*Esikoisesta Haaveilevat*


20.12.2008


MyPoodels....................kp 65/28-58................yk 6
Nasuli08........................kp 43/28-30................yk4
anu84............................kp 37/28-29................yk14
Kia-85............................kp 36..........................yk4
Kiharapää......................kp 33/32-35................yk15
tch.................................kp 30/30......................yk3

Hemuli1981...................kp 27/28-34................yk7
delfis.............................kp 24/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 24/26-30................yk11
drakonia........................kp 24/31.....................yk3
Teddybear82.................kp 22/28-....................yk3
Minnie............................kp 20..........................TJOT
Louvre...........................kp 20/32-40................yk9

Yöperhonen...................kp 19/29.....................yk11
Asty................................kp 18/28-42................yk 20
kaz..................................kp 17/28......................yk6
Sun Rise..........................kp 16/35......................yk1(4)
Sharona..........................kp 13/28-40...................yk3
ViutII...............................kp 12/27........................yk3
HannA-............................kp 12/28........................yk2
Nasuli08..........................kp 11/28-30...................yk
Ansku-82.........................kp 10/30........................yk2
DsariaL............................kp 10/28........................yk2

Minnea............................kp 9/25-27...................yk 1
hippopotamus80.............kp 7/28-32...................yk4
HappyFeet.......................kp 6/32-48...................yk4
HaLPe..............................kp 5/23-27...................yk12
Empuuu...........................kp 4/30-36...................yk3
JenPen............................kp 2/28........................yk6
Vauvakuume83...............kp 2/29........................yk 4

Nanakuu............................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85
rekkumaaria
 
Niin. Piti mun halata Vauvakuumetta, JenPeniä ja Nanakuuta :hug: :hug: :hug:
Pistetään vielä yks hali kaikille :heart: :hug:
Taas pitäs mennä töihi. Positiivista on se että tän päivän jälkee enää 4 päivän putki ja sitte onki jo joulu :)
 
heippa

vivid, hienoa että ne sut tutki kuitenkin.! toivotaan että pienoinen jaksaa siellä vielä kasvaa :) :heart:

ja kaaaaaaikille tarvitseville suurensuuri :hug:

ON: täällä ei mitään uutta... odotan uuden kierron alkamista, että päästään (ehkä) taas yrittämään :) eilen siis lääkärissä kävin ja lisää vaan kokeita, ei ne tiedä mikä mulla on.! ja sairasloma jatkuu :/

YP
 
YP toivottavasti selviaa pian :hug: Epatietoisuus / -varmuus on kamalaa!

Kaikille tarvitseville myos taalta lammin :hug:

Ma herasin nenatukkoisena ja kurkkukipuisena :| Mut jotenki se helpottu ilman laaketta heraamisen jalkeen molemmat. Paakivusta ei kuitenkaan tuu loppua , alkoi jo eilen taa.
Rasittavaa, kun ei oikein pysty istumaan kun alapaata kolottaa :/ Oon tassa vaan valittanu viime paivina :ashamed: Sori.
 
Moikka kaikki=) Mä haluaisin tietää onko kenelläkään ollut ennen plussausta aivan järjetöntä päänsärkyä???Muistuttaa kovasti migreeniä.. :'( Mä luulen että mulla masussa joku asustelee mutta testiä en vielä ole tehnyt.(jännittää).... Mulla on perinteiset oireet.. Mulla on melkein koko päivän kestävä paha olo , jännittävä olo vatsassa koko ajan vaikka ei ole mitään mitä jännittää, oikean munasarjan kohdalla on semmosta tylppää vihlontaa(ei satu), menkka kipujen tyylistä kipua, alaselkä on mielettömän kipeä, pikkuisen lämpöä(37,2), vilun väreitä ja väsyttää...Siinä ne tais olla melkein koko mahdollisuuksien litania :LOL: Menkkojen pitäis alkaa n. 25pvä.. oireita ollut nyt ehkä viikon ajan.. Kannattaako tehdä testi jo ennen menkkojen alkua vai pitäiskö odottaa siihen 25 päivään asti????
 
Vivid
Auts, olin tippunut tosta listasta, vaikka toki ymmärrän, koska oon saanut plussan. En vaan todellakaan vielä uskalla uskoa siihen ennen kuin oon käynyt sen lopputarkastuksen tän kaiken umpparihässäkän jälkeen. Taidan pitää matalaa profiilia siihen asti ja palata sit kertomaan, kuinka kävi ja tarvittaessa siirryn odottajien puolelle...

Meille kanssa haettiin tänään kuusi. Otettiin sellanen hopeakuusi. Ne on upeita ja neulaset pitäs pysyä paremmin, kun meiän koiralla on tapana ängetä kuusen alle ja sit se levittää turkin mukana niitä neulasia joka puolelle ;)

Ihanaa joulua kaikille. Muistakaa tehdä kaikkee sikakivaa, kuten syödä possua =)
 
Vivid :hug: onneksi kaikki on hyvin ja toivottavasti pikkuinen jaksaa kyydissä:)

:hug: niille, jotka sitä syystä tai toisesta tarvitsee..:)
Elkääs nyt tytöt tulko kipeeks!

G: aaton aattona käydään mun porukoilla ja aattona ollaan miehen porukoilla..on vähän outoo, ku olin kuvitellu, et mul on töitä jouluna, niinku aina ja nyt ei ookkaan..ei oo kyl mitää joulufiiliksiäkään.. :/
 
Ei pahalla mutta kiva kuulla että muillakin on päänsärkyä =) Toivotaan molemille plussaa :hug: Mutta voisiko olla että jos on aikaisemmin migreenistä silloin tällöin kärsinyt niin mahd. raskaus pahentais asiaa??(itsellä migreeni mutta ei ole ollut kohtausta varmaan vuoteen..) Ja tämän hetkinen päänsärky kestänyt nyt kolme päivää :headwall:
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:
vivid Mä lisäsin jo sut tonne plussanneisiin ekalle sivulle :D Oon vissii vähä nopeempi ku pitäs :D
No problem! Mä tosiaan taustailen nyt reilun viikon ja katotaan sit uudestaan. Mun on ihan hyvä olla siellä etusivulla :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
Ei pahalla mutta kiva kuulla että muillakin on päänsärkyä =) Toivotaan molemille plussaa :hug: Mutta voisiko olla että jos on aikaisemmin migreenistä silloin tällöin kärsinyt niin mahd. raskaus pahentais asiaa??(itsellä migreeni mutta ei ole ollut kohtausta varmaan vuoteen..) Ja tämän hetkinen päänsärky kestänyt nyt kolme päivää :headwall:
Voihan se olla, ei sita tieda. Ma teen ekan testin jouluaattona vaik onki viel paivia kktisten alkamispaivaan, tee saki ;) :p

Ilmavaivatki kuulemma voi olla oire. Onkohan taa ainoo oire mita mul ei oo :D
 
Voisin melkein tehäkin :) Sullehan se olis sitten kiva joululahja jos sieltä plussa tuliskin =)
Mulla ei niin väliä koska en vietä joulua :) Onko sulla toi selkä kipu?
Mun mies on ainakin sitä mieltä että joku sielä vatsassa on kun on käytös muuttunut ja mielialat on kun vuoristorata.. :LOL: ainut oire mikä kaikilla muilla melkein on niin rinnat mulla ei ole oireillut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
Voisin melkein tehäkin :) Sullehan se olis sitten kiva joululahja jos sieltä plussa tuliskin =)
Mulla ei niin väliä koska en vietä joulua :) Onko sulla toi selkä kipu?
Mun mies on ainakin sitä mieltä että joku sielä vatsassa on kun on käytös muuttunut ja mielialat on kun vuoristorata.. :LOL: ainut oire mikä kaikilla muilla melkein on niin rinnat mulla ei ole oireillut...
En makaan pahemmin joulua vieta tai ainakaan sen uskonnollisessa merkityksessa. Oon vielapa yksin koko jouluviikon :) Mut olis se silti ihanaa saada !

Mullakaan rinnat ei oo oireillu, ei sitten millaan lailla :eek: Kerran ku olin valeraskaana nii mulle tuli kamala tissikipu mita ei oo sen koommin nakyny.

Selkakipua mul ei ihan hirveesti oo ollu, mut valil tuntuu et sarkee, mut en laske sita oireeks ku mul saattaa sita muutenki olla :)
 
Drakonia
Mulla selkä on ollut tosi kipeä, jos vatsallaan makaa niin ei meinaa ylös päästä kun tuntuu että repeää... :'(
Mä en joulua vietä kun olen muslimi =)
Olis se pallero kiva saada =)
Olis kiva kuulla miten sulle sitten käy kun sen testin teet!! =) Olisko mahd. että ilmoittaisit sitten miten käy??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
Drakonia
Mulla selkä on ollut tosi kipeä, jos vatsallaan makaa niin ei meinaa ylös päästä kun tuntuu että repeää... :'(
Mä en joulua vietä kun olen muslimi =)
Olis se pallero kiva saada =)
Olis kiva kuulla miten sulle sitten käy kun sen testin teet!! =) Olisko mahd. että ilmoittaisit sitten miten käy??
Kyllahan ma sitte ainaki tassa keskustelussa kerron oli tulos mika hyvansa :) Mut koska keskiviikkona ei ehka viel nay mitaan niin loppuviikosta testailen varmaan viel uudellee jos tulee nega :D
 
Heippis =) Sorry tyhmä kysymys, mutta mikä tuo lista on?se näyttää kivalta :) oon vähä ymmälläni, mitä ne kaikki lyhennykset on?( :ashamed: Tuntee itsensä vähän tyhmäksi) Olis kiva saada oma nimi listaan mutta en oikein ymmärrä kaikkea...
 

Yhteistyössä