Kuulkaas naiset, nyt on tästä kierrosta toiveikas olo, ja toisaalta vähän tyhmä olo että tajusin tämän vasta nyt. Nimittäin, jätettiin nyt (vasta) tässä kohtaa liukuvoiteen käyttö pois.
Olin kyllä aiemminkin lukenut että liukuvoiteet voi vaikuttaa siittiöiden liikkumiseen, mutta ajattelin että sillä meinataan jotain erikoisia makuliukkareita tai muita. Meillä on ollut käytössä RFSU:n vesipohjainen perusliukkari, niin ajattelin ettei se mitään vaikuta, mutta ilmeisimmin vaikuttaa aika paljonkin.
Voi olla että osa mun löytämästä datasta oli vaan sen Pre-Seed -liukkarin propagandaa, mutta ainakin niiden taulukossa väitettiin että kun siittiöt tarvitsisi noin 7.5 pH:n pärjätäkseen, niin tuon meidän liukkarin pH olisi jotain 5 luokkaa mikä on vahingollista siittiöille, ja että siittiöiden liike pysähtyy käytännössä kokonaan jos/kun ne joutuu liukuvoiteen sekaan. Eihän liukkari tietenkään kokonaan estä raskaaksi tulemista, mutta jos ajatellaan että ideaalitapauksessa joka kuukausi on se noin 15 - 20% todennäköisyys tulla raskaaksi, niin jos liukuvoiteen käyttö vaikka edes puolittaa sen, niin alkaa olla aika pienet prosentit!
Joten, luomuna mennään tästä eteenpäin. Vähän tukalaa on, kun mies on keskivertoa isompi ja mä taas taidan olla anatomialtani vähän keskimääräistä pienempi. Mutta, näillä mennään
Toi Pre-Seed on niin kallista ja ei sekään edesauta siittiöiden perillepääsyä, se vaan haittaa sitä kaikista vähiten, niin en halua sitäkään kyllä ostaa.
Pahoittelut tekstimassasta jos tää oli kaikki teille ihan tuttua juttua, olin itse vaan niin yllättynyt ja hämmentynyt tästä eilen että halusin jakaa tän!