°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

no mun mielestä enemmän kuin kolmen kummin värvääminen on todella typerää. Sen ymmärrän jos sit on pariskuntia mut sillo yleensä se toine ei niin suures osas olekaa ko se toinen.. Mut mä en vaa koskaa oo ymmärtäny sitä enkä ymmärrä. Kummiskii pitäs valita ne vähätkin tarkasti et kans pysyy lapsen elämäs. Ja kolme tosissaanki mu mielest tarpeeks ellei sit oo täysin välttämätön et neljä ku ois nii monia todel tärkeit ystävii tms. Mut mielipiteitähä nää vaa on :)
 
Iltaa!

Ei kuulu menkkoja vielä. Eilen ja aikasemmin tänään kokeilin kn:aa ja sieltä tuli tuhrua. Nut se on johonkin taaksepäin kallistunut ja en osunu siihen enää... :/ nojaa. lämmöt on 36,7. en tiiä enää mitä tässä tapahtuu... vähän toivonkipinä pilkahtelee mutta en usko siihen kovin paljon...

 
eli monen kummin värväämine tuo mulle sen olon et sit yritetään mahollisimman paljon lahjoi yms muuta hyötyä saada. Mut mielipiteitä nämäkin eivätkä toki kaikkien kohdalla päde mut en oikein pidä ajatuksest et mun lapsel esim ois enempi ko viis ny ainaskaa..
 
no mielipideasioita eikä niistä pidä suuttua. Ja tärkeitä ihmisiä hyvä olla lapsen elämässä mut eiköhän ne voi olla muutoinkin kuin et kummi pitää olla. Mut juu, turha tuollaisesta on suutahtaa.. Mielipiteitä on monia :) itse en vain tuollaisen takana seiso
 
mitenkä sitten kun mies ei kuulu kirkkoon? kai sen vauvan voi kastaa ihan normaalisti jos äiti kuuluu? hmmh..ja ollaan mietitty näitä "kummitus" asioita,niin näillä näkymin ois 4 kummia tiedossa (niin sitten aikanaan), mutta viideskin ois ihan mukava..nämä siis minun sisarus +miehensä, ukon sisko ja meidän yhteinen paras kaveri..sit mietittiin kyllä ukon serkkupoikaakin,mutta onhan se viis vähän liikaakin.. :D jos jemmais sitte kakkosvauvalle osan :D
mun mielestä kivoimmat kummilahjat on sellasia itsetehtyjä kummitauluja..tiedän myös tapauksen, jossa kummi oli tulevaisuutta varten ostanut vauvalle korvikset :D :D
 

Yhteistyössä