*Esikoisesta Haaveilevat*

Montako päivää on menkoista on se eka lukema ja sitte toka on se millon yleensä tulee menkat. Keskimäärin yleensä 28, mutta niinkun näkyy niin poikkeuksia löytyy ja alkuun varsinki ainaki pillereitte jälkee voi kierrot heitellä :)
 
Mua surettaa. Itkettaa suorastaan ja ahdistaa.
Tanaan on ollut HYVIN hiljaista oireiden kohdalla. Vain alapaa/nivus sarky/paineen tunne on jaljella. JA pikkarit on ihan marat valkovuodosta, mut yhtakkia oon unohtanu onks nain aina oviksen jalkeen.
Eilisen varmaakin varmempi plussa tunne on vaihtunut ihan painvastaiseen. Tekis mieli kaariytya peiton alle ja jaada sinne itkemaan. :'(
Tiedan mikaan ei ole viela varmaa ei ennen testia.
 
NONNII... taas mennään.. äsken olin menossa nukkumaan mutta en pystynyt koska pyykit haisee niin pahalle että hyi olkoon :x (puhtaat pyykit).. ja rupesin sitten siivoomaan ja tiskasin tiskit siinä samalla!! :LOL: ja huomen ei varmaan pääs sängystä ylös... :headwall:
 
Huomenta!
Ihanaa, mulla alko nyt sitten joululoma! =) Kauheesti ois viä kaikkee tekemistä ennen joulua. Huomena pitäs lähtee tekeen loput lahjaostokset ja tää kämppäkin vaatis vähän siivousta..
Mä testasin eilen ja negahan se oli.. Ei oo kyllä ollu oireitakaan. Ja musta tuntuu etten ees ovuloinu. Nyt kp 36 jo menossa ja toivon et menkat alkas pian! Kohta alkaa olla puol vuotta pillereiden lopettamisesta, mut kierrot edelleen ihan sekasin.. :(
 
Kia pahoittelut negasta :hug: Toivottavasti paaset pian uuteen kiertoon.

Hooyo huomenta. Mut revittiin sangysta 8lta :snotty: Olisin kylla voinu mielellaa nukkua viela.

Olo on aika tavallinen, mut mul on nykysin todella hirvean kuuma aina. Ja vatsalihakset on vielakin vahan "hellina".
 

Yhteistyössä