~[Esikoisesta Haaveilevat]~

asty ei niin mukavan kuulosia oireita, mutta onneks ne on oireita jostain mukavasta :) mun mielestä ainaki kuulostaa lupaavalta :)

BB:tä en varmaanakaan aijo kattoa. mä oon kattonu sen alkuperäisen ensimmäisen ja toisen tuotantokauden, ja sen jälkeen se homma meni vaan huonoks. varsinki suomen ja ruotsin BB:t ku se on vaan yhtä skandaalin hakua.tosin ajan tasalla ohjelmasta tulen olemaan ku kaikki tytöt täällä seuraa ihan innoissaan :D
 
Pahoittelut Talvis km:sta :hug: Mutta myös paljon onnea kihlautumisen johdosta :heart: !
Mä oon joka vuos katellu tota bb:tä, joskus joka pvä ja joskus harvemmin.. Meillä vaan kun on nii et saan ihan yksin katella tollaset 'hömppäsarjat', ja mielellään niin et tallennan ohjelman ja katon sit ku mies ei oo kotona, se ei voi sietää noit ohjelmii :D
 
kai minäkin voisin ilmoittautua. Tää esikoisesta haaveilu on vähän yksipuolista, koska mies ei oo oikeen innostunu viel. Ja hänellä on jo yksi lapsi :kieh: Ollaan puol vuotta oltu naimisissa ja lasta olen halunnut vuoden verran.
 
mä kattelen tällai syksyllä ja talvella paljon telkkaria, kun tulee niin paljon hyviä sarjoja:
pako, house, bb, csi:t jne... ja nyt kun alkaa se sairaalan syke... ihan tulevan ammatin kannalta aion kattella :) niin ja salkkareita unohtamatta :D :D
 
mmm... house *kuolaa*

nythän tulee ne jeevesit yle kakkoselta(ko se oli) missä on house nuorena. (house, se sen nimi on oikeesti :D)
salkkarit siiäsait, simpsonit, south parkit, frendit, king of queenssit, 70 showt jne. kuuluu mun ohjelmistoon. mä katon aivan hirveesti tv:tä ja jos tv:stä ei tuu mitään mä katon sarjoja netistä.ja paljon elokuvia tulee katottua, mutta toisin ku muut leffa friikit mä katon vaan teinikomedioita jso saa valita B) eli kaikki american piet on hyllyssä :D

niin ja kaikki tim burtonin elokuvat ja semmoset missä on ewan mcgregor tai vin diesel :p* lisää kuolaa*
 
Vaikuttaa kyllä mun telkkarin katsomiseen sekin, että pääsen ysiltä töistä. Ja ysiltä alkavat sarjat on jo menossa, kun tulen kotiin. Näin aamusta tulee niin vähän katseltavaa ja olen liian laiska äänittämään...
 
se on muuten tosi tylsää ku aamusin ei tuu niin kauheesti kivaa katottavaa. paitsi se silloin tällöinen vauva ohjelma. muut onki sitte huonoja lasten ohjelmia, chattejä tai ruoka ohjelmaa. unohtamatta sitä kaks tuntista jolloin tulee tv-shoppia.
 
Huomenta typykät!!
Mie varmaan kans liimaudun iltaisin telkkarin ääreen kattoo BB:tä :D

Ja sitä Sairaalan sykettä ootan kans innolla, tykkäsin pelastajistaki tosi paljon nii varmasti tuostaki..

Meeillä olis näyttelyreissu ens viikonloppuna vuokrattiin mökki riihivuoresta ja meitä lähtee 4 akkaa ja 7 tanskandoggia :eek: :LOL: :eek:
 
jaah teeveen katselua... mäkään en ole sitä BB:tä pahemmin seuraillut, sisko jäi kyllä siihen nalkkiin viime kaudessa. Mutta muuten tykkään kyllä sarjoja seurata, Täydelliset naset, Greyn anatomia, House, Salkkarit...siinä ehkä parhaimmat...voishan sitä sairaalan sykettä alkaa kattoon. :D

EMlle :hug: ja oliko muitakin jotka sen tarvi... tässä teillekin :hug:

Talvikselle :hug: ja :flower: :heart: ihanaa että oot mennyt kihloihin! Meillä oli itsellä hyvinkin perinteiset häät. Oli valkonen rönsymekko ja kirkko. Ihan meidän näköset myöskin :D eli tähän tyyliin! http://www.aijaa.com/v.php?i=2616249.jpg
 
Nibbler eli mulla tänään :kp2/28-42 yk:4

Kopioin tohon uudestaan ton aikasemman tekstini, olen mittinyt sitä.. ehkä tää häähumu lisää vaan mun romantiikan ja haaveilun nälkääni..

Pohdin tässä. et jos mun kiertoni yhtään kummansyystä tasaantusikin.. ja ovulaatio tapahtuis kp12, niin silloin mä ovuloisin mun hääyönä.. aikaa kaukaan haettua, mutta olis vaan romanttista ja jos tulisinkin raskaaksi.. äh.. kunhan vaan haaveilen.. :heart:
 
Ihania hääkuvia! :heart: Mua ei oo viä edes kosittu, vihjailuista huolimatta.. :D

Mä kattelen BB:tä, jäin siihen viime vuonna koukkuun. Ja nyt viä, ku otettiin MTV3 kanavapaketti määräaikasella sopimuksella, niin BB 24/7 saatiin kaupan päälle..

Itselleni ei mitään uutta..Tätiä odottelen edelleen, sais tulla jo! Nyt sit jo kp48 menossa..

Niin ja tervetuloa Lara =)
 

Yhteistyössä