ja mie koo luulin et oisin saana haamun ni juu tota EHKÄ sainkin mutta ko se o nii haaleen haaleen haalee et iha ko viivan paikka ja tul vast 20 min pääst (tosin eipä oo nois aiemmis tullu ees sillon jos oon negan saanu ja 30min on se aika et se jälkee ei pitäs sitä kahtoo) joten kai mie oon sit oviksen ajankohdan arvioinu vähä väärin, tai sit on esmeks kemiallinen raskaus.. koska oireet on alkanu hälvetä, tosin alamahakipu on ja pysyy mut seki aaltoilevana. Et jännäks vetää!
Et kai mie sit vaa testaan huomenkii uuvellee, ny testasin näi aikasii (viidelt) koska mies läks töihi ja ite en suana unta ja ol iha kauhee veskihätä
mut noh, jospa tää selviää jossai vaihees
Tosin miehe mielest tos ei varmaa viivaa ees näkyis :headwall: :headwall: viimekskii ko raskaana olin ni olin ite jotai näkevinäni tikussa dpo12 mut mies ei sillo nähnä mittää, dpo13 se jo näki jotai. Ny mul kai ois se dpo13 ja oha raskaudet erilaisia et voi olla et on vaa tuo hormonin tuottamine erilaista mut ehk miula sit vaa tul esim just kemialline ko oireita oli paljonkii mut muutamana pvänä ei oo lähinnä ollu muuta ko mahan juilimista.