♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Dpo 9 ja hieman lisää limajuttuja. Nimittäis nyt ois taas vaihteeks valkovuoto semmosta supervenyvää, vaikkei ihan kirkasta kuitenkaan oo. Miksiköhän? o_O ei oo ennen ainakaan minun huomatakseni ollut tässä vaiheessa kiertoa.

Uaah. Pitäisköhän nyt hätäillä ja tehdä eka r-testi sen jälkeen kun oon nukkunut unet yövuoron loputtua.. Tää ei todellakaan oo herkkua olla yövuorossa piinapäivillä, ajatukset pörrää ihan jossain muussa kuin työssä :mad:. Mitä lie alamahatuntemuksia koko yö ollut täynnä ja mielikuvitus laukkaa. Melkein pitäs testata se todennäköinen nega ennen ens yötä, josko auttas vähän keskittymään töihin. Tää on kuin kaatas bensaa liekkeihin kun yön hilaisuudessa kuulostelee omaa kroppaa..

Mä tuun kertomaan väliaikatiedotteen, että eipä ole tämäkään kierto meidän kierto. Illalla tuli suihkussa käydessä pieni ruskea veriraita valkovuodon seassa. Menkat siis alkavat kohta. Rehellisesti sanottuna vituttaa. Taidan soitella alkuviikosta nyt sinne perheneuvolaan...

@ajatuksissa :cry:
ovistesti oli aika tumma siihen nähden että aamupisusta..mutta ei kuitenkaan läheskään kontrolliviivan vahvuinen.. one stepissä ei mitään näkynyt..ärsyttävää kun koko testi oli ihan kuopalla siitä kohtaa mihin se testiviiva muodostuu.. no katsotaan mitä pregcheck puikko sanoo huomenna. Vielä on siis toivoa kun nuo one stepit on aika surkeita testejä.. mutta katsotaan sitten huomenna..
@Jennipä uita ihmeessä r-testi

Dpo 13 (?)... Piti alunperin huomenna testailla, mutta en oo viitsinyt edes testiä ostaa kun oon 99% varma huomenna alkavista menkoista. Maanantaina ostan testin jos ei siihen mennessä ala. Menkkasärkyjä jo toista päivää eikä kyllä yhtään raskautunut olo :mad: joo toivoahan on niin kauan kuin ei menkkoja näy, mut ei tää nyt lupaavalta tunnu. Maha myös on ollut pari päivää ihan sekaisin ja turvonnut, kyllä on hehkeä olo :geek:

Meinasin hurjaks heittäytyä ja testata ens kierrossa ovista, kauanko testeillä kestää saapua jos tilaan maanantaina esim. kotitesti.fi tai raskauskeijusta? Nimimerkillä miehelle en aio kertoa uudesta harrastuksesta ja se on työmatkalla torstaihin asti  :LOL:Joten saan ite rauhassa kotona päivystää postia ;)

@pehmis26 joillakin nimenomaan menkkajomot ilman menkkoja kertoo raskaudesta.. mulla alkaa vasta jomottelut samana päivänä kun vuotokin..mulla siis jomottelu ei oo hyvä merkki.. ite tilaan raskauskeijulta ja yleensä kun tekee tilauksen ennen klo15 niin testit tulevat jo seuraavana päivänä mut sit jos taas tilaa klo 15 jälkeen niin siihen menee joku 2pvää että tulevat. ite oon ollu tyytyväinen ja aina on nopeasti saapuneet testit :)(y)

@Kinder_Kitty on ollut sen 14 päivää ennen. Kerkeehän tässä testailla joo. Kurkkasin yhdelt sivulta jonka mukaan dpo 10 67% testanneista on saanut positiivisen tuloksen. Eli mahiksiihan ois...

@pehmis26 pari päivää on kai aika normi aika testien saapumiseen, joillakin joskus saattanut kestää pidempäänkin. Komppaan kinder_kittyä, joillakin jomottelu on raskausoire. Toivotaan että olis tärpännyt.

Pakkohan jollakin on tärpätä o_O vaikka kyllähän meil kaikilla jossain vaiheessa tärppää, on tää vaan raastavaa oottaa sitä päivää..

@Jennipä okei eli vielä on mahiksia!

Täällä tänään tasan 2vuotta siitä kun ehkäsy jätetty pois:cry: ja tässä kuussa tulee jo 5kk keskenmenosta...niin se aika vaan menee niin nopeesti... on tää aikamoista vuoristorataa jos testit näyttää negatiivistä niin itkut itketään ja sitten taas tulee seuraava ovis ja toiveet nousee... mitenhän sitä selviää taas kun jos testi tosiaan on negatiivinen..

Urgh, pahoittelut negoista immeiset :( Lohduttaako yhtään, jos tilastot sanoo, että tälleen kaamoksen keskellä on keskiarvoa epätodennäköisempää raskautua? Ei oo omaa syytä eikä edes suoraan kropan syytä, vaan penteleen pohjoinen sijainti ja valon määrän väheneminen on ilmeisesti syyllisiä. Ei niitä vappuna ja juhannuksena alkuunsa saaneita nyyttejä sattumalta eikä edes pelkästään alkoholin takia oo niin paljoa ;) Jos ei nyt niin keväällä sit!

Mä meinasin pudota tuolilta naurusta kun luin näitä limajuttuja :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: mä en kyllä seksin jälkeen osais erottaa kaikkien eritteiden keskeltä mitään :ROFLMAO:

Pahoittelut negoista ja paljon tsemppiä, koitetaan muistaa että stressaaminen vaikuttaa korkeintaan negatiivisesti ja kyllä se ilon päivä vielä kaikille meistä koittaa :love: mun veli ja vaimonsa ovat yrittäneet jo yli kolme vuotta. Maailma ei ole kyllä aina reilu paikka mutta uskon että kaikki kääntyy parhain päin:love: Me tultiin raskaaksi heti ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta, josta sitten seuras keskenmeno. Nyt enää viikko että päästään luopumaan ehkäisystä, ja jännittää että kauanko nyt menee. Niin lähipiirissä kun saa katsella lapsettomuutta niin ei voi kyllä ottaa itsestään selvyytenä että se raskautuminen/vauvan maailmaan asti saaminen itselleenkään kävisi helposti. Plussatuulia ketjuun, pysytään optimisteina ja toiveikkaina :love::love:

Ei tainnut tulla kenestäkään uutta isiä? :unsure: Tuli muuten mieleen että minkälaiset ehkäisyt teillä on ollut? Ja kuinka kauan? Itsehän olen syönnyt pillereitä jonkun 11vuotta ja nyt joku 14kuukautta sitten lopettanut ne. Mietin vaan että vieläkö ne sotkee tota mun toimintaa. Miten muilla?

Tämä on nyt aika hurjaa, että kirjoitan keskustelupalstalle, olen nimittäin pelännyt näitä palstoja aina :whistle: Hurjempaa on, että tunnustan "julkisesti" vauvakuumeen (y)Ollaan miehen kanssa yritetty vauvaa 2/16 alkaen. Hormooniehkäisy jätetty pois 6/15, pillereitä käytin 10v. Ollaan pidetty yritys vain meidän välisenä, koska inhotaan molemmat höösäystä ja kyselyä. Päätös tosin on käynyt raskaaksi pitää ja siksi olen täällä. Mies kun ei aina ihan kaikkea tajua;) Ja muutenkin näitä pettymyksiä ja negoja on tullut jo koettua.

no eipä siinä puikossa mitään näkynyt ehkä korkeintaan viivanpaikka...mää vihaan muutenkin noita puikkotestejä mut noilla mennään kun mies ostanut :D ärsyttää kun se näyttö heijastaa jotain varjoja yms... mutta keskenmenneessä raskaudessa tajusin vasta testata ehkä kun dpo oli jo 15-16 ja silloin pc oli haalea mutta selkeät viivat.. no katotaan kurvaako menkat huomenna paikalle vai ei..jos ei niin testaan vasta tiistaina silloin olisi jo dpo15..

@Summer2 kiitos! Ihanan tsemppaava viesti! :) jep kyllä me kaikki varmasti joskus saadaan oma nyytti siihen haluan uskoa.

• Tykkää
Reactions: Summer2
Ööm eipä täällä oo menkkoja näkynyt vieläkään...dpo 14...Yleensä alkaneet iltapäivään mennessä, niin nyt oonkin ihan äimänä että missä viipyvät. Toki on olemassa riski että tunsin oviksen kuitenkin väärin ja vuoto on vasta tuloillaan. Oli kyllä niin selvät ovisoireet tasan kaksi viikkoa sitten ja oireet sen jälkeen aivan identtiset kuin viime kierrossa, ja viime kierrossa oli tässä vaiheessa jo vuoto kunnolla päällä.

Nyt toki vasta kp 27/n.28 niin täytyy nyt vaan yrittää pitää pää kylmänä asian suhteen. Ei auta asiaa että tänään tuntu tississa kova viiltävä kipu, niin tietenkin alko ajatus heti laukkaamaan että mitäs jos.. Nyt jäitä hattuun pehmis! :confused::cool: Huomenna on menoa aamusta iltaan, mutta kai se on yritettävä testikauppaan ehtiä jossain välissä jos ei edelleenkään vuotoa näy. Alkaisivat nyt jos ovat alkaakseen, pää ei kohta kestä tätä piinaa. :D Tsemppiä vielä muille piinailijoille, ei kai kellään vielä täysin menetetty peli oo? (y)

@kiuski Meillä oli ehkäisynä vaan kumi ennen tätä yritystä. Pillereitä söin joskus vuosia sitten, mutta ei ne sopineet mulle yhtään..Se oli kamalaa aikaa enkä varmasti ikinä enää koske mihinkään hormoniehkäisyyn :confused: Kierto on nyt ollut tasainen ja varmasti on keho jo toipunut niistä myrkyistä, eli en voi pillereitäkään syyttää lapsettomuudesta :rolleyes:

@Josia Terppatuloo kuumeilemaan :love:

Negaa huutaa täälläkin testi. Kyllä on ihan :poop:.

Mä söin pillereitä varmaan 5 vuotta. Mä luulen et mulla oli ne kaks kuukautta pillereiden lopetuksesta helpompi raskautua, eli kierto pysy kurissa vielä lopetuksen jälkeenkin. Oli sillon kellon tarkat kaks kiertoo, jotka kesti 35 päivää. Sen jälkeen ollaankin menty ihan omia lukemia, nytkin kp 50.. no kohtahan sitä pääsee uuteen kiertoon kattoo kauanko kestää ja on ne verikokeet..

Tervetuloa @Josia

Mulla on menossa kierronpäivä 27/28-30. Vähän jännittää jo, koska rinnat olleet kipeät koko viikon! :geek: Varma ovulaatio ja se myös kerrankin onnistuttu hyödyntämään ;) Tosin olin kovassa kuumeessa oviksen jälkeen ja lääkekuuri päällä, se vähän huolettaa. Lääkäri kyllä sanoi, ettei vaikuta, mutta...

Yhteistyössä