*Esikoisesta Haaveilevat*

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ehh.... *nolona* pitää sen verran korjata, että en tarkoita että drakonia ois seko niinku minä. Huonosti kirjotettua tekstiä tuo :ashamed:
En ymmartanytkaan niin :) :hug:

Mut hyva jos en oo ainut jonka mahdollisesti mieli tekee tepposia tai sit oikeesti ;)
 
Oi vitsi, täällähän on oireiden perusteella kaikki raskaana! :D Jos sitä on tullutkin *esikoisesta haaveileville* joukkoraskautuminen, ihan noin niinkuin joululahjaksi :LOL: :LOL:

Ei vaan nyt oikeasti kaikki sormet ja varpaat ristiin ja toivotaan kovasti, että myö kaikki nyt tässä kierrossa plussataan!!!
 
Drakonia Kiitti! :) sun nimimerkki tuo mieleen kaikki mahtavat lohikäärmeet ja muut taruolennot :)

Minnie eipä siitä foolihapon lisäksi syönnistä varmaan mitään haittaa ole. ainakaan apteekissa ei sanonut mitään kun kysyin. sanoi vaan, että ei siitä ainakaan yliannostusta voi saada :p

( . ) kamalaa kun oon koko päivän ollut hirveen kiukkuinen ja itkuinen ilman mitään syytä. mies yritti houkutella tekemään rakkaudentekoja niin minäpä rupesin itkemään :LOL: :snotty: sit toinen itkun aihe oli hammaslääkärilasku kun tajusin kuinka paljon se oikeasti olikaan..
voi ukko parka mitä mielipuolta se joutuu katselemaan... :snotty: :snotty: :saint:
 
Viut Kiitos!

Voi tiedan sun tunteen :'( :hug: :hug:


Nolottaa kertoa tallasista oireistakin tallasella hetkella, mutta kaks kertaa tullu tanaan iltasella sellasta hetken kestavaa "pistelya" nivusiin ja tuntuu et alapaa olis jotenki hellana/kipeena vahan 0_o Eika olla peittoja heiluteltu sitten oviksen varmistelun....

Ja nyt ku noi mahakivut on melkein ohi ettei pahemmin enaa jomottele niin tuntuu et selka on alkanu kipeytyy, mut se voi kyl olla jotain ihan muutaki.

Taa on kylla ihan naurettavaa, mut viela :D Huulet halkeillu tanaan :D Vaikken oo ees ollu ulkona ku talla viikolla yhteensa ehka jtn 30min :ashamed:
 

19.12.2008


MyPoodels....................kp 64/28-58................yk 6
Vivid..............................kp 44/28-71................yk1
Nasuli08........................kp 42/28-30................yk4
Vauvakuume83.............kp 38/29.....................yk 3
anu84............................kp 36/28-29................yk14
Kia-85............................kp 35..........................yk4
Kiharapää......................kp 32/32-35................yk15

tch.................................kp 29/30......................yk3
Hemuli1981...................kp 26/28-34................yk7
delfis.............................kp 23/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 23/26-30................yk11
drakonia........................kp 23/31.....................yk3
Teddybear82.................kp 21/28-....................yk3

Minnie............................kp 19..........................TJOT
Louvre...........................kp 19/32-40................yk9
Yöperhonen...................kp 18/29.....................yk11
Asty................................kp 17/28-42................yk 20
kaz..................................kp 16/28......................yk6
Sun Rise..........................kp 15/35......................yk1(4)
Sharona..........................kp 12/28-40...................yk3
ViutII...............................kp 11/27........................yk3
HannA-............................kp 11/28........................yk2
Nasuli08..........................kp 10/28-30...................yk

Ansku-82.........................kp 9/30........................yk2
DsariaL............................kp 9/28........................yk2
Minnea............................kp 8/25-27...................yk 1
hippopotamus80.............kp 6/28-32...................yk4
HappyFeet.......................kp 5/32-48...................yk4
HaLPe..............................kp 4/23-27...................yk12
Empuuu...........................kp 3/30-36...................yk3
JenPen............................kp 1/28........................yk6

Nanakuu............................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85
rekkumaaria
 
JenPen
nanakuu Sulle jaksamista!! :hug:

Mulle sais pistää kp1. Tänään alko vuoto aika niukkana, et varmaan huomenna (perjantaina) vois sen ykkösen pistää... Ja yk6 vai mites suuri numero siinä listassa lukeekaan. En viitti edes tarkistaa edelliseltä sivulta, toivottavasti nyt ei 7 sentään vielä :(
 
JenPen :hug: tippumisestasi..
oisin täl hetkel niin onnellinen jos menkat alkais.sit vois taas alkaa yrittää kunnolla. pelottaa vaan niin paljon että ne sanoo siel lääkäris et mun pitää viel mennä kaavintaan. aamul olis klo9.10 aika sinne jälkitarkastukseen.en tahtois mennä sinne kuulemaan huonoja uutisia.jotenki oon niin varma siitä et on huonoja uutisia. nytkään en vaihtees uskalla nukkumaan käydä(pelkään painajaisia) luultavasti valvon koko yön katsellen elokuvia koneelta. pitäs varmaan puhua lääkäril täst mun unettomuudesta kun mulla alkaa 7.1 se koulukin..

no mutta iloisempiin asioihin:
G: miten aioitte viettää joulua?

meillä mies päivystää jouluna (huoltomies) joten ollaan varmaan paljon liikenteessä kun firman auto käytettävissä niin ajellaan ja katsellaan jouluvaloja. mut eka varmaan käydään mun äidillä availemassa lahjoja ja nautitaan hyvästä seurasta, miehen vanhemmilla ei tänä jouluna käydäkkään kun anoppi ei järjestä mitään joulua sinne. sanoi että tulee meille lahjat nopeasti tuomaan ja kissoja moikkaamaan mutta sitten toivoo meille rauhaa :) mutta ensimmäistä kertaa ikinä ajateltiin että voitais käydä ehkäpä mun isällä aattona. sekavasti selitetty mutta ehkäpä joku ymmärtää :D
 
Niin saan :D Piti myos ennakoida mahdollinen huono olo :D Lentokoneessa ei paljoa huvittais olla huonovointisena. No oikeesti se syy oli kylla tosiaan etta jouluaattona olis ollu paivalla suomessa joten ei kylla huvita ja jotenki ei vaan jaksa nyt matkustaa. Toivottavasti ensi jouluna sais viettaa joulua perheena! :heart: Joululla olis ihan eri merkitys, jos olis lapsia! :)
 
hyvin ennakoitu. ois kyl tosi ikävää oksennella koko ajan koneessa :D samaa toivon minäkin. pääsis ite luomaan omia perinteitä lasten kanssa. tää joulu kyllä vähän kirpasee mun ois pitäny olla 17viikolla raskaana silloin :(
 
:hug: :hug: Pahoittelut menetyksestasi!

Ma muistan lapsuuden joulut ja jotenki haluais paasta takas siihen tunnelmaan mika siita tuli. Ja haluaisin et oma lapsi sais kans ihania jouluja joita muistella viela aikuisena.
 
kiitos! mulla sama juttu. se tunnelma mikä tuli kun kuuseen laitettiin latvatähti tai sitten kun aamulla heräs piparin tuoksuun :) oi että. nykyään mä en edes ite leivo pipareitä enkä edes syö niitä:) mutta joulupukkiin uskon nyt ja aina :)
 
Ma haluan kanssa kuusenkoristelu jouluaattona, riisipuuro ja manteli! Jouluruoka, lahjat. Illan tunnelma kun kaikki on avannu lahjoja.. Kauneimmat joululaulut kirkossa vaikka en muuten uskokkaan. Tanakin jouluna paasin laulamaan, koska Englannista lensi suomalainen pappi tanne Irlantiin pitamaan joulukirkkoa ja kauneimpia joululauluja :) Tuli kotoinen tunnelma. Taalla jo viime viikolla oli melkeen kaikki naapurit laittaneet joulukuusen valmiiksi! Se oli outoa etta niin aikasin :)

(Oireita: Usein kun mulla on menkat niin saattaa olla sellaista "alapaakipua" kun jos seisoo niin ei jaksa seisoa, koska se rupee sattumaan alapaassa. Niin nyt vaikka istun niin tuntuu valilla sellanen outo tunne/melkeen kipu alapaassa .... :snotty: :D )
 
oi riisipuuroa.. nam. mä en oo ikin käyny joulukirkossa. mutta ehkä sit tulee mentyä sitten kun oman pienoisen saa.. me tuotiin viime perjantaina kuusi parvekkeelle ja paripäivää sen jälkeen laitettii siihen valot. mutta ajattelin koristella sen vasta maanantaina jos edes sinne asti jaksan odottaa :p mä oon kauheen malttamaton. jouluvalotkin oisin halunnut jo heti marraskuun alussa laittaa mut mies sai hillittyä mua joulukuun 2pvä:n asti :D oi mä oon niin varma et sä oot raskaana!
 
Me ollaan yleensa laitettu vast jouluaattona kuusi, mut jouluvaloja ma pidan ihan ymparivuoden aina ku on pimeeta :)

Ma sanoisin nyt, etta itella on ehka sellanen 80% varmuus raskaudesta :D Mut tassa voi viela kayda vaikka mita, joten pysytaan rauhallisena (krohm..helpommin sanottu kun.. :D )
 

Yhteistyössä