♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@kiuski hyvä kun soitit (y) saa hommaa alkuun. Vaikka voihan se olla että tärppää ennenkuin pääsee ees käymään missään, mutta jos ei niin tietää ainakin miten edetä.

@Kinder_Kitty joo ei onneks tartte ruveta säätää lääkkeiden ja veriarvojen kanssa. Simppatestit tulee miehelle vissiin vasta sitten kun oon käynyt siellä gynellä. Ehkä toi maitovuoto johtuu pelkästä vauvakuumeilusta :ROFLMAO:
 
@Jennipä tuleeko sitä maitoo ihan puristamalla? mulla itellä aika harvoin mut silloin tällöin tulee jotain kirkasta.. ja siis ite tunnen sen selkeesti paita kastuu vähän siitä nännin kohdalta.. mut mitään ei tuu kun puristan :alien: mut oon vaan huomannut tämän asian tapahtuvan kun lotraan vedellä :LOL::D et mitähän imettä.. en varmasti kuvittele koko asiaa kun ikinä ennen ei oo tullut minkäänlaisia nesteitä rinnoista.. tää vaiva on tullut oikeestaan sen jälkeen kun lopetin pillerit... mä ainakin pyytäisin sitä gyneä tutkimaan rinnatkin..
 
@Jennipä okei. hmm jospa tää ois nyt merkki menkkojen alkamisesta.. ällövaroitus!! sisältää eritejuttua! :LOL::ROFLMAO: eli valkkari oli melko kellertävää..huhtikuussa oli sama homma ja tästä seuraavana päivänä alko menkat.. jospa nyt meinais samaa..kuulemma tuo kellertävä vuoto johtuu siitä et keltarauhashormoni värjää sitä..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@kiuski Olipa riipaiseva lukea sun pahasta mielestä :cry: Ei voi kuin toivoa parempaa oloa!

Täällä ollaan miehen kanssa myös ajoittain syytelty vuoron perään itse itsejämme. Toinen aina koittaa sit tsempata, kun eihän se itsensä syyttely hyödytä mitään. Alku vuodesta on itsekin otettava rohkeasti luuri käteen, jos mitään ei tapahdu.
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 23.11.2016)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Paputoive 28v (mies 29v)..............ya 6/15, yk 14
Saniainen! 22v (mies 25v).............ya 7/15, yk 12
Sandzell 24v (mies 25v)................ya 8/15, yk 11
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16
Villisilmä 22v (mies 22v)................ya 4/16, yk 8
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Jennipä 23v (mies 23v)..................ya 5/16, yk 5
Pehmis26 26v (mies 26v)...............ya 6/16, yk 7
Kinder_Kitty 24v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 4
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
ajatuksissa 26v (mies 29v)............ya 5/16, yk 8
Puff 24v (mies 28v).........................ya 5/16, yk5
Tuimatar 27v (mies 36v).................ya 9/16, yk2
Innih 23v (mies 24v).......................ya 10/16, yk 1
Sofia90 26v (mies 23v)...................ya 10/16, yk 2
Empa 21v (mies 30v)......................ya 2/16, yk 8
annikata 26v...................................ya 6/16, yk 5
kka 25v (mies 26v)..........................ya 10/16
Puputus 31v (mies 32v)..................ya 4/16, yk 6
Ihanapa ..........................................yk3

Plussanneet 2016:

Baby_ 28v (mies 32v) ya 8/16, yk 2, plussa 10/16
MerMer 24v (mies 31v) ya 8/15, plussa 10/16
mannamakaroni 28v (mies 31v) ya 9/16, yk 1, plussa 10/16
mapi_ 26v (mies 27v) ya 7/16, yk 3, plussa 9/16
jenetsu 28v (mies 26v), ya 7/16, plussa 9/16, (km 10/16)
Shih 29v (mies 29v) yk1, plussa 9/16
nanja_ 24v (mies 26v), ya 10-11/14, yk 22, plussa 9/16
Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16

Taustalla:
Vadelmiina 27v (mies 27v)
likka90 25v (mies 33v)
huupelson 25v (mies 25v)
ladygreen 24v (mies 25v), odottelee syksyn hoitoja

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
^Listaa ei oltu päivitetty melkein kuukauteen, eikä ketään saanut siirtää plussanneisiin :cry: Missä meidän vauvat viipyy? o_O Täydentäkäähän tietojanne punaisella niin voin päivittää ne listaan, ei jaksa lukee kuukauden ajalta kaikkia viestejä ja etsiä kaikkien tietoja erikseen :geek:

Mitäs tänne, kp 10. Hiljaista on ollu makkarin puolella.. Eka oli mies kipee, sit oltiin riidoissa muutama päivä kun miestä v***tti mm. kaikki tässä elämässä enkä mä jaksanut katsella sellasta kiukkuamista ollenkaan, ja nyt oon vissiin minä tulossa kipeeks. Ei oo mieskään yhtään ollut musta "kiinnostunut", oon tässä vähän mietiskellyt onko se tullut katumapäälle vauva-asian suhteen kun ei oo petihommat innostaneet. On vähän hektinen elämänvaihe tässä nyt ja oon kyllä miettinyt, etten edes haluais vauvaa tällaiseen vaiheeseen. Tiedän kyllä että tää on vaan tän hetkinen tilanne ja ens viikolla voidaan olla jo taas umpirakastuneita ja plaaplaa, Noh, kuten on tullut todettua monta kertaa, niin vauva tulee sitten kun sen aika on ja asiat kyllä sitten järjestyy tavallaan.
 
Täällä meneillään kp 20/29-31 dpo 8. Jäätävä flunssa päällä, yskää, ääni pois ja vaikka mitä mahdollisia flunssan oireita. Lauantaiaamuna ajattelin ensimmäisen testin tehdä, olis yhdet pikkujoulut niin tietäis vähän osviittaa.. Jotain tuntemuksia on ollut. Rinnat on jotenkin täyteläisemmät, mieskin tuumasi että rinnat suurentunut/turvoksissa. Alavatsalla ollut jotakin tuntemuksia. lisäksi itku on ollut aika herkässä. Toki kaikki voi olla minun mielikuvituksen/ toiveiden tekemiä tepposia. Nyt ei muutakuin piinailemaan vielä.:)
 
Aattelin että ehkä mäkin voisin virallisesti tulla tänne listalle :D
Eli siis: ollaan miehen kans molemmat 26v ja yritys alotettiin toukokuussa 2016, yhtään plussaa ei oo vielä näkynyt..
Tosin huomen pitäs menkat alkaa nii saas nyt nähdä kuinka käy :)
 
Täällä taitaa olla yk 9 meneillään. Tällä hetkellä ei mitään erityistä millään tavoin, oviksen jälkeen tullut ja tulee edelleen kermamaista valkovuotoa pikkareihin asti. Mutta niin on joissain kierroissa aiemminkin tullut, eli en usko sen tarkoittavan yhtään mitään. Pienin toivein jatketaan piinaviikkoja :rolleyes:

Villis kp 18/25-28, dpo 5
 
Kivaa, lapsettomuuspolilta soitettiin kun olin töissä. Vastasin kuitenkin ja siinä sitten kuuntelin että pitää käydä verikokeis vielä ja mieheltä pitää saada simppanäyte. Selosti aika paljon mut suurin osa meni kyllä ihan huti eikä jäänyt mieleen, kun ei ollut tosiaan paras hetki puhua. Tulee sielt viel kirjettä perässä missä ohjeita. Vähän vaan epäluottavainen olo koko hommaan, kun simpat tutkitaan kaaaukana kotoa, joten näytettäkään ei voi oikein kotona antaa. En tiiä miten miehen kantti kestää lähtee useamman tunnin reissuun antamaan näytettä, vieläpä kun pitää suunnitella koko näyteopetaatio niin että ei olis töitä. Just puhuttiin miehen kanssa koko hommasta ja kertoi että kovin stressaa..

Onhan tässä vielä toiveita että raskautuisin ilman mitään apujakin. Mutta näillä pitkillä kierroilla vuos menee äkkiä umpeen ja kuitenkin haluaisin sen avun jos ei ala kuulua. Toivoisin että nyt kun tää ruljanssi on kerta saatu käyntiin, niin se ei tähän stoppaisi. Se kuitenkin on pakko käydä läpi jos haluaa apuja saada, enkä usko että se käy myöhemmin yhtään helpommin...

Anteeksi vuodatus. Voihan se olla että homma hoituukin helpommin kuin nyt tuntuu..
 
Plussia ei tosiaan oo näkynyt, eikä kauhean monella taida enää edes testipäivä tän kuukauden puolelle osua... Ensimmäinen plussaton kuukausi sitten helmikuun? (n)

@Jennipä Voin vaan kuvitella miten pelkkä etäisyys stressaa kun tuohon prosessiin joutuu lähtemään, voisi mennä omallakin miehelle luu kurkkuun siinä kohtaa. Tsemppiä hurjasti, toivottavasti selviäisitte mahdollisimman kevyillä avuilla, ettei sit tarvii koko ajan reissata ympäriinsä!

Mulla on alkukierto ollut harvinaisen rauhaisa, hetkeksi jopa unohdin koko projektin - taitaa olla aika luonnollista olla eri tavoin kiinnostunut eri kierron vaiheissa? Nyt olisi kp18/?? ja limojen tarkkailun perusteella elättelisin toiveita dpo1:stä! Oon melko varma, että viime kierto oli kuin olikin ovuloimaton (venyi 37 päivään + kunnon niagara), joten toivon hurjasti että tää jäisi lyhyemmäksi jos ei tärppää. Aikaan ennen hormoniehkäisyä oli kuitenkin aina alle 35 päivän kierrot, eli paluu niihin loisi luottamusta siihen että kroppa alkaisi palautua ja toimia. Toistaiseksi ei edes tunnu piinapäiviltä, kun en voi ovulaatiosta olla varma (nyt harmittaa etten jaksanut joka aamu herätä mittaamaan lämpöjä) :sleep:
 
taitaa olla aika luonnollista olla eri tavoin kiinnostunut eri kierron vaiheissa?
Samaistun täysiä :whistle: Yleensä kierron alussa masennun siitä, ettei taaskaan tullut plussaa, sitten tulee rauhallinen aika jolloin voi olla miettimättä koko asiaa. Mitä lähempänä ovista tullaan niin sitä hurjemmaksi käy kyttäys, ja loput kaksi viikkoa sitten lasketaan päiviä ja kytätään omia tuntemuksia, plus googletetaan täysiä, kunnes sykli alkaa taas alusta :X3:

Villis kp 19/25-28, dpo 5-6
 
Hei jospa joulukuu ois meidän (tai ainakin mahdollisimman monen meistä) kuu kun marraskuussa plussatuulet loisti poissaolollaan!! :) Joulutoiveiden täyttymistä tämän ketjun suuntaan kiitos :love:

Mut saa lisätä nyt listalle Summer2, 27v, mies 24v, yk1!
Huijui :ROFLMAO:
 
Noniin ultrassa käyty ja niin sieltä löytyi se mitä arvelinkin..eli kystat molemmilta puolita.. mua niin ituttaa ja harmittaa ja itkettää..tässä syy lekurin mielestä miksi vuotoa ei näy.. 12pvän primolut kuuri alkaa nyt ja sillä koitetaan saada vuoto aikaseks... 19.12 on seuraava ultra ja katotaan tilanne..ja letrot vaihetaan nyt sit pistoksiin.. ilmeisesti lääke ei ole minulle sopiva kun näitä kystia tulee.. ei ihme kun vatsaa vihlonut kummaltakin puoelta.. ja olo on kun ilmapallolla kun turvottaa.. oikeella puolella siis 4-5cm kokoinen kysta ja vasemmalla 5-6cm kysta.. ja lisäks vasemmalla oli vielä pienempikin kysta eli mulla on kolme KYSTAA! kolmas kysta on vaan jonkun 2-3cm... seuraavassa ultrassa sitten selviää saanko alottaa pistokset ja millasella annostuksella ja tämä siis riippuu ihan siitä et ovatko kystat pienentyneet.. ottaa niin päähän..että hoidot vaan pitkittyy näiden kystien takia..lääkäri sanoi että kystat ei ihan heti kyllä välttämättä katoa mutta viimeksikin oli pienentyny suht nopeasti että jos nyt tälläkin kerralla.. lääkäri sanoi et jos on ovulaatiohäiriöitä niin on suurempi riski saada kystia..limakalvokin oli vaan joku reilu 5mm..eli ohut.. keltarauhanen siellä kai näkyi kuitenkin. eli siis mulla on nyt kaksi isoa follikkelikystaa..pienemmästä en tiedä mikä on..paperissa lukee vaan et molemmilla puolilla simplex kystat kuten viime kerrallakin kun oli kysta...RIITTÄÄ jo nää kystat.. me ei ehkä voida edes jouluna lähtee miehen sukulaisiin yökyläilemään koska pistokset saattavat just osua joululle...enkä halua ruveta pistelemään missään kylässä..kun miehen sukulaiset ei tiedä hoidoista enkä halua heille mainita asiasta...:cry::cry: ihania nämä kystat kun vaan häiritsevät kaikkea...
 
Viimeksi muokattu:
tosin en vaan tiedä et aloteaanko pistokset vasta tammikuussa... kun laskin nyt et vikan primolutin syön 6.12 ja jos menkat alkavat parin päivän sisään vikasta primosta niin mullahan voi olla jo ultrassa joku kp10-13 menossa ja eikai sillon enää pistoksia aloteta.. täytyy soitella ja kysyä et jos menkat alkavat piankin et voiko ultraa aikaistaa...
 
Voi itku @Kinder_Kitty :cry:. Siis olitko kuitenkin ovuloinut, kun kirjoitit että keltarauhanen näkyi? Vai oliko ovulaatio jäänyt väliin kaikista irrotuspiikeistä huolimatta? On kyllä ihan peestä kun kroppa tekee mitä lystää.. Toivottavasti nyt ne kystat katois äkkiä ja löytys sopivampi lääke. Tsemppiä.. :unsure:
 
@Jennipä kyllä mun mielestä olin ovuloinut.. eikä lääkäri nyt ainakaan suoraan sanonu etten ois ovuloinut kun ultrakin siihen viittas ja mun oireet.. puhui myös et vois myös verikokeella katsoa et onko ovis tapahtunut niin ei ainakaa jäis epäselväksi seuraavissa kierroissa siis.. nyt mulla oli siis taas mun oma lääkäri viimeks oli eri lekuri.. mutta joo kun tuo follikkelikysta viittais kyl siihen et se munasolu ei ois kai irronnut.. ainakaan kunnolla.. en mä ois ihan uskonu et vielä molemmilla puolilla kystat.. pregnylin käyttöä mietitään uudestaan et jätettäiskö poies.. en mä nyt jaksa enää vaivata päätäni sillä et oonko ovuloinut vai en ainaki lämmöt on pysyny kokoajan ylhäällä.. tsemppiä sinne teille myös! Toivottavasti miehesi saisi kuitenkin näytteen annettua. muutenkin aika hankala oli lääkärin nähdä kaikkea koska kystat niin isoja et painavat siellä munasarjoja johki kohdun taakse.. mun kystat on niinku isompia kun mitä mun munasarjat :alien::eek: nyt vaan lepoa ja täytyy ottaa mahdollisimman iisisti..
 
Heippa hei!

Musta ei oo kuulunut muutamaan kuukauteen. Edellisen kerran taisin teille kertoilla kierrosta ja siitä tuleeko täti kyläilemään. Eihän se sitten tullut! Onnesta soikeana ja eräänlainen "shokki tila" päällä päätin etten piiskahdakkaan asiasta ennen kunnon varmistusta.
Tämä raskaus kuitenkin päättyi jälleen keskenmenoon viikoilla 4+2. Mä tulin keskenmenosta todella surulliseksi, ja olin valmis luovuttamaan ihan joka saralla mutta jotenki omistan miehen joka jaksaa tsempata ja tukea ja niin tästäkin ylös vaan noustiin.

Ollaan tässä ovista tikuteltu, vaan eipä sitäkään enää tapahdu. Turhauttaa. Turhauttaa ja turhauttaa. Gynellä löydettiin kohdusta jotain solumuutoksia, mutta niiden ei pitäisi raskautumiseen vaikuttaa. Ihmettelen kyllä että miten niitä ei millään yritetä edes hoitaa, tää on nyt toinen kerta ku papa ei oo puhdas. Tämän jälkeen alkoi tosi raju väsymys, ja sellainen vetämätön olo jatkuvasti sekä raju painon nousu. Meinaan ihan itsestään reilun kuukauden aikana mun paino on noussu lähes 10kg! Soitin tietty lääkäriin tästä huolestuneena ja mut passitettiin tk;n kautta kilpirauhas kokeisiin jotka ovat ensi viikolla.
Vauva haaveet siis meillä siirretty tulevaan vuoteen. Huoh.

Mutta hei, iloista joulun odotusta ja plussa tuulia ihan kaikille! :love:

Ps. Oon ihan sekasin monesko yrityskerta jne ku ollu taukoa yms nii pidetään entiset luvut taulussa!
 
Viimeksi muokattu:
@Kinder_Kitty lle tsemppiä inhottavaan tilanteeseen!

@Empa lle pahoittelut km:stä :( Toivottavasti löytyy joku helposti hoidettava syy nopeaan painonnousuun! :eek:

Miten @Jennipä llä menee?

Täällä ei tapahdu mitään, kp 21/25-28, dpo 7-8 eikä mitään erityisiä tuntemuksia. Valkovuoto on aika runsasta ja sellaista kermamaista (sori detaljit :censored:) ja välillä tuntuu pientä jomotusta kummallakin puolen alavatsalla, mutta näitä molempia on ollut melkein jokaisessa negakierrossa joten eipä innosta :cautious: Siispä yritetään odotella rauhassa ja valmistautua taas pahimpaan :(
 
Heippa taasen :) Täällä on edelleen yritelty pysyä poissa palstalta. Välillä käyn lukemassa ketjua, mutta tuntuu että aika menee nopeammin, jos joka päivä ei täällä ole. Mutta sitten kuitenkin aina palaan takaisin jossain välissä, ja luulen että kohta taas olen täällä päivittäin kirjoittamassa. :D

Minulle ei mitään erityistä. Ovulaatio oli varmaan lauantaina. Itse ennustin sen sunnuntaille, koska se on aina ollut womanlogista päivän myöhässä, mutta pe alkoi selkeät kirkkaat limat ja lauantaina oli ekaa kertaa tosi erikoisia kipuja/tuntemuksia, joita en ole ennen huomannut. Yleensä en siis ovulaatiosta kipuile, mutta minusta tuo vaikutti nyt ovulaatiokivuilta. Sellaista jomottavaa kipua kummallakin puolella munasarjoissa ja säteilevää erikoista kipua n. tunnin verran (maksimissaan) myös peräsuolessa. :sick: Ajattelin ensiksi niitä suolistosta tuleviksi, mutta kun ei ollut mitään vatsavaivaa, niin mietin että ehkä ne olivat ovulaatiokipuja sitten kuitenkin. Samana päivänä tuli myös "melkein plussa" o-tikkuun, ikinähän mä en ole noilla tikuilla ihan rehellistä plussaa saanut. Sunnuntaina oli jo haalistunut tikussa väri. Toivon nyt vaan, että jos ovulaatio oli iltapäivällä noin 12-14 välillä, niin alkuillan tallettelut riittävät. Kyllähän sen munasolun pitäisi olla n. 12h hedelmöittymiskykyinen, mutta olis ollut kiva, jos olis ollut jo edellisenä päivänä sutinaa. Mutta kun riitelee miehen kanssa edellisen päivän, niin ei paljoa ole tsäänssejä. :D Nyt ei sitten taas muuta kuin pari viikkoa odottelua ja jännäilyä.

Toivottavasti tännekin nyt joku saisi sen plussan! Kurjan hiljaista on tosiaan ollut, alavireistä vähän kaikilla. :( Olisi kiva, kun edes jollain onnistaisi, saataisiin myös me muut vähän uskoa parempaan.
 

Yhteistyössä