♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Summer2 tervetuloa mukaan!

@pehmis26 täällä on kans yks kaamosväsyilijä! Jotenkin niin ankeeta. Tää syksy nyt vielä menee kun saa odottaa joulua, mutta joulusta sinne maaliskuuhun niin ihan kauheeta kun on niin pimeetä.

Nöööy! Tikutin äsken ja ei ollu mun mielestä enään niin vahva viiva kun eilen. Onneksi hommailtiin illalla jos se oli nyt siinä. Toivottavasti toi riittää:cautious:
 
@kiuski täällä hommaillaan joka toinen päivä..alotetaan ehkä joskus jo kp7-9 ja siihen asti jatketaan kunnes ovis on mennyt,, klinikalla on sanottu että joka toinen tai joka kolmas päivä on hyvä tahti:) eli sillon on simppoja riittävästi sitten otolliseen aikaan. ovisplussa oli sunnuntaina ja oltiin hommailtu pe ja la :LOL: ja sitte vielä maanantaina varmisteltiin.. lääkäri sanoikin et tosi hyvä kun oltiin lauantaina jo varmisteltu asiaa (y) kun munasolu oli jo irronnut maanantaina..
 
No mä luulin että se plussa tulis tänään tai huomenna :cry: mulla tulee muutenkin ovis todella aikasin, hyvä että menkat on ehtinyt loppua ja se jo pamahtaa. Nyt siis on kp10 vasta! Mutta no jooh, testaan vielä illalla uudestaan. Voi olla että jos ei nyt tärppi käy niin otan muutaman kuukauden hermoloman koko touhusta (n)

Edit: just lörähti housut märäksi valkkarista. Elän toivossa että testi näytti väärää :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
No mä luulin että se plussa tulis tänään tai huomenna :cry: mulla tulee muutenkin ovis todella aikasin, hyvä että menkat on ehtinyt loppua ja se jo pamahtaa. Nyt siis on kp10 vasta! Mutta no jooh, testaan vielä illalla uudestaan. Voi olla että jos ei nyt tärppi käy niin otan muutaman kuukauden hermoloman koko touhusta (n)

Edit: just lörähti housut märäksi valkkarista. Elän toivossa että testi näytti väärää :ROFLMAO:
onko tullut semmosta venyvää limaa joka venyy sormien välissä? itellä tuli tommosta sillo sunnuntaina kun oli ovisplussa
 
@kiuski mä ite huomaan yleensä ton venyvän liman sillain et hommailujen jälkeen pyyhin paperilla ja siihen sit tulee ne limat en muuten niitä huomais:LOL: ei todellakaan mulla valu limoja pikkareihin asti...vaan hommailujen lomassa vaan pystyn niitä havaitsemaan..kun hommailut on lopettu niin laitan aina paperin tulpaksi siksi ajaksi kun pääsen kylppäriin pesulle ja siellä sitten tutkin paperia ja limoja :LOL::ROFLMAO: anteeks nää erite jutut ja näin yksityiskohtaset...:ROFLMAO:
 
@kiuski mä ite huomaan yleensä ton venyvän liman sillain et hommailujen jälkeen pyyhin paperilla ja siihen sit tulee ne limat en muuten niitä huomais:LOL:
Minä en oo koskaan bongannu iteltäni tuota venyvää eggwhite-limaa. Mutta tätä mietin, että eikö se sperma ole semmosta samankaltaista olemukseltaan, kun jostain luin että limoja ei pystyis tutkiskelemaan samana päivänä yhdynnästä kun siellä on vielä sitä "vanhaa tavaraa" :X3: Tai siis olen ymmärtäny että sperma itsessään voi olla sitä semmoista venyvää ja silloinhan sitä ei tiedä että onko se omaa vai toisen :D:censored:
 
Minä en oo koskaan bongannu iteltäni tuota venyvää eggwhite-limaa. Mutta tätä mietin, että eikö se sperma ole semmosta samankaltaista olemukseltaan, kun jostain luin että limoja ei pystyis tutkiskelemaan samana päivänä yhdynnästä kun siellä on vielä sitä "vanhaa tavaraa" :X3: Tai siis olen ymmärtäny että sperma itsessään voi olla sitä semmoista venyvää ja silloinhan sitä ei tiedä että onko se omaa vai toisen :D:censored:
mä siis joka kerta hommailujen jälkeen tutkin sitä paperia:LOL::ROFLMAO: ja siis muulloin ei ole ollut sitä eggwhite limaa kuin ovulaaton aikoihin...eli mun miehen sperma ei oo mitenkään venyvää.:LOL::D nauran täällä näille erite jutuille :ROFLMAO::D:LOL:
 
Aloin ihan miettiä että olikohan se äskeinen valkovuotoa vai miehen spermat :ROFLMAO::ROFLMAO: ai että päivän naurut kyl ollu näis hemmetin kananmunalimoissa! Jätän oviksen bongailun nyt tähän ja teen huomenna sen tikun taas. Analysoidaan sit kaikki niitä kuvia paremmin :geek::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Täällä pärähti tänään käyntiin yk 3, 1/28-31.
Tämän kunniaksi kävin tuhlaamassa rahat vaateliikkeeseen. Kotiin tullessa olikin sitten jo ihan eri ääni kellossa ja itkeskelin peiton alla. Pillereiden lopettamisen jälkeen (2v. sitten) oon huomannu, että kierron ensimmäiset päivät on aina yhtä tunne myrskyä.

Tässä kierrossa ajattelin yrittää metsästää ovulaation, ottaa greippimehun käyttöön ja viettää aikaa peiton alla :)
 
Kantsii tutustua tänne http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php, vaikka onki kirjotettu ehkäisyn kannalta niin toimii myös toisinpäin :)
Sieltä myös tämä: "On tärkeää muistaa, ettei kokeile limaa seksuaalisesti kiihottuneena: limaa erittyy silloin suoraan emättimestä eikä kohdun lima, jonka muutoksia tarkkaillaan ehkäisyn takia, silloin ehkäpä tunnu."
Tuli tämäkin mieleen näistä eriteasioista puheenollen, että kiihottuneena ne "limat" on kai aina venyvää sorttia eikä se silti ole ovislimaa ;) Toisaalta jos @Kinder_Kitty llä tulee sitä venyvää limaa paperiin ainoastaan ovis-aikoihin seksin jälkeen niin sitte se varmaan on ihan sitä oikeata hedelmällistä limaa ;)

muoks. tuolta sivuilta myös tämä: "rakastelemisen jälkeen emättimessä oleva sperma saattaa helposti sekoittua kohdun limaan." Ihan omasta päästäni en siis näitä ajatuksia vetele :D

@Ihanapa lle voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
@Villisilmä jep juurikin noin ite oon lukenut myös :) tosiaan venyvät limat tulee vain oviksen aikaan ei muulloin joten minulla ne ovat sitä itseään. ja juu kiihoittumislima on joskus venyvää mutta mulla aika harvoin.. jotenki nykyään on tosi vaikee kiihottua tiiä sitte mistä johtuu..jotenki libido laskenu niin paljon siitä mitä se oli teininä :LOL: käytetäänkin aika paljon liukkaria :LOL: kun vähän pakko kun muuten tuppaa olemaan "kuivaa"
 
Mää en oo myöskään huomannu noita limoja tai en oo niin tutkinu tarkemmin. En tiiä pistäiskö, mutta saa nyt tällä erää olla :)

Tervetuloa joukkoon @Summer2 :) Mulla oli myös tuo tunne aluksi, että uskalletaanko oikeesti nyt tehdä lapsia vielä. Se tunne kyllä karisi pois kun näin 2 viivaa testissä ja ku itkin keskenmenoa. Nyt en mitään muuta haluaiskaan ku olla äiti joku päivä :)

Täällä kp 33, raskaustesti nega. Kiva ku taas venyy tää kierto, mutta varmaan normaalia tuon km:n takia :unsure: No, odotellaan...jos alkaa jäädä toisetkin menkat pois niin sitten haen vasta terot. Niistä tuli niin kamala olo ja päänsärkyä, että mieluiten oon ilman.

Tää mun tauti ei kyllä hellitä. Antibiootista huolimatta alko nenä vuotamaan ja kauhea pakotus poskionteloissa ja korvissa :( Harvoin olen flunssassa nii näköjään ku se iskee, nii sairastan kaiken mahdollisen :LOL: Haen kyllä semmosen nenäkannun nyt pyhien jälkeen ku se on ihan mahtava ku on nenä tukossa! :) Ei ollu lähin apteekki auki tänään eikä oo todennäköisesti huomennakaan ja en viiti yli 50 km ajaa kaupunkiin apteekkiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Köh, melko mielenkiintoinen limakeskustelu teillä!:ROFLMAO: :LOL: Tsemppiä @Villisilmä ja muutkin piinailijat, edellisistä palstaplussista on taas jo hetki aikaa niin eikös todennäköisyydet sitten olis teidän puolella?

Mä tuuletan täällä menkkoja, kierto ei ihanaa kyllä venynyt kuin 37 päivään! Tänään siis kp1, yk2! Ensimmäinen taisi siis olla ovuloimaton kierto, mutta hitot siitä, hyvä kun jäi alle 40 päivään edes :)
 
Minä tein tänä aamuna putipuhtaan negan apteekin herkällä testillä ja vuotoakin tuli lisää vaikka eilen vain tuhrutteli. Eiköhän tämä kierto ole sitte tässä. En jaksais enää yrittää.
 
Onkos täällä kukaan muu suunnitellut testailevansa isänpäivänä? :ROFLMAO: itse aattelin että voisin silloin testailla, sillon ois dpo 11 itsellä. Vähän ajoissa mutta, jos oliskin tärpännyt niin vois antaa testin "ekana isänpäivälahjana" :ROFLMAO::ROFLMAO::whistle:
 

Yhteistyössä