°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Heippa ja huomenta!

Omanapa: Tänään huomasin ensimmäiset "kunnon" oireet! :D tissit on vähän herkät ja on aika äklö ja oksetusolo. Jee! Ihan absurdia kattella itteään tuossa haamuilijoissa... huomenna taidan tehdä testin niin jos viiva on voimakas niin sittenkö siirretään plussanneisiin?
vai miten? Huh. En kyl tiiä millon uskallan siirtyä odotuspuolelle... ei kai mun vielä tarvii? :ashamed:

Mites Kaa ja Daizy? onko testausta tulossa?
Kiitos Louvre päivityksestä!
 
ElinaMaria, plussanneisii vaa ja odotuspuolelle! :) Ja tääl pysyt kans :) voi kai sitä kummallakii puolel olla :)

mie täs pähkäilin et viimeks näytti jo erittäin haamua dpo12.. ja tänää ois se, JOS siis oikein ovulaation olin huomaavinani.. nyttemmin kyl oireet on laantunu parina pvänä aika paljonkii... et en sit tiiä.. mut kai mie sit huomen aamupissast testaan :)
 
Miracle, malta vaan siihen huomisaamuun. Tulee ehkä vähän vahvempikin viiva niin ei tarvii sitten arvuutella!! :D Onkos sulla mitään fiiliksiä? Mulla oli paljon menkkamaisia juilintoja nii olin jo ihan luovuttanut... :saint:

Kiva että saan olla täälläkin... =)
 
Emiliana kantsii kyl tarkistella välil kalenteristakin omat kp:t, kun en mene sormistani takuuseen et naputtavat aina oikeet lukemat listaan :LOL:

Miracle tääl aamu on lähtenyt vähän hitaasti käyntiin (niin kuin meil aina sunnuntaisin) Mies kyl otti pikalähdöt. Häippäs töihin vaik v-loput aina vapaat. Niil on siel niin hoppu projektien kans ja dedlainit painaa päälle, et ei ollu vaihtoehtoja. Paljon mielummin olisin pitänyt hänet kotona peittojen pöllyytyksessä kun on nämä ovispäivä ajankohdat käsillä ja nehän tietysti on paljon tärkeemmät kuin joku työ :saint: :LOL: :heart:

Joo nyt vaan ElinaMaria ja miracle kunnon pönäkät plussat testiin ja odottajiin. Eihän me tänne haluta kukaan jäädä hengaileen. Tietty kuulumiset sit pitää käydä kertomas :heart:
 
ElinaMaria, no siin se just on ku oireet alkaa häviimään.. ni tuntuu et enkö sit ookaa raskaana vai het alkuunko kesken menee.. en mie tiiä.. ko iho o vähä rauhottunu eikä nännitkää koko aikaa oo pingottuneina, tosin mahaa juilii kyl ain välil.. nooh, kahtoo ny :p
 
Louvre heiii en oo kadonnu mihinkään :D en vaan oo oikein ollu innostunu kirjottelemaan kun ei täällä oman navan ympärillä ole ihmeempiä tapahtunut :D oon käynyt aina lukemassa ja ollut ihan mielissään kun on nuita haamu/plussa-uutisia tullut niin paljon tähän ketjuun :)

ei tosiaan ole mitään erikoista omaan napaan..to tai pe pitäis alkaa tikutella, mut en ehket oikein pysty kun ei olla kotona silloin.pitää varmaan vaan toivoa,että kävis tuuri ilmankin ja puputella su/ma sit paikat kipeiks oviksen toivossa :D
 
Tulin ilmottaa et haahuilen täällää taustalla nyt tän alkukierron.On niin paha ja vittuuntunu olo,et en viiti tääl pyörii..sais muuta ajateltavaa ku tää vauva ja perkeleen tylsä ja pitkä alkukierto |O :headwall: kauhee kivuliaat ja runsaat menkat.. :snotty: vihaan tätä..pitää koettaa huomen soittaa gyne aikaa..jos vaik sais sen toukokuulle enneku muutta. Toin taas kamoja miehen luo..kauhee väsymys pääl..eilen 12h duunia ja ajo ukon luo..
 
Heipä hei pitkästä aikaan!!!
En ole pahemmin kerennyt lueskelee tai kommentoida kun on tuo anoppikokelas kylässä.. :D
Kohta pitää lähtee äipällä käymään mutta ajattelin vaan pikaisesti kysyä raskautuneilta että ennen kuin plussasitte niin oliko jotain outoja tuntemuksia kun heiluttelitte peittoja miehenne kanssa? Kun (anteeks kauheesti näiden juttujen selostaminen) mulla tuntuu että mulla on alapää ihan turvonnut.. tai jotain kummaa, ei kyllä ole koskaan ennen ollut mitään tuollaisia tuntemuksia, ihmetyttää..
Voi kun sielä olisi pieni asukki, enää pari päivää testailuun, vielä ei ihan uskalla.. :(

iso :hug: kaikille sitä tarvitseville ja onnea plussanneille ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista!!!
 

Yhteistyössä