♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ei hemmetti että mua ottaa aivoon! Mun hyvä ystävä pudotti eilen pommin. Sillä on ollu säätöä yhden äijän kanssa ja ne on 2 (KAKSI!!) kertaa pannu, sillä on myös kierukka käytössä niin eikö se ole nyt sitten paksuna!! :mad: Miten oikeesti maailma voi olla niin saatanan julma? Aaargh. Eikä mulla ole kyllä yhtään sellanen tunne että mussa mikään kasvais. Muutama finni tullu naamaan ja nyt on joku dpo 8, antaa just sellasta "juupas eipäs ehkä sä oot sittenkin paksuna!" -toivoa :mad:
 
@Kinder_Kitty testihulluuttelua, tykkään (y):LOL:

Jahas, postissa tuli kirje. Lääkäri oli kirjoittanut et lähete oli palautettu sielt naistentaudeilta ja oli yrittänyt siitä mulle soittaa. Nyt oli tehnyt lähetteen verikokeisiin, missä katotaan kilpirauhasarvoi, perusverenkuvaa ja PROLAKTIINI (y). Vähän kuin tilauksesta. Sitten labrojen jälkee vissiin katotaan mieheltä simppojen kuntokin. Kaipa ne naistentaudeilla vaatii että nämä eka katotaan ja onneks lääkäri laitto nyt niihin lähetteen. Pitääpi varailla aikaa labroihin
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
jes täällä jo dpo10! :LOL::ROFLMAO: jotenki toi ovistestailu jotenki pitänyt mut järjissäni :LOL::ROFLMAO::D kun saa jotain uitella...lauantaina on sitten surkeen one step r-testi liuskan vuoro. sunnuntaina vuorossa on sitten hyvät pregcheckit(y) @Jennipä loistava ajoitus tosiaan noilla verikokeilla (y) koskas meinasit mennä verikokeisiin?
 
@Kinder_Kitty ensviikolla varmaan tiistai tai keskiviikko. On sillon vapaapäivät nii onnistuu parhaiten, jos vaan on aikoja vapaana tuolloin. Tosin enemmän toivois että pääsis plussaamaan sitä ennen, vois unohtaa sitten koko homman :whistle: mut liekkö liikoja toivottu :ROFLMAO: pitää koettaa huomenna soitella jos oon hereillä ajoissa, pitää nukkua pitkään tulevien yövuorojen takia. Ja arvatkaa miten kamalaa on tehdä yövuoroi tässä vaiheessa kiertoa, tulee kuulosteltuu kroppaa 1000x enemmän jos on rauhallista.
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Vähän hyvä @Jennipä että pääset testeihin! Iso askel eteenpäin :)

Mä oon itse ihan hukassa. Siis mulla tulee siinä kp9-11 paikkeilla aina ihan hirveesti finnejä, valkovuotoa tulee enemmän ja myös ovistikut tummenee. Nyt on kp16 ja huviksee tein ovistestin. Niin se näyttää tältä :eek: http://aijaa.com/jyFON0 Onhan toi nyt vaalea mutta aika tumma mun mielestä kuitenkin! Mulla myös tummuu ovistikut just ennen menkkoja. Oonks mä nyt jotenkin ylihormottanut? Mikä mussa mättää?o_O
 
Joo en minäkää täällä ikinä ajatellu olevani sillä olen aina jotenkin ajatellut että raskaudun kuukauden tai kahden sisällä! Mut paskanmarjat, täällä sitä ollaan edelleen :ROFLMAO: mut siis oon oppinu ihan mielettömästi oikeasti omasta kropasta kun on tullut "pikkasen" tutkailtua :ROFLMAO: mutta onhan tää ihan parasta kun on joku joka ymmärtää! Tässähän sekoais kun joutuis yksin pähkäilemään :)
 
@kiuski juurikin näin! mulla on aina ollu semmonen tunne jo teinistä asti etten tuu raskautumaan helposti..en yhtään tiedä mistä semmonen tunne on tullu mutta oikeessa olin :alien: tänne saa purkaa ajatuksiaan :) ja täällä naiset ymmärtää(y) koitappa samoista asioista puhua miehelle niin ei se oikein tajua/ymmärrä :LOL: mutta paljon mieskin on oppinut naisen kierrosta tässä yritysaikana :) tajuaa tosiaan et ainoa hetki kun voi raskautua on ovis aika.. ja senkin tajuaa et miten se ovulaatio tapahtuu ja mitä sen jälkeen tapahtuu (y) hyvin oon miehelle saanut asiat opetettua.. miehelle aina sanoinkin ennen pillereiden jättöä et raskautuminen ei ole itsestäänselvyys ja mieskin on sen hienosti ymmärtänyt..
 
Plääh, testasin nyt yhden ovistestin ja melkosen haaleeta näytti. Vaikka voihan ne negaa näyttää vaikka olisikin raskaana. Lämmöt on kyllä hieman tavallista korkeemmalla, 36,7 astetta mutta sekin on normaalia loppukierrosta. Paleltaa herkästi mut onhan nyt kylmät kelitkin :LOL:. Eipä täs taida jäädä muuta kuin suuret toiveet.

@Kinder_Kitty kerro taas kun uittelet ovistestin :)

Meillä mies on nähny viimekuukausina aika usein vauvaunia. Eipä me hirveesti asiasta muuten puhuta, joten on super hellyytävää kun toinen kertoo nähneensä taas jonkun vauvaunen. Viimeks se näki et saatiin kaksoset :ROFLMAO:. Itse en nää oikeestaan ollenkaan unia, se on sitten miehen homma nähdä ne vauvaunetkin :X3:
 
Mä taas olen nähnyt aika paljon vauvaunia, varsinkin nyt joka yö sen jälkeen kun se kaveri kerto siitä vahinkoraskaudesta. Niissä unissa mulle tulee vielä enemmän sellanen luuseri olo ja huomaan että se on vähän vaikuttanut myös omaan mieleen. Ja varsinkin nyt kun noi mun ovisviivat heittelee miten sattuu!

Mies kertoi eilen että oli töissä puhunut kaverille tästä meidän tilanteesta. Sillä kaverilla oli kans ollu joskus samanlaista, oliko ne nyt 1,5vuotta yrittänyt jne. Oli aika hellyyttävää kuulla että sekin näistä asioista puhuu ja uskon että teki tavallaan hyvää sen kuulla että muutkin ovat olleet samassa jamassa. Oli jotenkin paljon ymmärtäväisempi muakin kohtaa mun eilisestä itkupotkuraivareista. Kai ne miehet tarvii jonkun muun äijän sanomaan että on ok myös miehen tuntea pahaamieltä asiasta ja että ei se muillakaan ole helppoa ollut. Voin vaan niin kuvitella sen tilanteen kun isot miehet juttelee varastossa vauvanteosta :ROFLMAO: aika sulosta toisaalta!
 
http://aijaa.com/zPBh9e tämmönen viiva tänään kun pregnylistä 11pvää en ihan odottanut et noinkin tumma viiva tulis.. mut selkeesti kyllä vaalentunut muista päivistä. ennen ovisplussaakaan ne vivat ei ollu noin tummia et oli toosi haaleita kunnes sit rupes tummentuun kun ovis lähestyi.. mutta siis huomenna uitan one stepin ja uitan ovistestikin aamupisusta ja katotaan minkälainen viiva tulee aamupisusta :LOL:muutaman kerran oon testannut aamupisusta ovista ja on ollu toosi haalee viiva.
 
Täällä myös ollu pitkään tunne, ettei helposti niitä lapsia tule...eihän tässä tietty olla vielä kauan yritetty, mutta silti on olo, että menee aikaa. Sinänsä tuo km ei ollu itelle yllätys ku arvasin sen jo oireiden lieventymisestä ja tikkujen haalenemisesta paria päivää ennen.
En tiiä onko tää parempi ku ei odota, että kaikki tapahtuu tuosta naps vaan vai ei :LOL: Hyvä ku yks kaveri, tai enemmän se on miehen kaveri, mutta luokittelen hänet jo kaveriksi ku monta vuotta tunnettu...nii hänelle on tulossa vahinkolapsi. Tai siis eivät yrittäneet ku vasta olivat alkaneet seurustella. Myönsi kyllä itsekin, että oli semmonen aika yllätys :)
Nii kyllä tympäsi välillä ku joillaki se käy vahingossa ja sitten ite toivonu jo muutaman kuukauden, että nappais ja sitten ku nappas nii kävi niinkuin kävi :(
Oli kyllä ihana ku oli juhlat tässä yks viikonloppu ja mies oli hänelle kerenny hehkuttaa, että meillekki tulee vauva...nii tää ihmetteli ku join siideriä, et mitä ihmettä :LOL: Ei ollu mies kertonu, nii ku kerroin keskenmenosta nii halasi mua oikeen pitkään ja lohdutti :) Meinas itku päästä vaikka oon jo omasta mielestä käsitelly jo tapahtuneen :)

Menkat loppumaisillaan vihdoinkin! Oli kyllä semmoset niagarat taas, että huh huh o_O Sori jos jotain ällöttää nää jutut, mutta olin itekki ihmeissään ku vuoti niin paljon. Onneksi ei kauaa kestä, 2 päivää yleensä kunnolla ja sitten hiipuu :)
Ei kyllä käytetä nyt mitään ehkäisyä ku viime kuussa oli jo kielto päällä. Eiköhän se kroppa tiedä, jos ei oo kunnolla parantunu taudista ku lääkäri oli sitä mieltä viime viikolla, että pitäis tääki kuukausi käyttää ehkäisyä...olo kuitenkin jo normaali ja crp tänään alle 5, nii eiköhän sitä oo terve, paitsi yskä on vielä ja ääni käheänä, joka varmasti johtuu tuosta yskimisestä :)
En nyt osta mitään testejä enkä testaa ennen ku on kp 30 tai enemmän :LOL: Se negatiivinen testi on niin masentava näky, että mieluummin ootan että näkyy tai että menkat alkaa.
 

Yhteistyössä