°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Niin, en mä saanut Clomifeniä, koska se on kuulemma lopussa. Mutta sain ClomHexal-nimistä lääkettä, jossa on sama vaikuttava ainesosa. Ne soitti apteekista lääkärille ja lääkäri antoi luvan vaihtaa lääkkeen tähän toiseen.
 
jee jee, aikas vahva ovisplussa :D ei ihan niin vahva kun kontrolli, mutta voin luottaa että jos huomenna tähän aikaan testaan, niin jos ei oo enää vahva niin tän päivänen oli plussa!!

della mä söin tässä kierrossa tota clomhexalia! hyvin toimi!! :D
 
Olen kyllä nyt aika ymmälläni? ihan huvikseen mittailin tuossa lämpöjä itseltani niin kummastakin kainalosta sain 37,5 :eek: tää on aika ihmeellistä, kun yleensä mun normi lämpö on 36 ja jotain. ja ei mulla ole edes kuumeinen olo!! ja oviksestakin on aikaa viikko? :whistle:
 
Daadeli mullakin oli lämmöt mahd oviksesta viikon päästä 37,3-37,4.... ja viikon verran siitä eteenpäin... eikä ollut yhtään kuumeinen olo, ainoastaan vilunväristyksiä...
mulla tulee normaalisti kuumeesta (jo pienestäkin) hirveät lihaskivut.... :eek:
 
ASTY: Joo niin mullekin, tulee yleensä.. ja olen yleensä ihan rättiväsynyt. siitä oviksesta kyl en ole niinkään varm, et oliko se silloin, kun en testannut. kivuista päätellen se oli silloin. mut tää on ihan outoo.. arvaa vaan oonko tämän jalkeen joka aamu mittailemassa lämpöjä( jos oikein olen ymmärtänyt, niin aamullahan se kannattaa mitata) ja illalla =)
 
Kaa
Osallistutaan nyt täälläkin; olen mittaillut välillä aamulämpjä suusta. Normaalilöämpö on noin 36.2, oviksen aikaan 35.8 ja nyt kierron loppupuolella 36.6. Eli pieniä muutoksia on eri vaiheissa kiertoa.
 
kyllä nyt alkaa itsellakin toivon kipinä sykkimään. hirmusesti tekisimieli kierron lopussa testaamaan, vaik lupasin et en näin alkuvaiheessa ryhdymoiseen hössötykseen. ajattelin silloin vasta testata, kun selkeitä oireita on! Tai siis enhän mie tiiä millon edes kannattas testata, ku kierron pituudesta ei ole tietoa :LOL: on tämä vauvakuumeilu hassua
 
hmm. mä oon testaillu vähän millon sattuu... mut paras ois odottaa ainaki viikko... tai mä odottaisin jos pystyisin... mulla on nyt edellisestä testauksesta viikko. Hoh, huomenna jo kp41 :eek:
mikä sulla se kp nyt on?
 

Yhteistyössä