kävin täys istunnolla eli :poop: :ROFLMAO: siis koko paperi täynnä oikein venyvää valeeta limaa jossa oli hitusen kellertävää.. siis se oli paksua mutta ei tönkköä kuten eilen :D se siis veny ja veny....tänään petipuuhiin.. semmosta siis ihan egg-white ovislimaa o_O joko ne mun viimeviikon o-testit kusetti mua silmään..koska mun keho on nyt sitä mieltä limoista päätellen et ovis ois nyt mahdollisesti jos se siis vaan tapahtuu..meinaa viimeviikolla ei ollut tommosia limoja ei ollenkaan.. mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu.. edes viimekierrossa ei ollut mitään vastaavaa vaikka ultrassa oli nähty 18mm folli..o_O:LOL: se lima siis muistutti paksua limakalvoa o_O
niin siis eilen kaivelin kohdunnapukkaa ja se oli ylhäällä en tie oliko auki mut siis sen jälkeen tuli paperiin kellertävää paksua venyvää limaa...

mulle voi päivittää listaan et yk8
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä ja N93
no nyt on kyllä aikamoinen kierto meneillään.. siis ikinä ei ikinä oo tullut tommosia limoja mitä äskön kun kävin täys istunnolla eli :poop: :ROFLMAO: siis koko paperi täynnä oikein venyvää valeeta limaa jossa oli hitusen kellertävää.. siis se oli paksua mutta ei tönkköä kuten eilen :D se siis veny ja veny....tänään petipuuhiin.. semmosta siis ihan egg-white ovislimaa o_O joko ne mun viimeviikon o-testit kusetti mua silmään..koska mun keho on nyt sitä mieltä limoista päätellen et ovis ois nyt mahdollisesti jos se siis vaan tapahtuu..meinaa viimeviikolla ei ollut tommosia limoja ei ollenkaan.. mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu.. edes viimekierrossa ei ollut mitään vastaavaa vaikka ultrassa oli nähty 18mm folli..o_O:LOL: se lima siis muistutti paksua limakalvoa o_O
niin siis eilen kaivelin kohdunnapukkaa ja se oli ylhäällä en tie oliko auki mut siis sen jälkeen tuli paperiin kellertävää paksua venyvää limaa...

mulle voi päivittää listaan et yk8
Mullakin paristi tullut tuhdit limat :ROFLMAO:

Sen jälkeen kyllä kohtukin supisteli hetken mutta mulle oli 100 varma ovismerkki :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
ei voi olla innostumatta tommosista limoista :D .mut joo eipä mun kohdalla mitkään limatkaan meinaa mitään.. jos se munarakkula jää puhkeamatta kuten mun tapauksessa jää.. mut eipä sitä voi ikinä tietää koska se ovis tapahtuu.. mut kertaakaan sen tärppikierron jälkeen ei oo ollu vastaavaa oviskipua mitä siinä kierrossa oli..sillon tuli pari nopeeta kiukkusta vihlasua ja sit se oli siinä ja siitä 2viikkoa niin plussa testissä..
 
(y)Täällä selkiytyi työkuviot ja parin viikon työttömyydellä selviän ja toukokuussa alkaa vakityö, jes ei sijaisuus! Mut oon niin innoissani, että en ehkä halua heti nyt sitten raskautua.. Tietty nyt jos tästä on tärppi käynyt niin oon onnesta soikea:love: Ei varmaa ehkäisyä aloiteta, et kattelen siirrynkö taustailijoihin vai pysynkö tjottailijana:D Varmaa parhaat päivät käytetään kondomia, mut onhan se aina raskauden "riski" olemassa, jos tää mun kroppa raukka ikinä alkaa toimia:giggle:

@Jennipä kiitokset päivittelystä!

@Kinder_Kitty kai ton on jo pakko meinata ovista! Jospa ois nyt vastoin kaikkia odotuksia tapahtunut / tapahtumassa(y)
 
Mikähän siinä on, että raskaustestin osto on varma tädin tilaaja... Maanantaina alkoi testin jälkeen pieni tuhru ja loppui samantien siihen. Tiistaina ei mitään. Samoin ei tänäänkään päivällä. Kävin hakemassa uuden testin, jonka ajattelin tehdä huomisaamulla. Ehdin jo innostua, että jospa sittenkin... Oireet kuitenkin lupaavia eikä sellaisia ole ennen ollut. Yleensä ne vain...tulevat...tiukan yhden illan itkuhuutoraivarikohtauksen jälkeen :LOL:

Ja eikä sitten mitä. Eikö äsken paperiin tullut kunnolla tummanpunaista :mad: Mikä ***** siinä on, että ennen niin säännölliset, kivat ja suoraan oppikirjasta olleet menkat muuttuivat heti kun aloitimme lapsen teon tällaisiksi ihmeelliseksi kukkuu-täältä tullaan-eipäs tullakaan-no nyt me tullaan- no ei tullakaan-no nyt me sitten tultiin ja kunnolla!!! - vuodoiksi:mad:

:poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop: sanon minä.

Pahoittelut avautumisesta.
 
No voi pas...tilli:poop: @Edith_87 :( Onpa ikävästi kyllä, oisivat alkaneet kerralla eikä mitään harhautuksia.

Mäkin oon ihmetellyt miten tän vauvahomman myötä on alkanut tulla kaikkia ihme tuntemuksia, niinkuin usein oksettava olo ja palelua jne.. Eikai mulla ennen ollu ikinä mitään, ku ei kerennyt kuunteleen eikä ollut tarvista:ROFLMAO: Toisaalta hyväkin, huomasin sen kilpirauhashäikän just siitä pahasta olosta. Oisin varmaa muuten porskuttanut, kunnes oisin kaljuuntunut tai laihtunu iha luurangoksi. Nyt ei ole enää ollutkaan pahaa oloa, että kehitystäkin.:)
 
Kiitos listan päivityksestä @Jennipä mullekkin vois päivittää miehen iän kun en näköjään oo sitä ilmottanut. Eli mies 31v.

@Kinder_Kitty peukut oviksesta(y) voisko olla että ne viime viikkoiset viivat oli vasta lh-nousua ja nyt testi ois vahvempi tai selkee plussa?

Täällä ihan samat fiilikset @Edith_87 :poop: tein sen viimesimmän negatestin niin samalla vessareissulla alko menkat ja sitä ennen ollu vaan jotain ihmeoireita, joita ei ennen oo ollut. Eikä taas ollut ollenkaan niitä mun tyypillisiä oireita. Menkat esim alko ihan ihan hiljalleen tiputellen ja jatkui näin pari päivää. Yhden päivän vuos vähän reilummin, mutta normivuotoihin nähden vähän ja sitten taas vaan tosi niukkaa. Tääkin nostaa toiveita ja tekis mieli testata vielä, jos oisinki se poikkeus joka vahvistaa säännön tiputtelemalla raskaudesta huolimatta, mutta mitä sitä paskaa, nega se on kuitenkin..:poop:

Varsin positiivinen kirjoitus:p oon ollut alkuviikon saikulla kovan kurkkukivun ja flunssan takia (ehdoton raskausoire sekin!:cool:) niin seinät kaatuu jo päälle ja mieliala on aika maassa, mutta huomenna taas noustaan kun pääsem töihin levähtään:D
 
@Eela- jos siis mitään ovista tapahtuu.. miten niin muka pessimisti.. mun o-testit loppu viimeviikon torstaina.. ja tayssista sillon viime ke ultran jälkeen sanoivat ettei tarvii enää testata.. en oo jaksanu tilata lisää o-testejä :D ens kiertoon sit tilaan.. mut ois ollut kyllä ihan jännä testata nyt o-testillä et miltä ois näyttänyt... eihän niihin o-testeihin voi aina satavarmasti luottaa meinaan viimeviikolla ei ollut yhtään limoja..tummista o-testeistä huolimatta.. eli mielummin uskon ja luotan omiin kehon merkkeihin ainaki mun keho kovasti yrittää ovista.. limathan johtuu korkeesta estrogeenin erityksestä..kasvava folli erittää siis sitä estrogeeniä..ja estrogeeni paksuntaa kohdunlimakalvoa.. aivolisäke reagoi korkeeseen estrogeeniin ja antaa lh-piikin merkiks munasarjoille et on aika irrottaa munasolu.. tai sit mun keho on vaan sekoomassa kun o-testit näyttää mitä sattuu vaikka ei oo ees limojakaan :D ota mun kehosta nyt sit selkoo :D
 
Oon ehkä helposti höynäytettävissä, mutta katselin netflixissä empresses in the palace - sarjaa, ja siinä mainittiin 3 jakson kohdalla, että myski hajusteena voi aiheuttaa lapsettomuutta (n)

Sitte tietysti uteliaana rupesin pohtimaan mun lempihajuvettä viime vuoden keväältä, ja se oli kuin olikin - myskipohjainen! :cautious:

Ja siis käytin sitä joka ikinen päivä, iholle ja satunnaisiin vaatekappaleisiin :whistle: ja sain tuon hajuveden käytön aikana keskenmenon o_O

Tiiä sitten pitääkö paikkansa :rolleyes:
 
@Hyppymassu rakastan tota sarjaa :LOL: Oon kattonut sen varmaan kolmeen kertaan läpi. Tuntuu niin lohdulliselta katsoa sitä, kun niillä naisilla on myös hirveitä vaikeuksia lapsen saannissa ja sen pitämisessä.

Täällä myös ollaan kipeenä @Eela- Muutenkin vituttaa ja väsyttää niin eikö tänään tule remppamiehiä repimään suihkun betonilattiaa irti. Meille iski vesivahinko tämän kaiken muunkin :poop::n lisäksi.

Onnea tosiaan työpaikasta @eevas (y)

Tänään on huono päivä. Pitäisi vaan jatkaa rennolla tjottailulla, mutta minkäs teet kun aivoihin tuntuu olevan koodattuna kiertopäivät, ovulaatio ajankohdat ja kaikki :giggle: Ja jotenkin ketuttaa miehenkin rento asenne, että eihän tässä ole hätiä mitä. Kyllä se sieltä ihan justiinsa tulee. No helppo hänen on sanoa, kun hän on vauvakuumeillut vasta yritysajan. Itse jo kolmatta vuotta kuumeilen, odotan ja kaipaan. Tuntuu että tänään käyn miehen kanssa tiukan keskustelun siitä, että hänenkin olisi aika ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa se satunnainen tupakanpoltto ja katsoa hieman tarkemmin mitä syö ja paljonko.
 
@Eela- se on ihan uus työ eri paikassa, paremmin vastaa koulutusta ja vastuullisempi tehtävä.(y) Nyt ainakin tekee vähän mieli lykkäillä yritystä, mut toisaalta en usko sellaiseen suunnitteluun (enää), että "ensi vuoden pääsiäisenä olisi sopiva aika" niin en halua siihen ehkäisyyn palata. Saa edelleen tulla ylläri:love: Ja tosiaan nyt ei ole sitä huolta, että jos plussa tulee niin oon työtön, eikä kukaan palkkaa mua jne,

@Edith_87 vielä vesivahinkokin:( Kyllä se siitä taas, mutta saa ottaa päähän oikein urakalla. Se on ihan luonnollista, että välillä v*tuttaa.

Kipeille paranemisia ja kiitoksia onnitteluista!:)
 
Tänään tulee omanapailut ekana: Aamulla ei alkanutkaan kp111 vaan menkat jeeee! Eli mulle saa päivittää yk2 alkaneeksi. Laskin jo, että mun ultra menisi heti pääsiäisen jälkeiseen tiistaihin, toivottavasti saan sille päivälle gynen varattua, kun nettikalenteri näytti ihan täyttä.. Täytyy soitella hänelle huomenna. Kiitos @Jennipä kun jaksat päivitellä listaa (y)

@ToukkaHaave87 kuulostaa samanlaiselta suunnitelmalta kuin mulla, toivottavasti tää toimii meille molemmille :LOL:

@eevas onnea vakituisesta työpaikasta! Tjottailu kuulostaa hyvältä, tosin voi olla, että tärppääkin nyt sitten heti kun stressaat vähemmän :ROFLMAO:

Paranemisia ja tsemppejä muutenkin @Eela- ja @Edith_87 ! Kyllä välillä saa ja kuuluukin harmittaa. @Edith_87 meillä on sama tilanne miehen kanssa. Helppohan se on hänen tjottailla, kun on vauvaa toivonut muutaman kuukauden, mutta mä olen vauvakuumeillut täysillä jo pari vuotta, niin ei paljon rento asenne tässä kohtaa enää nappaa :LOL:
 

Yhteistyössä