♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Todellakin @eevas ! (y)
Mut on tää pillereiden jälkeinen elämä kyl ollut kummallista. Omaan kroppaan on joutunut tutustumaan ihan uudestaan. En ikinä ajatellut et pillerit vaikuttais näin paljon ihon kuntoon ja hiusten rasvoittumiseen.. Lisäksi ollut vähän kaikenlaisia oireita loppukierroissa, mitä ei ole pillereiden aikana koskaan ennen ollut (ja joita aluksi aina luulin raskausoireiksi) ja olen nyt siis oppinut mitä on mun pms-oireet :LOL:Pahoinvointi/etominen on ainut mitä ei ole ollut, et jos semmosta tulee niin alkaa olee jännät paikat! :ROFLMAO:
 
N93
semmonen olo, että sama nostaa kädet pystyyn tän asian kans ku ei onnistu niin ei onnistu. Lisääntykööt ne ketkä siinä onnistuu :D Vaikka oon aktiivisesti täällä palstalla nyt niin enemmän semmonen olo että seurailee toisten kuulumisia ja piinailuja ku ois ite haaveilemassa. Oi niitä aikoja ku kaikki vaikutti vielä realistiselta :confused: (eli ehkä viime heinäkuussa)
 
@N93 mulla on ihan samoja fiiliksiä kuin sulla! siis tuosta et kädet pystyyn vaan asian suhteen.. oon tosiaan ollut aika naivi ja olettanut ovuloivani kun oon saanut o-plussia..mut mun kohdalla ei ovista tapahdu siltikään.. mulla on kyllä niin selkee pcos vaikka verikokeet ei tue asiaa mut mulla on hirsutismiä(liikakarvoitusta) ja aknea.. ja munasolun irtoamishäiriö..mun pääasiallinen dignoosi on siis ovuloimattomuus. ja tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, yleensä kyllä se menee niin et kun o-plussa tulee niin ovis tapahtuu jos kaikki on kunnossa. kyllä tää tästä helpottaa..mut mulla ei oo kyl mitään piinailtavaa.. ja enkä kyllä anna itteni elätellä toiveita oviksesta ja raskautumisesta tällä hetkellä.. onhan se aika masentavaa..
 
@Kinder_Kitty ja @N93 paljon voimia ja tsemppiä sekä iloisia muita aiheita ajateltavaksi :unsure::) osaan ja en osaa kuvitella kuinka vaikeaa elämänvaihetta käytte ja mitä mielessänne pyöritätte. En osaa muutakuin koko sydämestäni toivoa, että teilläkin olisi pian piinailtavaa ja positiivinen lopputulos :love:

@Eela- En tiedä :LOL: Tänään on koko päivän särkenyt sinnikkäästi päätä, johon särkylääke ei auttanut. Mahaa ja alaselkää alkoi vihloa menkkamaisesti tuossa muutama tunti sitten. Vessapaperit pysyy silti puhtaana... Tässä pohdinkin, jos sunnuntaihin mennessä ei ole tullut tätiä niin tohtisiko sitä tehdä testiä.. täytyy myöntää että osittain kutkuttaa tehdä ja osittain haluan odottaa. Ota tästä nyt selvää :p :rolleyes:
 
@N93 itelläkin tuntuu, et parempi suunnitella elämää niinkuin ei yrittäisi lasta saadakkaan. Aloitin koulun, mutta nyt on jo aikaa kulunut jo sen verran, että se ehtii loppua ennenkuin lapsi syntyisi vaikka heti paksuksi pamahtaisin. Nyt mietin varaisiko etelänmatkaa kesäksi, vaikka taitaa olla aika vähän enään matkoja jäljellä. Tuntuu, et pitää vähän koettaa uhmata luontoäitiä :ROFLMAO:.

Mut eipä tässä nyt tunnukkaan, et olis yritys edes päällä. Nää pitkät kierrot saa kyllä tehokkaasti unohtamaan piinailut ja vauvantekostressin. Nyt kyllä taas stressaa tuo miehen simppanäyte, kun ei herra ole saanut taas aikaakaan varattua :mad:. Aina unohtaa, ei ehdi tai sieltä ei vastata. Ja tietty stressaa, että sitten kun hän ajan saa, niin onnistuuko näytteen otto. Näytteen tuloksia en uskalla sen kummemmin ajatella, keskityn vaan siihen, että näyte saadaan hoidettua ja siten tutkimukset käytyä läpi.

Kauheesti tsemppiä @Kinder_Kitty. Toivottavasti jaksat pitää toivoa yllä, kun juuri muuta ei meillä oikein ole, kunnes eräänä päivänä on. Eikä kukaan jaksa ikuisesti olla 100% tässä mukana ja pysyä positiivisena.

Ja plussatuulia @Eela- ja @Edith_87 :love:. Edithille kyllä suutun, jos alkaa menkat olee myöhässä päivääkin pidempään, etkä suostu testaamaan :ROFLMAO:. Sen verran täällä palstalla tulee kanssaelettyä piinailuja, että minulla "palaa kiinni" jos täällä jäädään arpomaan vielä menkkojen myöhästymisen jälkeenkin :LOL:. Ei nyt tosissaan, kunhan selitän :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
 
Ja sitten mietin, että mitenköhän ne alkukierron verikokeet onnistuu. Jännittää, kun ei osaa yhtään arvioida millon uusi kierto mahdollisesti alkais ja miten sitten työvuorot sattuu osuu.. Ja entä jos en ovuloi, vaan tulee semmonen niukka tyhjennysvuoto, kuten joskus aiemmin? Vaikuttaakohan se sitten niihin tuloksiin :oops:.
 
@Jennipä höh, kun se mies ei saa aikaa varattua:unsure: Teillä on kyllä vastustanut tuo homma(n) Mulla on ollut vaan yksi megakierto ja heti tippui vauvahaaveet ja piti alkaa kaikkea muuta haaveilla, tuntuu vähän turhalta nytkin, jos seuraavat menkat on juhannuksena:ROFLMAO: Mut noiden kokeiden kannalta on kyllä hankala:unsure:

@Eela- harmitus negatestille:( Mutta vielä on toivoa eiks niin;) Ja @Edith_87 joko testailit?

Mulla on 0,00000000001% mahdollisuus tässä kierrossa ja aattelin testata ens pe, jos ei ennen sitä käy niin riemukkaasti, että pääsenkin jo uuteen kiertoon:) Nyt äkkiä irtaudun puhelimesta ennen kuin alan googlettaa onko kuukautiskivut ilman kuukautisia mahdollisesti raskausoire:ROFLMAO::LOL:
 
Täällä taidetaan siirtyä yk 5. Tiputtelu alkanut tänään. V*ituttaa suoraan sanottuna. Lohduttavaa kuitenkin, että muutama viime kierto ollut sama 31pv kun aiemmin saattanut heitellä melkein viikollakin.

Mä jännäilen myös @Edith_87 sun puolesta:giggle:

@Jennipä toivottavasti mies sais toimitettua näytteen ja saisitte hommaa eteneen. Ja sulla on kyllä rautaiset hermot noin pitkien kiertojen kanssa(y)
 
Voi harmi @Eela- :unsure: Mutta loistavaa, jos kierto alkaa nyt vakautua (y)

Mä en oo testannut vieläkään :giggle: Eilen kävin kyllä hakemassa Clearbluen plussa -testin kotiin, missä on pari noita testejä. Tänään on kp 28 ja nyt mietin, että a) testaanko tänään päiväpissasta b) ootanko tiistaihin kun täti olisi virallisesti päivän myöhässä :LOL: c) ootan sen viikon vielä :LOL:

Miestä naurattaa, kun liikun täällä näiden kolmen vaihtoehdon välissä. Se liputtaa viikon odottamisen puolesta, koska: "Kyllähän sen sitten ehtii nähdä kasvaako maha vai ei" (suora lainaus).

Lueskelin vain, että noi Clearbluen Plussa testit ei ehkä ole niitä kaikista parhaimpia. Antaa viivan paikkaa ja vaikka mitä.. Eli nyt pohdin pitääkö huomenna apteekista hakea niitä apteekin omia siihen rinnalle varmistamaan :ROFLMAO:

Ja jos mä teen päiväpissasta kauanko mun pitää pidätellä... :ninja::ROFLMAO:
 
@eevas 0,00montakolie001% mahdollisuus :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. Ja kyllä voi olla raskausoire kuukautiskivut. Mikä kp ny?

@Eela- mä en nyt oikein ymmärrä mistä porukkas repii, et mulla ois jotenkin rautaset hermot muka noitten kiertojen kanssa? :ROFLMAO: mähän olin jo 5kk ehkäsyn lopettamisesta istumassa terveyskeskuksen lääkärillä vaatimassa apua kun ei homma toimu, vaikka oli vasta toka pitempi kierto käynnissä :LOL:. Ei kuulosta kovin pitkähermoisen touhulta minusta :whistle:
.

Ainoo mihin meinaa mennä hermot on toi miehen osuus hommassa, kun se ei oo mun hoidettavissa. Eikä ainakaan hoputtaminen auta siinä asiassa suoriutumisessa, yritän vain muistutella kun on sopiva hetki...

Ja pahoittelut, jos uusi kierto nyt alkaa :(.

@Edith_87 suunnitelma a! Tai hätätapauksessa b :whistle:
 
Taitaa jäädä ensi viikolle johonkin aamuun, kun herään tarpeeksi ajoissa :LOL: Nyt janottaa ja pissattaa sitä tahtia ettei vaan millään pysty pidättämään neljää tuntia (tai olla juomatta kahta :giggle:) :ROFLMAO:

Muoks: Pienen pientä rusehtavaa valkkaria. Täti tulee joko huomenna tai tiistaina. Lykkään siis testiä siihen, kunnes tuo selviää...
 
Viimeksi muokattu:
Voi kurjuus @Eela- .. pahoittelut :unsure:

Mä olen monesti miettinyt sitä miltä sen plussan näkeminen sitten mahtaa tuntua. En pysty edes kuvittelemaan sitä! Mun kaikki testit ovat olleet niin puhtaita negoja että vaikea kuvitella et niihin ikinä piirtyis kahta viivaa. En oo ikinä nähny edes viivanpaikkoja. En varmaan usko silmiäni, jos (ja toivottavasti kun) sellainen ihme joskus tapahtuu ..

Täällä jännäillään kans @Edith_87 puolesta! :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: ToukkaHaave87
N23
@N23 voimia ja aurinkoa sun ja teidän kevääseen! ❤ En oikein tiedä mitä sanois, mutta haluaisin sanoa jotain tsemppaavaa ja voimaannuttavaa! Samoin @Kinder_Kitty! En voi edes kuvitella kuinka raskaita aikoja käytte läpi.

Tervetuloa @Hope- :)

Vieläkö meinaat sinnitellä testienteossa @Edith_87? Tahtoisin jännäillä sun testien kans:ROFLMAO:

Tägäät väärän nimimerkin ;) Mulle tulee ilmoituksia vaikken täällä edes pyöri :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@Jennipä kp23 (ehkä) tällä hetkellä. Viljelyksessä on teoria, jonka mukaan ovis olisi ollut kp10-11 ja siihen osuis tallettelutkin..:giggle: Sen jälkee onki ollut mies reissussa tähän viikonloppuun, että jos ovis olisikin ollut myöhemmin niin siitäpä ei plussa saada.:rolleyes:

On niiin epätodennäköistä, että naurattaa vähän itseänikin, mutta aion nyt taas vähän edes haaveilla, että ois mahdollista:love:
 
N93
@eevas toivotaan plussaa kuitenkin :love:
@Hope- toivotaan et kohta saat kokea sen ja kaikki menis hyvin:)

Mulla tällä hetkellä ne ajatukset; että ollaan vaan miehen kanssa kahdestaan. Raskauden mahdollisuus on omassa päässä ihan minimissään ja kaikki haaveet perhe-elämästä on menneen talven lumia. Näillä eteenpäin(y)
 
Oi anteeksi @N23 :ROFLMAO: vahingossa oon tägänny sut. Eihän tuo kauas heitä, kun tarkoitus on ollut kirjottaa @N93. Toivottavasti en oo tehnyt tuota kovin montaa kertaa(n)

@Jennipä ehkä annat täällä palstalla niin rauhallisen ja lunkin kuvan, että ulkopuoliselle vaikuttaa että oot asian kans ihan sujut?:LOL:

@eevas tuo teoria kuulostaa hyvältä(y)

@Hope- luulen että mulle se on onnellisuus ja järkytys yhdellä kertaa jos plussa tulee. Ovistestit anto hyvää esimakua, ei pelota niin paljon kun tietää miltä se näyttää:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
N23
Oi anteeksi @N23 :ROFLMAO: vahingossa oon tägänny sut. Eihän tuo kauas heitä, kun tarkoitus on ollut kirjottaa @N93. Toivottavasti en oo tehnyt tuota kovin montaa kertaa(n)

@Jennipä ehkä annat täällä palstalla niin rauhallisen ja lunkin kuvan, että ulkopuoliselle vaikuttaa että oot asian kans ihan sujut?:LOL:

@eevas tuo teoria kuulostaa hyvältä(y)

@Hope- luulen että mulle se on onnellisuus ja järkytys yhdellä kertaa jos plussa tulee. Ovistestit anto hyvää esimakua, ei pelota niin paljon kun tietää miltä se näyttää:ROFLMAO:

Ei hätää, pari kertaa ainoastaan! (y)
 

Yhteistyössä