Täällä myös ollu pitkään tunne, ettei helposti niitä lapsia tule...eihän tässä tietty olla vielä kauan yritetty, mutta silti on olo, että menee aikaa. Sinänsä tuo km ei ollu itelle yllätys ku arvasin sen jo oireiden lieventymisestä ja tikkujen haalenemisesta paria päivää ennen.
En tiiä onko tää parempi ku ei odota, että kaikki tapahtuu tuosta naps vaan vai ei
Hyvä ku yks kaveri, tai enemmän se on miehen kaveri, mutta luokittelen hänet jo kaveriksi ku monta vuotta tunnettu...nii hänelle on tulossa vahinkolapsi. Tai siis eivät yrittäneet ku vasta olivat alkaneet seurustella. Myönsi kyllä itsekin, että oli semmonen aika yllätys
Nii kyllä tympäsi välillä ku joillaki se käy vahingossa ja sitten ite toivonu jo muutaman kuukauden, että nappais ja sitten ku nappas nii kävi niinkuin kävi
Oli kyllä ihana ku oli juhlat tässä yks viikonloppu ja mies oli hänelle kerenny hehkuttaa, että meillekki tulee vauva...nii tää ihmetteli ku join siideriä, et mitä ihmettä
Ei ollu mies kertonu, nii ku kerroin keskenmenosta nii halasi mua oikeen pitkään ja lohdutti
Meinas itku päästä vaikka oon jo omasta mielestä käsitelly jo tapahtuneen
Menkat loppumaisillaan vihdoinkin! Oli kyllä semmoset niagarat taas, että huh huh
Sori jos jotain ällöttää nää jutut, mutta olin itekki ihmeissään ku vuoti niin paljon. Onneksi ei kauaa kestä, 2 päivää yleensä kunnolla ja sitten hiipuu
Ei kyllä käytetä nyt mitään ehkäisyä ku viime kuussa oli jo kielto päällä. Eiköhän se kroppa tiedä, jos ei oo kunnolla parantunu taudista ku lääkäri oli sitä mieltä viime viikolla, että pitäis tääki kuukausi käyttää ehkäisyä...olo kuitenkin jo normaali ja crp tänään alle 5, nii eiköhän sitä oo terve, paitsi yskä on vielä ja ääni käheänä, joka varmasti johtuu tuosta yskimisestä
En nyt osta mitään testejä enkä testaa ennen ku on kp 30 tai enemmän
Se negatiivinen testi on niin masentava näky, että mieluummin ootan että näkyy tai että menkat alkaa.