*Esikoisesta Haaveilevat*

heipähei.!!

:hug: kaikille, jotka kokevat sitä syystä tai toisesta tarvitsevansa.! :)

olitte keskustelleet nuorista äideistä..
minua myös tuo homma sapettaa... ystäväni sai 16 vuotiaana lapsen ja nyt se lapsi on isällään. hyvä toki niin.! mutta silti kenkuttaa että jos itse saisin nyt lapsen, niin aivan varmasti siitä huolen pitäisin.<3 on se vaan kumma että sellaiset, jotka sitä lasta ei halua tai eivät jostain syystä siitä pienestä sitten osaa/voi huolehtia, saavat niitä lapsia eikä me jotka sitä todella toivotaan.!!!! pistää kyllä välillä niin vihaksi.!

ON: tänään vein viimeiset kokeet labraan.. toivotaan että jtn selviää :)

Mukavaa joulunodotusta kaikille.!!! :heart: :xmas:

YP :wave:
 
juuh, tuo on tutun kuuloista!! :( mä tiedän/tunnen yhden tytön joka hankkiutu raskaaksi vain päästäkseen pois kouluukodista, siinä onnistuessaan lapsi huostaan otettiin alle puolessa vuodessa kun äiti vaan ryyppäs!!! :'(
inhottaa mutta niin se joskus menee :'(
 
Hooyo88, tuollaiset tapaukset ovat kyllä kamalia. Mä tiedän kans tapauksen, jossa teiniäiti antoi pienen lapsensa istua kakkavaipoissaan tuntikausia, kun itse otti vähän alkoholia. Lopulta se lapsi otettiin huostaan, taisi olla luita katkennut jne. Taisi aika pian tehdä uuden lapsen... :(

Tuollaisten tapausten lisäksi raivostuttaa nuoret, jotka eivät osaa käyttää ehkäisyä. Kaverin 18-vuotiaalla pikkusiskolla on jo ainakin kaksi aborttia takana. :(

Eipä pidä liikaa nyt miettiä noita juttuja, menee vaan päivä pilalle. Jos sitä jatkais tiskaamista. :whistle:
 
:attn:
Mä leijun taas pilvissä :LOL: Mä oon oireillu koht viikon ja ollu melkein 100% varma että oon raskaana, MUTTA menkat alkoi eilen suht normaalin oloisesti,, :( varmuus raskaudesta tippui tuhatta ja sataa alas...KUNNES äsken huomasin että menkat on hiipumassa pois päin :LOL: kertokaa hyvät ihmiset kannattaako innostua????huomen aamulla oon kuitenkin tekemässä testin.... :)
DRAKONIA mitkä fiilikset???toivottavasti ei ole tullut laskukautta :)
 
Hooyo88 :hug: tädistä! Mä oon joka kerta ollu aivan varma, et oon raskaana ja kauheesti oireita...nyt jo yk12...mut voihan sulla olla tilanne toinen..

yp toivottavasti saat vastauksia tilanteesees :)

Sinikalle tännekkin :hug: tuhrusta.. :(



Rauhallista joulua kaikille!
 
ja täällä ei tapahdu mitään ei mitää menkkaoireita eikä muutenkaan mitään.. Taidan kuitenkin testailla huomenna!! odotan nyt tuonne uudenvvuodenjälkeen ja jos ei muuta niin syön yhden kuurin teroja niin sais ne menkat tulemaan!!
 
mitenkäs muiden haaveilevien tilanne on???? :)
ottaako ne muuten labrassa verikokeella sen askaus testin jos pyytää????olis kiva tietää kun huomen aamulla pitäis joko pissaa purkkiin tai antaa verta(jos pyytäessä tekee verikokeella..)
 
mä arvasin että jotain joulujuttuja ihmiset tekee :LOL: onneks ei ite tarvii stressaa niitten kans viel tän jutun lisäksi =) vitsi mua jännittää se huomis aamu :x ei tiedä itkettääkö,naurattaako,suututtaako vai kaikkia samaa aikaa :headwall: must nää menkat on hiipumas pois :) en tiedä...kääk!!
 
Ma teen vaan huvin vuoks, koska oon koko viikon yksin niin on kiva leipoo ajankuluks. Ajattelin tehda joulutorttuja, riisipuuroo ja voisarvia ainaki. Mut en ota stressii jos en jaksa nii en sit tee.
Mut en ma tiia istunks ma sit koko viikon vaa konen ja telkkarin aares vai :LOL:
 
no sen voin ainakin sanoa että aika kuluis koneella ainakin kun siivillä :LOL: musta tuntuu että ite istun koko ens yön tässä koneella itken ja nauran vuoron perään ja jännitän sitä aamua :LOL: riisipuuro on ihanaa :p tiedäkö sä ottaako ne labrassa verikokeella raskaustestin jos pyytää???
 
Alkuperäinen kirjoittaja anu84:
Viikon verran ollut oikealla puolen nivusessa sellaista ihme juilintaa!! Silti haluaisin testata plussan ennemmin ennenku sen et menkat alkaa!! :heart:
Millasta sulla on?
Koska mullaki on ollut sellasta nivussarkya/jotain ihmetta ja haluaisin tietaa onks samanlaista. Voi ++++++ :whistle: sulle!
 
No välillä on ihan ettei ota yhtää mutta sellaista nippailua välillä lujempaa ja hiljempaa ja sit taas että ei vähäänaikaan mitään! se on sellaista pientä nipistelyä ja välillä tuntuu "puutumisen"tunnetta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja anu84:
No välillä on ihan ettei ota yhtää mutta sellaista nippailua välillä lujempaa ja hiljempaa ja sit taas että ei vähäänaikaan mitään! se on sellaista pientä nipistelyä ja välillä tuntuu "puutumisen"tunnetta!
Okei. Ku mul on ollut sellasta sarkya ja toi "puutuminen" sopis mullekki varsinki. Nippailua on ollu vaan kerran tai sellasta pistelya.
 

Yhteistyössä