°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

tytylle varovaiset onnittelut haamusta :flower: Toivotaan, et se vahvistuu :heart:

Kyl mekin ollaan miehen kans jutskailtu kummeista, et ketä sit valittais... Kyl ainaki 4 kummii tulis olemaan sit jonain kauniina päivänä, kunhan ensin saatas se pienokainen alulle ja maailmaan :ashamed:
 
minun oma kummitettava, "tuutikki" pääsee huemen kotiin :heart: Harmi, vaan et päivystätän koko viikonlopun työnmerkeissä, niin en pääse kattomaaan häntä. Mietittiin tuossa, just työkaverin kanssa, et mitä lahjaksi niin se naurean sanoi, et eikös siinä ole lahjaa tarpeeksi, kun avustit hänet maailmaan :LOL: on tässä pienelläpaikkakunnalla hyvät ja huonotpuolensa. ei varmaan kovin moni ole päässyt samaan tilanteeseen kuin minä :)
 
Se on kyl Daadeli jo aikamoinen lahja :LOL: Ajattele kuin voit sit kertoo hänelle hänen syntymästään, sit ku hän on vanhempi :heart: :heart: :heart:
Olen ihan samaa mieltä tosta, et pienellä paikkakunnalla on todellakin hyvät ja huonot puolensa... :/
 
on kyllä hulina aamu ollut ja päiväkin on varmaan yhtä hulinaa ja melskettä. jouduin koirat ottamaan mukaan töihin, kun isäntä tekee tänään pidennetyn päivän ja tulee kotiin vasta kymmeneltä illalla. meinaa hermo hieman olla riekaleina, kun kolme mäyräkoiraa säntäilee jaloissa ja jokaista täytyisi huomoioida samaan aikaan :LOL:
 
Kiitos onnitteluista :wave: mutta pidän vielä matalaa profiilia..kunhan kunnon plussa plakkarissa ni uskallan iloita enemmän..en vielä.. :/ tosin olo on semmonen et ei menkoista tietookaa :D ei ees turvota eikä oo nälkä niiku enne menkkoja..ja oon ollu hyvällä tuulellakii..eli pms oireet puutuu..
 
Kummeihin liittyen: kummeja voi lisätä jälkikäteen, jos kuitenkin sattuu käymään niin, että ei kummit pidäkään yhteyttä. Eli vapaamuotoinen hakemus kirkkoherralle ja perustelut, miksi pitäisi lisätä kummeja. Tein meinaan yhden tutun lapselle sellasen hakemuksen.

Voiskos joku keksi sellasen raskaustestin, että ei tarvis kestää tätä odottelua. Onhan se jännää ootella mutta hermoja raastavaa...
 
Onpas täällä paljon tekstiä! Kova homma ois lukea kaikk sivut:) Olen tässä miettinyt omaa kiertoa ja kokeillu nuita ovislaskureita jne, mut eikös se ole vähän epävarmaa koska on ovis jos kuukautiset on vähän epäsäännölliset..? ja mikä muutes on kpm:)? en ymmärrä ihan kaikkia lyhenteitä :D välillä tuntuu et pitäs olla joku sanakirja niihin :D
 
juu se ois kiva jos het sais tietää ovulaatiota seur. pvänä vaiks et onks tärpänny :p

ja joku kirjotteli gitte nikistä... se on kyl aika hämärä.. aina nostamas alotuksiaan mut koskaan ei kommentoi kellekään.. Ja kuumeilu sivuillakin se etti hesast ain toisia kuumeilevia eikä juurikaan kommentoinu kellekää, aina vaa nosteli ja oli et no eikö oo kettään jne jne.. Et aika karmiva ja epäilyttävä mu mielest!
 
onkohan minulla hiiva :eek: valkkari haisee oudolta..ihan ku uitetulta koiralta :x :LOL: ei hitto..tai siis pashalta.. :x ei se oo koostumukseltaan mitenkään erikoisempaa tai runsaampaa..(normisti kun miulla ollut hiiva on alapää kutissu ja on poltellu)eikä kutise..
 
mäpäs oonkin keksiny greippimehuun hyvän lisän,nimittäin persikka/aprikoosi-nektari :) on kuulkaapa hyvää :D :D eilen innostuin niin join peräti kolme lasillista :D
phuuh,täti näyttää tekevän lähtöään,ihme kyllä näin äkkiä..enää pientä tuhrua tarttuu pyyhkiessä :)
 
ElinaMaria, toivotaan parasta! ja plussatuulia!:whistle: :heart: Miekii kovasti toivon et ois tärpänny ja jos maanantaina viihtis testailla... saa kyl nähä... mu tuurilla onkii nega ja sit mie ihmettelen tosissaa näit miu oireit jotka o täsmällee samat ko plussakierros :headwall:
 

Yhteistyössä