@Villisilmä jep sepä se just et jos onkin vaan joku kemiallinen raskaus et on vaan hipassu kohtua mutta ei kiinnittynyt joka sitten näkyis testissä... mutta joo koitappa tässä odotella ja malttaa mielensä
onko tullut semmosta venyvää limaa joka venyy sormien välissä? itellä tuli tommosta sillo sunnuntaina kun oli ovisplussaNo mä luulin että se plussa tulis tänään tai huomenna mulla tulee muutenkin ovis todella aikasin, hyvä että menkat on ehtinyt loppua ja se jo pamahtaa. Nyt siis on kp10 vasta! Mutta no jooh, testaan vielä illalla uudestaan. Voi olla että jos ei nyt tärppi käy niin otan muutaman kuukauden hermoloman koko touhusta
Edit: just lörähti housut märäksi valkkarista. Elän toivossa että testi näytti väärää
Minä en oo koskaan bongannu iteltäni tuota venyvää eggwhite-limaa. Mutta tätä mietin, että eikö se sperma ole semmosta samankaltaista olemukseltaan, kun jostain luin että limoja ei pystyis tutkiskelemaan samana päivänä yhdynnästä kun siellä on vielä sitä "vanhaa tavaraa" Tai siis olen ymmärtäny että sperma itsessään voi olla sitä semmoista venyvää ja silloinhan sitä ei tiedä että onko se omaa vai toisen@kiuski mä ite huomaan yleensä ton venyvän liman sillain et hommailujen jälkeen pyyhin paperilla ja siihen sit tulee ne limat en muuten niitä huomais
mä siis joka kerta hommailujen jälkeen tutkin sitä paperia ja siis muulloin ei ole ollut sitä eggwhite limaa kuin ovulaaton aikoihin...eli mun miehen sperma ei oo mitenkään venyvää. nauran täällä näille erite jutuilleMinä en oo koskaan bongannu iteltäni tuota venyvää eggwhite-limaa. Mutta tätä mietin, että eikö se sperma ole semmosta samankaltaista olemukseltaan, kun jostain luin että limoja ei pystyis tutkiskelemaan samana päivänä yhdynnästä kun siellä on vielä sitä "vanhaa tavaraa" Tai siis olen ymmärtäny että sperma itsessään voi olla sitä semmoista venyvää ja silloinhan sitä ei tiedä että onko se omaa vai toisen