@pehmis26 no äläpä muuta sano.. outo tilanne tosiaan.. mä en vaan itse jaksa enää uskoa et plussa tulis.. mut jostain syystä mun kroppa vaan ei saa menkkoja aikaseks..
Tsemppiä oviksen metsästykseen! .
Tsemppiä oviksen metsästykseen! .
Nojoo,Ei hirveesti helpota.Oikeestaan pahentaa vaan mutta mielelläni kuitenkin hoidan ja autan kun ollaan niin läheisiä ja tiiän että jos mä joskus tulevaisuudessa tarviin omalle lapselle hoitoapua niin tiedän kelle soittaa Oviksen lasken niin,että kun tulee ekat tasavahvat niin se on dpo0 seuraavana päivänä vaikka huippu olis vielä päällänsä niin se on dpo1 tiiän että jotkut laskee ekan tasavahvan dpo-1 sit seuraavana kun on jopa vieläkin tummempi viiva dpo0 ja sit vasta dpo1@Sofia90 , ei varmaan yhtään helpota vauvakuumetta tuo? Tsemppiä piinailuun
sepä se kun mulla ovis oli ajallaan kp15 tämä on siis todettu ihan ultrassa.. lääkäri vielä antoi lapun mukaan johon kirjoitti ovuloinut kp15 ja munarakkula oli jo ultrassa litistynyt ja siellä oli nestettä.. eli plussan mahdollisuutta ei kyllä enää ole. nyt siis kp37 ja menkat myöhässä 7-8pvää.. ovulaatiosta jo 3vkoa@Kinder_Kitty ni voi höh, kaikenlaisia kummalisia kiertoja sitä pitääkin osua kohdalle vielä kaiken muun lisäksi! Toivotaan että menkat alkaa ihan pian tai vaihtoehtoisesti mieluummin vielä plussa hyppääkin testiin myöhäisen ovulaation ansiosta
Täällä onkin kp3 ja siis yk1 on viimein alkanut! jännitävää