°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

kiitos miracle! Sulle kans plussaa toivon kovasti!!

Mulla on nyt vasta kp 28. et ovis oli tasan kaks viikkoo sitten. Jos ei tänään ala niin sitten voin iloita... ei kyl jää sormeenkaan mitää tuhruakaan. Pelkkää valkkaria... :) jänskättää.
 
tyty onnea :heart:
ja mullakin haisee valkkari/pissa jotenkin tosi vahvalle eikä kauheen hyvälle. Ei silti ole tulehdusta, koska pissa normaalin väristä...? Minen oo siis plussannut, muutaku niitä viivanpaikkoja saanu :D mutta oliskos tuo outo haju oire? :eek:
 
:) voi kun mua ilostuttaa te plussanneet :) ihanaa!

mä jään tänne ihan yksin kun kohta kaikki ootte plussannu :D tsempitän itseäni nyt tähän kiertoon, paitsi, että tulee niin hulivili kuukausi enskuusta, et en tiiä onko pelkän stressinkään takia mahdollista raskautua.. hmm..jospahan ois..mukavan pehmeä lasku vapusta arkeen kun pitää heti alkaa heiluttelee peittoja, et varmasti ainakin on oviksen aikaan simpat liikkeellä :D
 
siihen pissin hajuun on aika moniakin syitä ja nimenomaan ruokavalio vaikuttaa hirmuisesti..
ja tuota pistinpä googleen huvikseni hakusanaksi "voimakas pissin haju raskaus" niin tuli mm. helistimen ja ellitplazan foorumille linkit joissa keskustellaan alkuraskauden oireista :) siellä mainittuna tuo pissin haju.. :)
 
en oo käyny verikokeessa. en kehtaa mennä. kun kuitenkin väärä hälyytys. oon juossu muutenki siel kai joka kierros :D :D
testaan vkonloppuna kotona, jos ei menkat tuu. Huomenna ois se maaginen kp42, viimeinen kierto oli sen pituinen.... Mut olis kiva tietää ennen vappua. Jos olen raskaana, saan ihanan synttärilahjan, jos en ole, vietän perinteiset vappusynttärit....
 
joo, no ei oo ruokavalio kyllä muuttunut viimeiseen kymmeneen vuoteen, että ei se miulla ainakaan siitä johdu. eikä mistään lääkkeistä... voisin kyllä testata huomenna iltavuoros töissä sen pissatulehduksen... en oo ehtiny, kun piti jo alkuviikosta stixata, aamut on melko kiireisiä töissä... :eek:
 
no voi että Asty toivotaan parasta.... =) olishan se ihana synttärilahja!!! :D

Nyt pyykinpesukone lopetti että minä menen ripustelemaan ne kuvumaan, sitten kaupungile auringonpaisteeseen kaffille ja sitten kaupan ja apteekin kautta kotiin! :D :D onko muuten testisuosituksia? Aconin herkkää ajattelin.... :whistle:
 

Yhteistyössä