*Esikoisesta Haaveilevat*


21.12.2008


MyPoodels.....................kp 66/28-58...................yk 6
Nasuli08........................kp 44/28-30...................yk4
anu84............................kp 38/28-29...................yk14
Kia-85............................kp 36.............................yk4
Kiharapää......................kp 34/32-35...................yk15
tch.................................kp 31/30........................yk3

Hemuli1981....................kp 28/28-34...................yk7
delfis..............................kp 25/30-36...................yk4
Siniviuhka.......................kp 25/26-30...................yk11
drakonia.........................kp 25/31........................yk3
Hooyo88.........................kp 24/28........................yk2
Teddybear82..................kp 23/28-.......................yk3
Minnie.............................kp 21.............................TJOT
Louvre............................kp 21/32-40...................yk9
Yöperhonen....................kp 20/29........................yk11

Asty................................kp 19/28-42..................yk 20
kaz..................................kp 17/28.......................yk6
Sun Rise..........................kp 17/35.......................yk1(4)
Sharona..........................kp 14/28-40..................yk3
ViutII...............................kp 13/27.......................yk3
HannA-............................kp 13/28.......................yk2
Nasuli08..........................kp 12/28-30..................yk
Ansku-82.........................kp 11/30.......................yk2
DsariaL............................kp 10/28.......................yk2

Minnea............................kp 10/25-27...................yk 1
hippopotamus80.............kp 8/28-32...................yk4
HappyFeet.......................kp 7/32-48...................yk4
HaLPe..............................kp 6/23-27...................yk12
Empuuu...........................kp 5/30-36...................yk3
JenPen.............................kp 3/28........................yk6
Vauvakuume83................kp 3/29........................yk 4
Nanakuu..........................kp 1/28........................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85
rekkumaaria
 
Täälläpäs on taas ollut paljon ahkeria kirjoittajia viikonlopun aikaan! :)

Toivotaan nyt oikein kovasti plussaa kaikille joulunseutuun testaajille! =) =) :flower:

Nanakuu kylläpä tuntuu hurjalle onnitella tädistä, vaan Onnea vaan! :LOL:

on: tissikipuilua.. :| tänään pyyhkiessä tuli ihmeellistä aavistuksen vaaleanrusehtavaa vv:tä, eli kai se täti sieltä tulee joulupäivänä viimeistään. vähän ottaa päähän!
 
Heippa kaikki. Tulen tännekkin vähän päivittelemmään tietoja. ensiksi onnittelu plussanneille ja halaukset tippuneille. :hug:

Eli omasta tilanteestani sen verran, että olen tässä parinpäivän aikana saanut "vahvoja haamuja" perjantaina kävin veritestissä eli dpo 10 ja sain vastaukseksi heikko positiivinen... tiistaina olisi kontrolli ja sitten olen viisaampi. Testejä on tehty viikonlopun aikana runsaasti ja viivat ovat vahvistuneet... ovulaatio oli kp 15 ja varmaan irtosi vasta kp17 joten tiistaina tai keskiviikkona pitäisi alkaa kuukautiset jos alkaa.... Nyt on sormet ja varpaat ristissä, että miten käy. saadaanko parasjoululahja jota voi vain toivoa...
 
kaz
Happyfeet Jos kehtaat niin päivitä minulle yksi kp vähemmän. Nyt siis kp 17 ja ma 18 eli siis ei tarvi huomenna lukua nostaa :saint: Minä sain ovistestiin plussan tänään :)

muoks. Niin tervetuloa uusille :heart: :hug: sen tarvitseville ja toivotaan että Hemuli1981 olis siirtymässä toiselle palstalle :heart: :flower:
 
Happyfeet nyt kun kaz:kin mainitsi asiasta, niin miulla myös yksi kp liikaa. Eli tänään kp 10 ja huomenna kp 11. :ashamed:

Ja kaz onnittelut ovisplussasta! Nyt toivotaan, että se tuottaa tulosta!!!

Hemuli
toivottavasti heikko positiivinen muuttuu vahvasti positiiviseksi!

Omaa napaa sen verran, että meillä on taas alettu ahkerasti heiluttelemaan peittoja. Viimeiset humalat, toivottavasti pitkään aikaan, tuli otettua perjantaina. Seuraavaksi siis ootellaan ovista, nyt yritän sen pongata kuuntelemalla omaa kehoa.

Hyvää ja plussan täyteistä alkavaa viikkoa kaikille!

 
Mä oon niin pettyny :headwall: mun menkat alko tänään vaik olin niin varma ettei varmasti tule :'( mutta teen silti huomenna testin ja toivon parasta :)
Onko se mahd. et olis raskaana vaik menkat tuli????(ei mun mielestä samantyyliset kuin ennen, mutta mistä voin tietää kun olin jo varma että olen raskaana :LOL: )
 
Hooyo :hug: :hug:

Kyllahan ne menkat voi tulla vaikka olis raskaana, tai siis "menkat". Ehka ne on yleisesti hieman normaalia niukemmat/kestoltaan lyhyemmat? Riippuu ehka onko normaalisti niukat vai ei... En osaa sanoa varmasti.

Plussaonnea kuitenki toivon, jos ei talle kierrolle niin ens :hug: +++++ :whistle: :heart:
 
kyllä mä sen testin tänään vielä teen :) kävi miten kävi =)
mut kyllä mä niin olin niin varma niistä oireista... siitä sen huomaa että kyllä naisen keho on NIIN ihmeellinen että alta pois... :LOL: positiivisena porskutetaan eteenpäin jos ei nyt tärppää ni ehkä ens kierrolla =)
 
unohdin sanoa, mun avomiehen ystävä(naispuoleinen, muutama kk sitten synnyttänyt)
kysyi mun mieheltä että oonko mä raskaana kun olin luulemma ollut jotenkin sen näköinen(vatsaa ei kyllä nähnyt joten ei voi mennä lihavuuden piikkiin :LOL: )
Ja mun äiti sanoi että amorin kaari ylähuulesssa on tullut tosi selvästi näkyviin...
Kohta tulee pudotus kovaa ja korkealta..... :|
 
Drakonia
ei nää mun mielest' kyllä samanlaiset ole kuin edellisillä kerroilla, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Mä teen sen testin parin tunnin päästä..
vaikka aamuvirtsa olis paras.. mutta.. en mä malta odottaa!!!*hyppii kohta seinille* :kieh:
 
tch
huomenta päivää... tänään olis mulla kp32/30, sen vois kans korjata!

Hooyo88, mulla oli kuukautiset vaikka olin raskaana(tosin keskeytyi) alkoi normaaliin aikaan mutta oli ehkä vähä niukemmat kuin yleensä!!
mun parhaalla ystävällä oli kuukautiset seittemännelle kuulle saakka... ja terve tyttö silti syntyi!!

ON:menkka oireita on ollu nyt sen kaks päivää...mutta mitään ei tuu!! jos ei aattona viimeistään oo alkanu niin testaan varmuuden vuoks, silloinhan se tarkottais että olisin tullu raskaaks edellisestä kierrosta??? mut luulen että stressi vaan myöhästyttää niitä...
 
Ihanaa kuulla!!!!KIITOS :hug:
eli ei ole pois suljettu mun raskaus???koska kyllä niin vahvoilta oireet tuntu enkä usko että johtuivat ainakaan menkoista! =)
saapuis nyt vaan se testi niin pääsis testaamaan :headwall:
 

22.12.2008


MyPoodels.....................kp 67/28-58...................yk 6
Nasuli08........................kp 45/28-30...................yk4
anu84............................kp 39/28-29...................yk14
Kia-85............................kp 37.............................yk4
Kiharapää......................kp 35/32-35...................yk15
tch.................................kp 32/30........................yk3

Hemuli1981....................kp 29/28-34...................yk7
delfis..............................kp 26/30-36...................yk4
Siniviuhka.......................kp 26/26-30...................yk11
drakonia.........................kp 26/31........................yk3
Hooyo88.........................kp 25/28........................yk2
Teddybear82..................kp 24/28-.......................yk3
Minnie.............................kp 22.............................TJOT
Louvre............................kp 22/32-40...................yk9
Yöperhonen....................kp 21/29........................yk11
Asty................................kp 20/28-42..................yk 20
rekkumaaria...................kp 20/............................yk1

kaz..................................kp 18/28.......................yk6
Sun Rise..........................kp 18/35.......................yk1(4)
Sharona..........................kp 15/28-40..................yk3
ViutII...............................kp 14/27.......................yk3
HannA-............................kp 14/28.......................yk2
Nasuli08..........................kp 13/28-30..................yk
Ansku-82.........................kp 12/30.......................yk2
DsariaL............................kp 11/28.......................yk2
Minnea............................kp 11/25-27...................yk 1

hippopotamus80.............kp 9/28-32...................yk4
HappyFeet.......................kp 8/32-48...................yk4
HaLPe..............................kp 7/23-27...................yk12
Empuuu...........................kp 6/30-36...................yk3
JenPen.............................kp 4/28........................yk6
Vauvakuume83................kp 4/29........................yk 4
Nanakuu..........................kp 2/28........................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85
 
tch Enhän mä vielä ollu ehtiny tän päivän listaa tekee :D Mutta thats it :D
Mä oottelen postia, jos vaikka olis tullu postiin mun tilaus ellokselta. Ja sitte pitää mennä käymää työkkärissäki, nii vois yhdistää noi reissut ku sitte taas kohta pitää töihi mennä..
 
Hooyo88, yleensähän ovis on 14 päivää ennen kuukautisia. Eli jos kierto on vaikka 26 päivää, niin ovis eli paras raskautumisajankohta on kp12. Päivien heitot ovat mahdollisia. :)

Mulla on Ovulan-testejä, tais maksaa reilut 32e 7kpl-paketti. Netistähän noita sais tilattua halvemmalla. :)
 
Hooyo kannattaa tosiaan noita ovulaatiotestejäkin kattella netistä, jos meinaat hankkia vastaisuuden varalle. Ihan niinkuin raskaustestit, niin ovulaatiotestitkin maksaa huomattavasti vähemmän. Tulee, tuli ainakin mulle, todella nopeasti nimettömässä kirjekuoressa.

Kyllä tämä vauvakuumeisen mieli taas tekee tepposet. Tänään kattelin galleriasta kuvia nuorista äideistä ja kyllä pisti niiiiiiin vihaksi. :ashamed: Ja ihan vain siksi, että oon kateellinen, kun itsellä ei ole lasta ja joillakin itseäni huomattavasti nuoremmille on. ARGH ARGH ARGH!
 
juup, eli jos kierto on sen 28 pvää ni paras mahd. hetki onnistua on suurinpiirtein siinä 14 pvää ennen menkkojen alkua =) Tai sitten pitää tehdä parin viikon maraton :LOL:
ai siinä on sitten useampi testi, se selittäis sitten hinnan =)
 
DsariaL Mä oon kans pistänyt merkille noissa kuvagallerioissa ja livenäkin, että aika suuri osa raskaana olevista tai juuri vauvan saaneista on jotain 18-vuotiaita. Itse toivon saavani ensimmäisen lapsen 23-vuotiaana, toukokuussa täytän. Maaliskuussahan minusta olisi tullut äiti, mutta kesken meni. :ashamed:
 
Empuumiehän oon nyt 20-vuotias, mutta kerkeen kyllä täyttää 21 vuotta, vaikka nyt raskautuisinkin. Miulla oli joskus ajatuksena, että esikoinen saisi luvan tulla, kun oon 22-25. Vuodella nyt kuitenkin aikaistui nämä meidän haaveet. Kuume, kun on vaan niin kova!

Eilen illalla miehen kanssa juteltiin tästä kuumeilusta. Kerroin, että tuntuu välillä itsestä ihan pahalta, kun on vauvakuume niin valtava. Kysyin sitten mieheltä, että onko siulla kuumetta. Mies vain vastasi siihen, että "ei, kun ihan terve mie oon". :LOL: Taisi olla mies vähän unenpöpperössä. Aamulla, kun jatkettiin juttua, niin sanoihan tuo mieskin, että kyllä sellainen nyytti vain olisi niin mukava. Ei hänkään oikein jaksaisi oottaa...
 

Yhteistyössä