°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Jeee :D mul pitäs olla su puhlanroskii ni voisin joka aamu lähettää et muista ny Minnie- mitata se lämpö :D
No niin pitäis, mut oon ollu niin ahkera, että oon muistanu mittailla lämmöt, juoda greippimehua ja syödä foolihappolisät :D Mut sun pitää silti aina huolehtia musta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Jeee :D mul pitäs olla su puhlanroskii ni voisin joka aamu lähettää et muista ny Minnie- mitata se lämpö :D
No niin pitäis, mut oon ollu niin ahkera, että oon muistanu mittailla lämmöt, juoda greippimehua ja syödä foolihappolisät :D Mut sun pitää silti aina huolehtia musta!!
:D no huva.. huva tyttö! Jatka samaa rataa! Ja muista se mun punkkukehoituskin! Kuule sillä niitä plussia saadaan! :) Taijan koht men kahtoo american idolii.. david cook o niiiiiii hyvä laulaja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
:D no huva.. huva tyttö! Jatka samaa rataa! Ja muista se mun punkkukehoituskin! Kuule sillä niitä plussia saadaan! :) Taijan koht men kahtoo american idolii.. david cook o niiiiiii hyvä laulaja!
Mun täytyy aina tulla sun luo juomaan punkkua, niin tulee sekin konsti testattua, kun ei mulla ole viinejä kaapissa :ashamed:
 
tekstiä pisaa taas luettavaksi kun on kaksi päivää ollut pimennossa...

ON: Tätiä ei ole kuulunut, mahaa on nipistellyt vieläkin ihan kunnolla, vuorotellen kummaltakin puolelta, jo sen viikon verran..
Mitä voin päätellä?
 
hei, olis kysymys ovistestailusta enemmän tietäville...
kun tein silloin kp28 tienoilla niitä ovistestejä (jos muka olis näyttäny raskauden) ja ne vaaleni päivä päivältä... en nyt muista millä kiertopäivillä niitä tein. Niin siis esim eka oli tosi tumma (muttei kuitenkaan positiivinen), seuraava hiukan vaaleempi ja sit taas vaaleempi... Niin siis oisko ollu mahd että ovuloin silloin kp28 (sinä päivänä en testannut ovistestillä) ja sit se alkais vaaleneen kun kuluu aikaa oviksesta...?
Olipa tosi epäselvästi selitetty?
Siis samoin kun ovisviiva alkaa vahveta ovista kohden, voiko viiva haalentua oviksesta poispäin?
:D :D
 
mikäs mun tieto sun kysymyksees asty olis... ovistikuissa näkyy se lh-hormonin piikki. kun sitä hormonia vissiinki erittyy sillee että yhdessä vaiheessa sen eritys on aivan valtava ja se saa aikaan munasolun irtoamisen.. mutta ovistikku mittaa sen hormonipiikin, ei munasolun irtoamista... ja se hormoni alkaa hälvetä josta voisi myös tikun viivan vaalentumine johtua. mut ovistikkuja voi "huijata", nehän näyttää raskaudenki, ja kaikkee muuta, esim lähestyviä menkkoja olisko peräti kehon normaalitilasta poikkeavia tilojakin.

anteeks että oon tällane pessimisti, mutta en ite usko tohon tikkujuttuun. ei ollu siis tarkoitus masentaa. ne viivat lh-piikin jälkeen voi olla ihan mitä vaan.
 
iltoja kaikille!

Asty , kyllä mulla ainakin vahvimman viivan jälkeen se viiva alkoi haalenemaan. Eli siis testasin viime tiistaina plussaksi luokiteltavan viivan ovistikkuun, mutta se oli toisesta laidastaan vähän "vajaa" ja ajattelin testata seuraavina päivinä ns. varmuudeksi, vaikka ovis tuntemuksia sitten olikin. Ke oli haaleampi viiva ja to jo ihan haamujen haamu.. Eli se tiistainen oli plussa. Toisillahan se huippu menee muutenkin ohi todella nopeasti ja ei välttämättä saa plussaa ollenkaan testiin..

Mutta tosiaan, eipä ne tikut näytä kuin sen hormonin kasvun :) itse kyllä tunsin sitten ti-ke akselilla oviskipuiluita ja limoja oli jo pitkään, niin luotan että se ovis olis tapahtunut :)

Miraclelle plussaonnea huomiselle! Tuun aamulla sitten kattomaan kuinka kävi :heart:
 
Kuumeilija, juu tuun sit kertomaan! :) pelottaa vaan et nega tulis vaikka kuin varma oisinki plussasta.. mut jotenkii arvelluttaa esim. se et oonko varmalla oviksen paikantanu oikein ja siten en ois testaamas liia aikasin tai mitään.. Mut mun mielest se kp15 oli, kp13 oli tosi pahoja kipuja munasarjoissa ja sen jälkeenki ja ovislimaa oli.. sit kp15 oli kans ja kp16 emätin iha kuiva... et kai mä paikansin sen sit toivot. iha oikein.. pitäkee kaikki peukkuja! voi ei miten paljon mie haluisin oman vauvan miehen kans!! :heart: :ashamed: :snotty: :heart: :heart:
 
Iltaa leidit :wave: pakko on käydä viel täällä, muuten en voi mennä nukkumaan. Olette taas kirjoitelleet hurjasti tekstiä tänne. Taidan huomenna virkeämpänä paneutua niihin sitten.

TOIVEILIJA JA KUUMEILIJA, millos meinasitte testata? huomasin, et meilla ois samat kp:t. Meinasin, et jos itsekin testailis, ihan vaan testaamisen ja jännäämisen ilosta :D

ja MIRACLELLE Onnea huomiselle :hug: toivotaan, et se tärppäis nyt, luulis ainakin jos on niin vahat tuntemukset!
 
ja mie koo luulin et oisin saana haamun ni juu tota EHKÄ sainkin mutta ko se o nii haaleen haaleen haalee et iha ko viivan paikka ja tul vast 20 min pääst (tosin eipä oo nois aiemmis tullu ees sillon jos oon negan saanu ja 30min on se aika et se jälkee ei pitäs sitä kahtoo) joten kai mie oon sit oviksen ajankohdan arvioinu vähä väärin, tai sit on esmeks kemiallinen raskaus.. koska oireet on alkanu hälvetä, tosin alamahakipu on ja pysyy mut seki aaltoilevana. Et jännäks vetää! :D Et kai mie sit vaa testaan huomenkii uuvellee, ny testasin näi aikasii (viidelt) koska mies läks töihi ja ite en suana unta ja ol iha kauhee veskihätä :p mut noh, jospa tää selviää jossai vaihees :D

Tosin miehe mielest tos ei varmaa viivaa ees näkyis :headwall: :headwall: viimekskii ko raskaana olin ni olin ite jotai näkevinäni tikussa dpo12 mut mies ei sillo nähnä mittää, dpo13 se jo näki jotai. Ny mul kai ois se dpo13 ja oha raskaudet erilaisia et voi olla et on vaa tuo hormonin tuottamine erilaista mut ehk miula sit vaa tul esim just kemialline ko oireita oli paljonkii mut muutamana pvänä ei oo lähinnä ollu muuta ko mahan juilimista.
 

Yhteistyössä