~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Joo meillä on Hemuli vuoden päästä häät, mutta pitää tän kierron jälkeen pitää yrittämisessä taukoa ettei laskettu aika ja hääpäivä osuisi ihan päälletysten!

Niin ja BBtä tulen katsomaan varmasti paljon, kuten muutenkin telkkari on aina päällä. Harvemmin kuitenkaan istun telkkarin edessä vaan puuhailen muuta.
 
Talvis onnea kihlautumisen johdosta!:flower:

markka84 aaaarrgg miten ihanat häät ollu! Mä niin kovasti haluisin talvihäät..oon aina halunnu, mut mies haluu ne kesäkuussa ja se on ihan perseestä!! Kukkaiskeijulla ihana mekko :)

Mä katon aina BB:n, odotan innolla tämän iltaista lähetystä! Sairaalan sykettä meinasin kans ruveta kattoo..Täydelliset naiset on kans huippu!

mua: alavatsalla kolmatta päivää ihmeellistä pistelyä, vihlomista ja muuta outoo tissit kipeyty heti oviksen jälkeen niinku aina..vielä ei oo alkanu mun pms raivoamiset*mies huokaa taustalla*

muoks.hemuli :hug: , tsemppiä uuteen kiertoon! :)
 
mua väsyttää!!! En tiedä johtuuko siitä että edelleen olen hiukka kipeänä vai olisko jotain muuta... :whistle: Voi tsempatkaa nyt ettei ole mitään järkeä testata vielä huomenna kun nyt vasta dpo 10!!! Ja normaalikiertokin olis vasta sunnuntaina...mutku mutku...näitä oireita vaan riittää ja riittää. :LOL:
 
oih.. :heart: ihan lämpimät väreet meni ku katselin Markka noita sun hääkuvia.. Ihania. Itse tykkäisin kans jostain erikoisemmasta ideasta, mutta toinen puolisko ei oikeen lämpene :/

Kukkis on kans NIIN kaunis ja mies komee :D
mulla kans pitäs periaattees sunnuntaihi mennes täti tulla jos kierto ois suht normaali. toivoisin niin sitä plussaa mutta pessimistinä odotan tätiä. tosin vois ihan silläkin uhalla testata liian aikasin jos sais vaikka sen haamujen esiäidin, että tietäs hedelmöittymisen olevan edes jollai tasol mahollista :whistle: siitä sais lisäpotkua.

Ellulle halit negasta :hug:

G: meinaan seurata bb:tä! ihana aivot narikkaan ohjelma iltasin kun ei viel haluis mennä nukkumaan muttei tule mitään muutakaan :D täällä kanssa tv-narkomaani :wave: hirveesti taas uusia sarjoja alkamassa... aion kans tsekata sen sairaalan sykkeen.
 
Markka:
Me ollaan kanssa meinattu mennä mökillä naimisiin. Toinen on Lapissa ja toinen Puumalassa. Se ois kyllä kivaa. Eikä tarttis stressata niin paljoo siitä paikasta/paikan vuokrasta.

Jos nyt vaan vauvoja tulee niin niitä tulee meille ensin ja naimisiin mentäs sitten 2010.

Kukkaiskeijulla on ihana hääpuku. Saippuakuplat on kans kivoja.

Hääkuumetta ilmassa vauvakuumeen lisäksi. Kivoja kuumeita molemmat.
Mä haluan lyhyen hääpuvun :)
 
Kiitos kaikille kuvan kehumisesta *itsetunto nousee kohisten* :D Siskoni siis tuon puvun on ommellut, eli ihan hoviompelija omasta takaa :heart:

Johanna: Meidän pitää varmaan sopia että testataan samana päivänä niin helpompi ehkä sinnitellä sinne asti, eikös? :D Meinasitko muuten oikeasti testata millon?
 
ONNEA miracle! :flower: onneksi kaikki oli hyvin! teil ei oo enää kauaa häihi..hui jännittäkö jo?

kiitos tuulista ja perästä tullaan! ehdottomasti ja pian :heart: täs ois nyt mahikset saada äitienpäivänä vaavi :eek: :heart:
 
Heippa kaikki naiset! :heart:
Ajattelin tulla moikkaamaan teitä.Mie en nyt kerkii lukemaan oikein nuita,mutta toivotan teille tosi paljon voimia ja plussa tuulia +++++++ :hug: Tääl mennään ihan iisisti,pelottaa vaan että jos tapahtuukin jotain,ja itse en huomaa sitä.Mutta pitää vaan elää päivä kerrallaan.

Sannya ja Nuppu 4+1 (vasta) :heart:
 
Yöperhonen ja Siniviuhka: Ahkerasti olen limoja tutkinut, mutta sekstailun aiheuttamat "tuotokset" hieman häiritsevät analytiikkaa :p
Kukkaiskeiju: Meinaatko et ovulaation ja kuukautisten alkamisen väli pysyis suht samana kierrosta toiseen...? Olen vähän viheriäinen näissä jutuissa, mut opiskellaan...


 
kaikki siis tähtäämään tuohon äitienpäivään B)

hyvänen aika tuo mies toi mulle eilen orkidean :) kehtas vielä antaa sen mun kaverin edessä ja me molemmat oltiin "aaaaaw!" :D mies sai ihan uuden punasen sävyn.

kääk aatelkaa miracleki jo noin pitkällä. miten se aika oikee rientää? :)
tuulet otettu vastaan kiitollisena ja säilötty purkkiin viikkolle 37 ja keskiviikko. :xmas:

liunu laitetaan :wave: =)
 
tjena bönar!

Onpas tänne tullut paaaaaaaljon tekstiä. Kaikille plussanneille isot onnittelu :hug: , uusille tervetuloa :flower: ja paljon rutistuksia tädin yllättämille.

miracle: ihanaa, että kaikki on kunnossa! Kokemasi surun ja menetyksen jälkeen varmasti tajuaa oikein kunnolla miten iso ja ihana asia tuo on :)

Kesän aikana tässä on tajunnut olevansa enemmän tai vähemmän sen faktan edessä, ettei ole olemassa mitään 100% varmaa lupausta siitä, että tämä onnistuisi ja kaikki menisi hyvin. Välillä se on saanut epätoivoiseksi, katkeraksi ja erittäin surulliseksi sekä päähän "haluan uudelleen raskaaksi asap"-ajatuksia. Tällä hetkellä tuo fakta saa lähinnä nöyräksi. Stressaaminen tuskin ainakin auttaa tätä asiaa, joten tikuttelusta huolimatta mieli on kääntynyt jonkinlaisen tjottailun puolelle -siksi niin pitkä hiljaiselo täältäkin. En edes usko tässä kierrossa tärpänneen, vaikka se periaatteessa voisikin olla mahdollista (peittojen heiluttelua ovisplussaa edeltävänä iltana kun siipan piti lähteä toiselle paikkakunnalle)? Su/ma sen viimeistään näkee..hassua, mutta ei yhtään edes jännitä -ainakaan vielä.

Olen miettinyt myös sitä mahdollisuutta, mitä jos tätä ei onnistukaan aikoihin tai emme saakaan lasta ollenkaan. Elämässäni on paljon hyviä asioita, joista saan olla iloinen, kiitollinen ja onnellinen. Olen terve ja saan nautin liikkumisesta ja urheilusta aina kun haluan. Valmistun maisteriksi ja saan tehdä unelmatyötäni koulussa. Minulla on ystäviä, joiden kanssa jakaa iloja ja suruja. Minulla on ihana ja rakastava mies. Meillä on ihana koti. Häät tulossa. Kuitenkin elämisestä ilman lasta saa minut hyvin surulliseksi ja fiiliksen, että jotain tärkeää puuttuu. Huoh, menipä syvälliseksi :D, tiedätte varmaan, mitä tarkoitan.

emiliana jolla siis kp 25/28-33
 
emiliana tuttu tunne. just huokasin itsekseni kans että ei varmaan oo koskaan ollu niin tyhjä olo ku nykyään. ihan niinku muuta sisältöä ei oliskaan. vaikka mulla on vaikka mitä menossa tässä... ja oikeestaan ei mitään.
mä haluisin kans pystyy sanomaan että "ihan unelma duuni jee jee" muttaku mun unelmiin ei kauiheesti oo duuni liittyny. no toi kuullosti pahalta, mutta tarkoitan että ei oo ollu semmosia realistisia toiveita työn suhteen. mä oon vaan aina halunnu äidiksi.
no seki kuullostaa pahalta... mä oon vaan seilannu tätä elämää kunnes tämä aika koittaa ja nyt se on täällä ja mitään ei tapahdu...

mutta mua helpotti ajatus että jos mä en itse voi tulla raskaaks niin vaihtoehtoja on. ja niitä sitte tutkiskelemalla löysin sen oman varteenotettavan vaihtoehdon. kun sitte tein sen päätöksen tuntu kuin... tuntu varmalta. että ei maailma tähän kaadu ja mä voin vielä antaa elämää sellaselle jolla se jo konkreettisesti on. että mä voisin olla pysyvää jonkun pienen sielun elämässä....

syvälliseksi meni tääkin, mutta voidaan me näistäki jutella :)
ja korjasin kp:t
 
Haleja paljon kaikille tarvitseville :hug: :hug: sekä hyvässä, että surussa!

nibbler tuo lista on oikein sievä ja kiva tuolleen! :) kiitti!

omasta navasta ei oo oikein mitään, paitsi, että oon jokseenkin aika varma siitä tädin tulevasta vierailusta ens ke...
 
markka, iiiihanat häät!!! Ja Sompio, kuulosti kyl just semmosilt mitkä voisin itsekin kuvitella. Tärkeintä ei mulle ole se kestitseminen, vaan se syvä henkinen kokemus yhdessä valitusta taipaleesta ja sen pyhittäminen.

Me haaveillaan molemmat syyshäistä, aurinkoinen ihanan ruskainen päivä, ah! Mutta, koska syksyt ovat myös niin sateisia, päädyttiin tuohon elokuuhun, aateltiin eri värisiä lyhtyjä laittaa puihin roikkumaan. Enempää ei olla vielä suunniteltu joten kaikki voi vielä mennä uusix (ehkä karataan sinne tunturiin :D )

Mun mieheni kosi aivan yllättäen. Oli ollut Lontoossa koulun puolesta viikon. Ekana iltana makailtiin sängyssä, juteltiin ja oltiin käymässä nukkumaan kun huomasin että sillä on selkeesti jotain kerrottavaa, sydän hakkasi sen verran kovaa. Arvelin että nyt on jotain kamalaa tulossa, jotain on selvästi tapahtunut Lontoossa... Pitkän hiljaisuuden jälkeen se aloitti: "No, kun mulla on ollut viikko aikaa miettiä asioita ja sain etäisyyttä tähän suhteeseen..." Olin varsin yllättynyt kun tulikin kosinta eikä ero! :LOL: Sitten haki isoäitinsä vanhat kultasormukset ja sanoi kantaneensa niitä mukanaan jo pari kuukautta odottaen oikeaa hetkeä... Se oli ilmeisesti sängyssä keskiyöllä =)
 
Sun Rise mä oisin jo ton lauseen kohalla ruvennu itkee kauheesti ja lähteny pakkaamaan, kuuntelematta loppuun asti :LOL:
Mun mies kosi mua aivan meidä näköisesti--> yhteisen lempibändimme keikalla aivan lavan edessä, kun oli menossa sellanen ihana rakkauslaulu :'( :heart:

Toi Nibblerin lause, johon emiliana viittaa on kyl todella osuvasti sanottu, vaikka eihän meil oo yritystä takana vasta, ku 7yk:ta.
 
Terrrrve tytöt1

Tulin muuttohässäkän keskeltä pikasesti käymään.

:hug: negan saaneille ja tädin yllättämille!

miracle, hyvä, että oli kaikki hyvin, täytyypä käydä kattomassa odotus-puolelle, josko olisit sinne laittanu ultra-kuvia tai linkin...

nibbler, minut saa laittaa taustailijoihin!

Eilen illalla sitten alko menkat kunnolla ja tänään oon sitten vuotanu ku seula :/ mutta joo, minä meen takas pakkaileen, *puuh* tylsää hommaa...huomenna kyllä meinaan muuton päätteeksi kiepasta naamariin kaljaa ja pizzaa :p
 

Yhteistyössä